45.bölüm(sadist)

1.3K 75 11
                                    

Salı

Emirden

Sabah kalktim başimin agrisiyla kendimi banyoya attım yıkandiktan aonra biraz kendime geldim ve sonra telefonumdaki mavi ışığı gordum hemen baktim miradandi saat 3 siralarinda yollamis ben nasil gormedim hemen actim mesaji bekledigim mesaj geldi özurdilerim yazmis ben hemen hazirlanip miranin evine gittim deniz abla neden gitti ki şimdik nereye gitti dediginde ben iceri girdim bir sorun mu var dedim deniz abla mira yok 2 yada 3 gune donerim mesaj atti dedi ben merak etmeyin ben bulacam dedim ve evden cıktım arabama bindim mirayi aradim açmadı nerdesin mira nerdesin hem ozurdiliyorsun hem gidiyorsun ben seni anlamiyorum hotellere hatta ilk karsilastigimiz yer olan hotele bile baktim yoltu adamlarima aramalarini emrettim bir turlu bulamiyorum .......

Miradan

Sabah uyandigimda sırtım agriyordu ve telefonumunda sarji azdi annemden 10 arama babamdan 15 keremden 5 emirden 2 kez arama vardi ben annemi araycakken telefon kapandi ben senin gibi telefonuda derken arabayi calistirip tatil evlerinden birini kiraladim ve telefonu sarja koyup duş aldım sonra emirin mesajini gordum mira nerdesin herkes perisan annen uzuldu baban endiseli ben seni merak ediyorum lutfen nerde oldugunu soyle geleyim yanina seni her turlu bulurum hem ozurdiledin affettim neden gittin ki lutfen guzelim ac su telefonu diye yazdı ben emir ben iyiyim annemlere de soyle persenbe gunu gelecem biraz kafa dinlemek isterim ama hem ben sana haksizlik ettim neden sana degilde gozlerime inandim ozurdilerim emir ben seni haketmiyorum diye yolladim emir asil ben seni haketmiyorum mira boyle soyleme lutfen bana yerini soyle heryere baktim yoksun dedi ben cunku istanbulda degilim dedim emir mira benim dusmanlarim suan senin pesinde bile olabilir guvende değilsin dedi ben emir izmirdeyim deniz kiyisinin orda tatil evlerindeyim dedim emir hemen geliyorum dedi ben mayomu evde unuttum ya gelirken sende kendine mayo alsan iyi olur deniz çok guzel dedim emir mira geldigimde denizi gosterecem sana dedi ben bana bak simdik ciksam yola baska bir yere gitsem bulamazsin beni ona gore konus dedim emir tamam tamam sustum anneni ara sakinlestir dedi ben ok by yazdim ve annemi aradim darldigimi izmirde oldugumu yarin gelecegimi falan soyledim saglam bir azardan sonra babam aldi telefonu annemin yanindan uzaklasti emir seni ariyor falan dedi ben konustuk yarin onunla doneceyik falan dedim barismamiza sevindim kizm ama bundan sonra nereye gidersen ben bilecem sen istemezsen annene bile soylemem bizi boyle habersiz birakma faln konustuk ve kapattik bende emir gelene kadar uyusam iyi olur dedim ve yattim....

Emirden

Ben ucak bileti bulamadim ozel ucak kiraladim ve 1 saatte izmirde oldum ve araba kiraladim miranin tarif ettigi yere yarim saatte vardim simdik hangi evdedir acaba ben gitti resepsiyondan ogrendim 4 numaraya gittim kapiyi çaldim çaldim açan yoktu ya sabir ben emin misin dedim yanimdaki adama evet dedi ben dayanamadim daha sert çaldimm......

Miradan

Ne guzel uyuyordum alacakli gibi calan kapinin sesiyle uyandim gectim baktim kim ve açtım emir kac saattir kapiyi caldim neden acmadin dedi ben uyuyordum emir duymadim dedim personel bu beyi taniyorsunuz sorun yok degil mi dedi ben yoktur siz gidebilirsiniz dedim ve yollattim emir iceri çektim ve kapiyi kapattim emir bana yaklasti bir eli yanagimda digeri belimde beni kendine çekip öptu bende karsilik verdim sonra alnini alnima dayadi bir daha benden habersiz bir yere hemde aksamin bir saatinde gidersen senle bozusuruk ve yapacaklarimdan ben sorumlu olmam mira dedi
Ben tamam sana haber verip kacarım dedim emir sen istedigin yere git dunyanin bir ucunada gitsen bulurum seni anliyor musun guzelim dedi ben o yuzden ben soylemeden bulamadin beni dedim emir eninde sonunda bulurdum seni dedi ben hmm yaptim emirin dudakları kıvrıldı beni optü dudagimi isirdi kaniyordu dudagim emir bu senin cezan guzellik dedi ben sadist dedim emir efendim bebek duyamadim dedi ben sadistsin kanli ceza olmaz dedim emir benim kitabimda ceza hep kanli dedi ben neyi kasteddigini annadim neyse dedim sonra emirin dudaklarina yapistim derinlestirdim emir inledi ben tsortunu çikaracaktim emir ben de istiyorum mira ama olmaz bunu sana yapamam dedi ben senin ihtiyaclarin var dedim emir benim ihtiyacim senin kokunla uyumak fazlasina ihtiyacim yok dedi ben sayende kendimi soyletecen vallahi sen bilim dedim ve buzdolabini açtim atistirmaliklari yemeye başladim emir izmiri gezelim mi dedi ben olur ben heryerini biliyorum ben senin rehberin olurum dedim ve arabaya bindik gezmeye başladik agac evimi gosterdim sonra kebapci rasim abinin kebabindan yedik emir parmaklarini yedi benim elim et yaği oldu ben yalaycakken emir bana birak dedi elimi tutup parmaklarimi emdi ben kizardim herkesin icinde yapmasan iyiydi dedim emir hadi valizini hazirlaylim gerci acmadigini dusunuyorum geri doneceyik dedi ben offf ya ben gitmek istemiyorum dedim emir okul var yarin sen bu aralar kaytariyorsun olmaz dedi odedik ve gittik valizimi aldik ve emirin ozel ucagina bindik yani kiraldigi ucaga ben onun kucagina oturdum ucak korkum yuzumden emir pişkince gülüyor.........

