Pazar gunu devami
miradan
Otobusun durdugunu farketmeyince emirin sesiyle açtim gozlerimi kucağima mi alayim guzelim yoksa kalkar misin dedi benim duyacagim sekilde hava birazdan kararacakti zaten birde bu emire sinir oluyorum hadi ben uyudum o niye beni uyandirmadi derken indim aşaga kamp yerinde calisan daha dogrusu taş meteor desen yeri bize dogru yururken birden bire onu birine benzettim dur ya kim bu batu evet benden 1 yada 2 yas buyuktu okulda beni kolayip koruyordu izmirde neyse derken beni farketmedi daha diye ben tam valizimi alacam ama agir oldugu geldi aklima emir sevgili olsaydik simdik tasiyor olurdum diye yazmis mesajda tam o sirada bana da bakarken kucuk hanim dedi ben baktim sesin geldigi yere batuydu ben bakinca batu aa mira guzellik dedi ve sarildik hatta dondurdu ustundeki tsortun altinda ahan suraya yaziyorum kas vardi neyse ki yere inince batu hadi valizini goster de yardim edeyim dedi ben iste burda dedim aldi bende elime diger kucuk valizi alorken emir agirdir oda tasiyayim istersen mira dedi ben gerek yok hocam çok centilmen arkadasim tasiyor bunu da tasiyamayacak kadar gucsuz degilim dedim ve ustelemedi daha dogrusu üsteleyemedi birlikte toplanma alaninda durduk herkes eslesti bir benim esim yoltu emirde yalniz kalmaktan korkmassin degil mi mira dedi gucik benden once bartu kim mira mi korkacak ahhaha siz ogrencinizi tanimiyorsunuz dedi ahhahaha kapak modu oldu emir iyi de sen avukat mi kesildin miraya mira kendi soyleyebilirdi dedi ben ben batuya katiliyorum hocam dedim ve batuyla odaya girdik valizde kirismasin diye kiyafetleri yerlestirdim ve batu bak en guzel oda sana verildi gozlerin gibi mavi deniz var dedi ben camin onune gectim evet çok guzel dedim batu nasilda yapistirdim cevabi o hocaya dedi ben aman evet ya amaa takma o hocayi neyse cikalim mi disari derken kapi caldi bende açtim emir sakin durmaya çalisarak mira ates odanizda epey saat cikmadiniz arti burasi arkadasliklarinizi genisletme kampi degil egitim kampi ve siz bay gorevi bertu mu bartu mu bir ogrencinin odasinda bu kadar kalamazsiniz yerinizi bilin dedi ahah yerinizi bilin hadi baslaylim ben hocam ben 19 yasinda resit bir ogrenciyim gorevli dediginiz benim arkadasim ayrica onun adi bertu degil bartu da degil batu sizi ilgilendirmez eger cok isterseniz beni kamptan kovabilirsiniz zaten gelmek istemiyirdum mahana olur dedim emir kurallara uyacaksin mira dedi batu uymasa nolur hoca bey kusura bakmayin da iliskiye girip burdan cikmisik gibi davraniyorsunuz miraya davranisiniz bu dedi yuh ama hakli ne demek istiyor odaya erkek mi atiyorum yemi ceton dusunce emirin elleri yumruk oldu ben batu hocam gibi geri kafali insanlar dedikodu yapacak insanlar var disariya cikalim dedim batu tamam maviş dedi ben batuya oyle bir baktim batu aa pardon bir tek baban soylerdi unutmusuum mira ben ozur dilerim dedi ve yanagimdan makas aldi sorun degil dedim ve anahtari aldik emirin yanindan geçerek bartuyla kampin mutfagina girdik ve ben borek falan mi yapalim dedim batu şef sensin dedi baatu benim gercekten degerli bir arkadasim bir araa sevgili olacaktik ama benim ona karsi emire hissettigim gibi birsey olmayinca aarkadasligimizi guzel bir yere gerirdik sonra uzun bir sure bizim tasinmamiz onun tasinmasiyla biraz uzaklastik derken malzemeleri cikardim ve yapmaya basladim sonra batu bana un atti ben oyle mi batu bey dedim ve ellerimdeki unu yanklarina elleyerek bulastirdim sonra borek yapimi bitti firina koydum ve batu ben diger ogrencilere bakip geleyim dedi ben eger benden baska arkaadas edinirsen o gozleri oyarim dedim sakasina goz de kirptim batu emredersin komutanim isareti yapip gitti bende ellerimi lavaboda yikadiktan sonra emir geldi kapiyi kirikleyip perdeleri kapati ben sen ne yapiyorsun dedim emir benim kolumu sıkıca tutup sen beni çildirtmak mi istiyorsun ne bu samimiyet ha mira dedi ve kolumu acitiyordu ben bu sahneyin bir degisigini hatirladim bunu dusunurken ofkelendim ben yeter emir benden uzak dur anniyormusun bana karisamasin bende sana karisamam dedim emir yani ben bir kizla yakinlassam senin umrunda olmaycak oyle mi dedi ben muhtemelen kiskanclik krizine girerim ama bu aciya katlanirim karismam dedim yada o kizi yolarim emir mira yapma bunu bana ne kadar eglendiginizi gordum ve benden baskasiyla mutlu olman benim buramda cok pis aciya neden oluyor dedi kalbini gostererek ben ya sen emir senin haberin var mi benim cektiklerimden senin yuzunden keskelerimin sayisi artti o degil uyusturucu gibi bagimlilik yapiyorsun 2 gun ayri kalmak agir gelsede aciya katlaniyorum ve katlanmaya calisacam ve sende benim yoluma cikma annadin mi benden uzak dur canimi yakiyorsun dedim emir ben senin canini yakmiyorum ama sen çok pis yakiyorsun dedi ben bence bugune kadar cektiklerimizi karsilastirmaylim emin ol ben hakli cikar kazanirim dedim emir bensiz daha az aci cekeceksin oylemi dedi ben evet dedim ama kalbim hayir diyordu emir gitti ben gitme demek geldi ama yapmaycam ...
Emirden
Otobus durunca mirayi durttum uyanmayinca cumle kurdum ve o kalkti gitti ben mirayi takip ediyordum birine bakti baktihi yonden gercekten yakisikli biri vardi sonra valizini alirken mesaj cektim ben deyince gene oyle birden o cocuk adi neydi ha batu mirayin yanina gitti sonra mira meger taniyormus bunu sarildilar ve guzellik mi dedi ben simdik git de dal ama malesef suan ogretmenim suan valizlerine yardim etmedigim icin basimi hangi duvara vursam derken dayanamadim mirani el bagulunu almak istedim vermedi ve toplandik mira yalniz kalacakti diye ugrasayim dedim batu hemen baliklama lafi yapistirdi laf soktu saniyor bende bilirim miranin korkmadigini derken pnlar odaya dogru yuruduler girdiler ve epey oldu cocuk disari cikmayali kikirdemeler gelince bende sinir damarlari devreye girerken kendimi sakin tutmaya calisarak odanin kapisini caldim adini bilsemde bilmezden geldim o batuyun neyse bir ufak capli tartistiktan sonra mirayla batu mutfaga girdiler ve camdan gozukuyorlardi biseyler yapiyordular ve batu miraya un atti mirada ellerini batunun yanağina koydu icimde alevlenen ofke deposu oldum ve birden batu beni gormedi cikti disari iceri bodoslama daldim kirikledim kapiyi perdeleri kapadim ve hesap sordum ama mira istemiyordu artik beni ve bende uzak duracam ciktim disari kampin sahibi ayça hanim cok guzel bir kadindi ama mira gibi saf degil bana dogru geldi emir bey iyi misiniz dedi been iyiyim siz dedi ayca iyi bir sorun falan var mi dedi ben yok dedim mira da tam o sira yanimizdan gecti derken batu takilip dustu ben gulerken mira batuyu kaldirdi batu ayagini gosterdi tabi mira oturttu sandalyeye ve pantolonu katladi dizindeki kani gorunce mira kosup ilk yardim kutusundan ilac surup bantladi ben dussem boyle mi olur salak emir senin burnun kanasin hemen yaninda olur be derken mira batu iyi misin dedi batu iyiyim hafif bir cizik dedi mira hadi gel seni daha iyi yere gitmene yardim edeyim dedi niye yardim edeceksin ki salak kiz ah mira yaâ cigir actim kendimde simdiye patlamistim derken batu ayaga kalkti ve mirayi kucagina alip dondurdu ve indirdi mira batuyun kolarindan tutuyordu ve tamam iyisin dedi ve yakindilar ben dayanamayip oraya gidiyordum ayça bizim gorevli batu beyle mmira arkadas galiba dedi ben evet dedim ayca mira ates mi o kiz dedi ben evet dedim ayca ben batuyu liseden beri tanirim ikisinin arasinda kopmayan arkadaslik bagi var bir ara sevgili olurlar dedik ama mira kabul etmemis galiba dedi ne yani bir zaman o annamda bakti miraya ben bunlari bana neden anlatiyorsunuz bana dedim ayça oylesine kusura bakmayin dedi ve gidiyordu ben aycayi kolundan tuttum kusura bakmam biseyler yapalim mi dedi karanlikti derken ben ustumde gomlegi cikardim ve boynuma kiravati taktim izci gibi olurken odun tasidik mira ve batu da getirdiler verdiler mira birsey soyledi ama duyamadim ....
Miradan
Ah emir ah o gomlegi ne doye cikardin ya simdik herkes ona bakarken komur de koydu ve komur tozlariyla kirlenince ben kahkahaya boguldum emir hayranlikla bana bakti bana ben eger biraz daha boyle bakarsa eriyecem derken sustum eemir baya eglendirdim seni dedi ben estafurullah hocam ama ne yalan soyleyim komur size yakismis dedim tekrak kikirdayinca emir de kemdi gibi guldu sonra ogrenciler gelince hocayi yani emiri oyle gordu ben nefesimde duzensiz bir ofkeyle emire baktim annadi galiba derken batu mira rengin soldu dedi ben oylemi derken ben borek diye ciyakladim ve kosa kosa mutfaga gittim oh yanmadi tam zamaninda cikardim kestim kaba koydum ve atesin oldugu yerde buyur ettim emir yanima oturdu baska yer yoktu emir of ben nasil yeycem elllerim hep komur dedi ben elime bir dilim aldim bir elim boregi agzina tuttum bir elimle altinda tuttum ben buyrun hocam dedim ve emir uzandi ve yedi ellerimle besledim desen yeridir neyse ki begendim dedi neyse saat 22.00 oldu zaman geçti batu odana kadar eslik edeyim dedi ben o kadar mi belli uykum geldigi dedim batu evet dedi ben senin gelmene gerek yok iyi geceler dedim ve giderken ayca emirin yania oturdu emirin gozlerine bakiyordu canim cok yaniyor ah bu ask neyse derken emir bana bakti ve aycadan uzaklasti oda kalkti benimle geliyordu benim yan tarafimda kalacakti emmir tatli ruyalar dedi ben sizede hocam dedim ve odama girdim ve yattim uyudum...
Voteler ve yorumlar en sevdiginiz yer veya sozleri yazarsaniz yorumda beni cok mutlu edersiniz ve yeni bolum gelir 3 veya 4 yorum gelirse yarina yeni bolum gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...