zeynep1453guler bu bolumu sevgili okuyucuma armagan ediyorum adiyorum ........ yorumlarin icin tesekkurlerr..... inslah bu bolumu de begenirsin...
ÇarşambaMiradan
Sabah uyanmak istemesemde uyandım huzur bulduğum adamın kollarindaydim ahtapot misali sarmış beni bebek gibi uyuyor gelde uyandirmak zorunda kalmak cok sinir bozucu olsamda emir gozleri kapaliyken biliyorum cok yakisikliyim ve beni izlemekten kendini alamoyorsun dedi ben ego yığını ben seni izlemiyordum bir kere nasil uyandiracagımi dusunuyordum dedim emir hı hı dedikten sonra dudagima yapisti okuz iste bende karsilik verirken telefonum caldı emir siktir bir gun su telefonlari toptan yok edecem o olacak dedi ben kikirdarken actim efendim dedim abimdi ama emire belli etmedim evet tamam gibi tek kelimelik kisaca konustum sonra kapattim emir telefonu elimden aldi ve emir yakışiklim da ne dedi ben emir ver telefonumu dedim almaya calisrken iki bilegimi kavradi ve iki yana açtı ve uzerimdeydi yakisiklin kim dedi ben emir rr dedim emir miraaa.!!dedi gercekten sert bir tonla ben beni abimden kiskanamazsin dedim emir drin bir oh cekince emir uzerimden iner misin dedim emir inmesem dedi ben insen iyi olur insene dedim emir dudaklarim yapisti yumusak operken yavasca geri çekilirken bu kez ben yapistim dudaklarına emirin bir eli belimdeyken diger elide yanağimdaydi benim iki elimde emirin yanağindaydi emir boynumu emerken benim aklima o kizla gördüğum an gelince kendimi tutamadim gozlerim doldu ve emir dur dedim emir gorunce annadi emir ozur dilerim be nnn derken nefes aldi elini sacina gecirirken ben ne diyecegimi bilmiyorum seni incitmek degıldi amacim dedi ben beni şuan incitmedin sadece bir anda o sahne dedim ve sustum emir aklina geldi ve benden sana dokunmami istmedin dedi hayir sana dokunmamak beni oldururu ben dudagina kucuk bir opucuk biraktim bana zaman ver deycem ama yine korkuyorum dedim emir ben seni beklerim dedi anlimdan öptü ve ben gideyim kahvaltı hazirlayim sen de hazirlan dedi ve gidiyordu kapidan çıkiyordu ben emir dedim iceri girince yanima geldi ve sarıldım seni seviyorum dedim emir bende seni ...... (alnini alnima yasladi) ona seni seviyorum dedin mi dedi okuz valahi romantik anin icine etti diye dusunurken emirin gozlerine aci ve korku vardi bunu gercekten dusunuyor ve cidiydi ben hayir yani sana soylediğim gibi degil hissederek degil dedim emir tamam ben gideyim hazirlayim 10 dakikaya asagida ol dedi ve gitti bende hazirlanmaya başladım aynanin onüne gittigimde bir kutu kutu evlenme teklifi ettigi yuzuk aynanin onunde duruyordu ben derin bir nefes aldim bigun duygusal gununde falan miyim diye dusunurken likik surmeye koyuldum...
Emirden
Sabah miranin beni izledigini farkindaydim diye uyuma numarasi yaparken dayanamadim belli ettim uyanik oldugumu ve opustuk miranin telefonu caldi ve ekranda yakisiklim yaziyordu ben konusmasini dinledim evet hi hi gibi kisa kelimelr konustu bna inat bitirince konusmasini telefonu aldim ve kollarini iki yana bastirdim ve uzerine ciktim abisi oldugunu soyleyince çok rahatlarken dudağina yapistim mirada bana karsilik veriyordu o guzel elkeri yuzumdeydi ve ben boynuna inerken miranin dur demesi ve mavi gozleri bugulaninca kendime lanet ettim siktir emir simdik ne deycen mirayi birseyler geveledim ozur diledim mira yine yapti yapacagini herseye ragmen bana yaklasti ve kucuk bir buse birakti dudaklarima beni rahatlatmak istedi ve ben gidiyoddum miranin seslenmesiyle yanina gittim sarildi bana bende ona sonra miradan seni seviyorum duydum ben bende seni dedim ve batuya da soyledi mi diye sordum ciddi cidi sordum icimde bir sızı girerken beni tatmin eden cevabi aldiktan sonra anlini optum ve kahvalti hazirliyordum mira bellime sarildi urktugum icin yumurtayi yere dusurdum mira sakar cocuk dedi ve gulme krizine girdi hahahhah onun gulmesiyle bende gülmeye basladim ikimizin kahkahasi birbirine karisarak bir melodi bir bestenin notalari çaloyor gibiyken mira gozlerime dikti maviliklerini bende ona meydan okudum bende baktim gozune mira okuzluk yapti aciktim hadi omleti de yap demezmi sadece erkeklerden oluz olunmuyor kizlarda okuz olabiliyor yani deken omleti hazirladim onune koydum ve yeri temizledim kahvaltiyi yaptiktan sonra okula 10 dakika gec gittik normalde ilk derse yetisemezdik ama gaza kokledim ve ara sokak yani kestirmeyi kullandim okula gidince zil calmis herkes coktan siniflara gitmisti bende derse gittim mira sinifa .....
Miradan
Okula geldigimde direk sinifa ciktim melisle oturuken dayanamadim melise baristigimizi soyledim melis 1 kere aldatan 2 ciyi de yapar dedi acaba bir kere daha yapar mi beni kaybetmek isterse yapsin derken ben melis suan bunu bana neden yapıyorsun dedim melis dost aci soyler dedi ben bende sana aci soylemem gerekirse muratla senin ilişkindeki çokuntulere ne demeli surekli kavgalar biz en azindan ikide bir kavga etmiyoruk dedim melis sende hemen silahlarini aldin ya iyi be seni uyarmakta suç dedi ben beni uyarmak icin deyebilirsin ki dikkat et yine yapma ihtimali var diye uyarabilin sen direk 1 kere yapan 2.yi de yapar deyerek kesin konusuyorsun dedim melis haklisin ya beni affet mira beni de takma dedi ben boşver muratla hallediniz mi sorunu dedim melis cok kavga ediyoruk ama her ayrilalim lafini soylemek istedigimde bir sey beni durduruyor miratta da oyle fazla kiskanc bende oyle dedi ben birbirinize guvenin ve cok tez parlama sakin ol cumleyin sonuna kadar dinle dedim melis tamam mira dedi sonra azar isitik ingilizceciden .................. saat 12 bucuk oldu emirin dersindeyik ve nedense emir melise kotu kotu baktigini yakaladim bir ara bende tek kasimi havaya kaldirdim ne oluyor annaminda sonra bir kac satir siir okudu ve bitti sonunda herkes ciktı ben yavasca toparlandim emir o melisi dinleme ben bir defa daha ayni şeyi yapmam dedi ben sen o yuzden mi sinirli sinirli baktin melise dedim emir evet dedi ve gidiyordu bende pesinden gittim ve arabaya bindik umrumda bile degildi hicbirsey ben emir yapmayacagini biliyorum dedim emir mira neden bu kadar iyisin iyimsersin dedi ben ne yani sana guvenmemem mi gerekiyor dedim emir ani bir stop cakti ben ay derken emir kenara cekti ve beni kendi kucagina alip sarıldi bana inan seni bir daha bu kadar uzmeycem dedi ben indim kucagindan eve gittik beni kutuphaneye soktu ve kitap verdi bana oku deyip gitti ....
Emirden
Ben mirayi kutuphaneye soktuktan sonra gitari da caktirmadan alip bahceye koydum ve mutfakta dalata pilav ve hazir kofteyi de yagda pisirdikten sonra bahcedeki masaya koydum pilavi servis yaptim salatayi ortaya koydum kirmizi mumu da yerlestirdim ve mangalda biftekleri kizarttim ve tabaga koydum ve miraya mesaj attim ve gitari aldim geldigi an basladim soylemeye
Affet beniEğer seni kırdıysam
Darıl bana
Ama bir gün beni ararsan
Bak ruhunaBirden gecem tutarsa
Güneşi çevir bana
Sevgilim bağışla
Biraz zor olsa daAffet beni akşamüstü
Gölgem uzarken
Öğleden sonra affet
Ne zaman istersenAffet beni gece vakti
Ay doğmuş süzülürken
Sabaha kalmadan affet
Tam ayrılık derkenÇünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan oldun****************************************************************
Soyledikten sonra mira elleri agzinda bana hayran hayran bakiyordu bu benim cok hosuma giderken sandalyesini cektim oturduktan sonra bende oyurdum guzelce yemek yedik konustuk gulduk dans ettik masaya kaldirdik beraber hersey olmasi gibiydi mirayla televizyon izledikten sonra yattik mirayi ahtabot gibi sardim ve uyuduk .......
Votelerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum aslinda haftaya yazacaktim ama erkenden yazdim sevgili okuyucuma doğa edin ahhah sevgilerle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...