Melisden

Sabah kalktim bir mesaj vardi telefonumda baktim mira senin evindemi kaliyor melis -murat diye yazmis bu nerden buldu telefon numarami of ya bir muratimiz eksikti dur bir dakika mira ortada mi yoktu murata attim mesaj mira bende degil nerdedir dedim murat kizim salakmisin bilmiyoruk emir istanbulu karis karis aratiyor nerde olabilir sence dedi ben sensin salak gel al beni beraber araylim dedim ve 10dkikadan sonra boru sesi geldi bende indim bindim motora sinir oldum neden motorla geldi of biz etrafa bakiyorduk bir turlu bulamadik sonra kafelere falan avmye baktik yoktu öglen oldu ortalikta yoktu murat aciktim gel şu restorantta yemek yeylim dedi ben ortalikta mira yok ve yemek yeyceyik dedim murat aç ayı oynamaz dedi ben haklisin ayi oldugun kesin sen ye ben araycam dedim sonra biz tam araycayik emirden mesaj geldi murata mirayi buldum yanina gidiyorum aksama gelirik yazmis dedi ben sevinceten ciglik attim murata sarildim oda bana sarildi sonra ben kendime geldim sey ben ozurdilerim birden cok sevindim mira icin dedim murat her kiz bana sarilmak icin deli oluyor ddedi benim sinirim bozuldu yumrugu koluna gecirdim ah dedi murat hadi yuru restoranta dedi bende itiraz etmedim gittik yemek yerken yan masadakiler resmen murati kesiyordu sürtükler murat takmiyordu hayret derken murat öfkeli ofkeli baska masaya bakiyordu erkekler bana bakiyordu murat sinirden kasim kasim oldu ben murat dedim murat efendim diye tisladi ben goz devirdim murat gel yanima otur dedi ben anlamadim dedim murat benim elimi tutup yanina oturttu ben öküzun onde gidenisin dedim murat oglanlar seni yeycek gibi bakiyor yanimda otur kis sahibin var gibi gozuksun bakmayi kessinler dedi ben ala ala senle sevgili rolu yapmam ben dedim elini omzuma attiydi elini omzumdan atip karsisina gectim ve yemeklerimiz geldi yemek yerken murat hizli hizli yiyordu her 5dakikada bir hizli ye diyordu ben inat yavas yiyorken yanimiza geldi afiyet olsun dedi kro tipliler gunduzden sarhostular laf atarken murat birine kafayi çakti bende digerinin kafasina vazoyu gecirdim cunku murata yumruk atacakti sonucta beni korudu bende onu sonra gorevliler atti sarhoslari ben gulmeye basladim muratin gergin surati gulmeye basladi ikimizin kah kahasi birbirine karisirken birden tek benim kahkaham kulagima geldi ve murat guler gozlerle bana bakinca ben gidelim mi dedim mirat hadi kalk cadi dedi heesabi odedi ve evime birakti ben yemek icin sagol by dedim ve eve giriyordum yarın gorusuruk cadı dedi ben dil çikardim murat kotu bir bakis atip gitti....

Murattan

Melise mesaj attim mira ondami diye sonra yok gel beni al da beraber araylim dedi bende sirf giciklik ve bana sarilsin diye motorla on dakikada evinin onunde oldum sonra aradik aradik bulamadik emirin mesajiyla rahatladik sevincten sarildi bana bende sarildim ne guzel kokuyordu seker gibi neyse restoranta gittik iki salak melise bakinca meliso yanima cektim salak kiz inadina kacti yanima o iki salak yanimiza gelince kafayi bastim melis de vazoyu kafasinda kirdi digerinin gorevliler atti onlari disari biz gulduk ve sonra ben sustum melisi izledim sonra gidelim dedi onu biraktim ve evime gittim....

Miradan

Sonunda indik ucaktan eve gittim annemden bir ton laf isittim macit babam yani beni kurtardi neyse emir bana mesaj atti bu facedeki bu fotolari kaldir hic begenmedim yazdi bende onun facesindeki kaslarini gosterise sundugu 50 fotoyu usanmadan attim ve bunlar kalkacak dedim emir banane dedi bende sen bilin bende kaldirmam dedim konusma konusuunu degistirdik ve ben kocan kadar konus kitabinin 1.sini okudum bitirdik 2.sini de okuyacam yarin deyerek emire iyi geceler mesaji attim ve uyudum.....

Emirden

Bende mirayi deniz hanima teslim ettim ben kacmadan azar isitiyordu oh gelsin mira neyse bende sirket sozlesmesi vardi bende onu gozden gecirirken mira iyi geceler yazdi bende ona yazdim ve ben gozlerim agriyana kadar okudum ve yattim .....

Votelemeyi unutmayin yorum bekliyorum yorum gelmesini istiyorum arkadaslar 8.bin oldu kitabimi okuyan kisi sayisi ama begenme oranim 530 lutfen usanmayin begenin ben internetim evde yoktur yazip yayinlamak icin sicakta evden cikip ta neneme yuruyup yayinliyorum sizden guzel yorum yada hatam varsa soyleyin fikirlerinize acigim ben lutfrn begenin ve yorum yapin iyi okumalar .....seviliyorsunuz

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin