36.bölum(nikah)

1.6K 75 7
                                    

Cumartesi ogleden sonra

Miradan

Emir beni kuafore bıraktıktan sonra ben tirnaklarimı yaptırdim saclarima gelince omzumun biraz altındaki saçlarımi omzumun ustune cikacagi kadar kestirdim ve kiyafetime uyan bir saç stilu yaptirdim ve dugundr giyecegim kiyafeti giydim (multimedyada var) ve annemin yanına gittim ne kadar güzel olmuş ben büyümüş de gelin olurmus aman da aman dedim annem hahha mira zaten gelinlik giymek istemezdim hemen cikaririm ha dedi ben kızma şaka yaptım annem çok güzel oldun dedim annem ağlatacaksın beni dedi ben aman ağlamak yok dedim ve sarıldım anneme macit abi girdi içeri o hanimlar bu ne guzellik dedi ben annemle babamı izliyordum annemin elini öptu ve aşkla ona baktı sonra bana döndu sen saçlaarını mi kestin prenses dedi ben aa okadar farkedildi mi cok uzun degildi ki dedim babam sen benim kızım değil misin tabiki farkedecem dedi ben hm oylemi babacım derken kerem girdi iceri kerem deniz abla çok güzel oldun dedi annem mersi keremcim dedi macit abi yani babam köskun girisinde misafirleri siz ikiniz karşilayacaksiniz dedi emirin hoşuna gitmeycek dedim kendi kendime kerem belime koydu kerem mira dururuk degil mi dedi ben elini cektim ve tabi dururum dedim ve emiri araycaktim o benden önce aradı kapidayim bebeğim dedi bende geliyorum bebek dedim onun suan yuzu ne halde olduğunu tahmin etmek zor degil neyse kapiya dogru giderken emir arabasina dayanmis beni bekliyor kuaforde çalışan kız resmen gözleriyle yereken ben omuz çarptım ve geçtim emir de dudaklari aralandi beni gorunce ben yanina gittiğimde emir güzel oldun bebek dedi ben sende daha fazla yakışıklı oldu bebeğim dedim. Emir hmm dedi ben şu arkamdaki kiz hayla daha bakiyor mu dedim emir evet dedi ben ona benim olduğunu gostereyim ozaman dedim ve dudaklarina yapıstim emir de gozlerini kapatip benim opusume karsilik verirken elleri brni kendine bastıriyordu kerem ve macit abi yani babam öhm ohm yaptilar biz ayrilirken emri babanı annadik ama bu kerem itine noluyor diye fisildadi ben tamam sakin ol dedim emir deniz hanım buyuleyici olmussunuz miranin guzelliğini sizden almıs dedi annem mersi emircim dedi emir kapimi açti bende bindim ben emir sana bir sey soyleycem ama sakin olacan dedim emir yine ne yaptin acaba dedi ben ben birsey yapmadım babam girişte misafirleri karsilamamızı istedi keremle dedim emir ya sabır bende sizle karşilarim mira dedi dislerini kasıyordu elleri direksiyonu sıktı ben emir sakin ol dedim emir biliyor musun siz ayni evin içinde olmaniz beni sinir ediyor sana güveniyorum ama o keremi bir de benim olana aşik olmus normalde ben onu öldururdum dedi ben emir sakin ol kereme birsey yapmaycan dedim emir ne o kerem icin emir veriyorsun sen ondan ...derken lafini kestim emir yeter sen bunu ikincidir ima ediyorsun neden anlamiyorsu kerem umrumda degil kerem babamin oğlu sence oğlu olen bir adam nasil o acıyla baş eder ya ben bunu bilirken senle yada ben babama nasil bakarim ve sen o kalin kas kafana sok benim gözum senden başkasıni gormez seni sevdigime inanmiyorsan ve bana güvenmiyorsa bu iliskiyi yurutmenin ne anlamı var dedim emir özurdilerim ama korkuyorum mira benden daha iyisini sevecegine senin gibi masum bir adama mafya degilde sadece bir baskasina ne bileyim kafayı yeycem ben emir kılıç acimasızken artik acıma duygum var korkum var kararliydim artik kararsız kaliyorum kiskancim senle degistim mira anla etrafinda sana bakanlarin hepsini yok etsem dunyada insan kalmaz dedi ben emir seni anlıyorum ama sadece sen degil bende korkuyorum dedim emir beni seviyor musun dedi ben hayir seni sevmiyorum dedigimde stopu çaktı ben devam ettim ben sana aşiğim dedim emir bundan sonra boyle bir sey yapma bir an sevmedigini dusundum dedi ben seni sevmedigimi dusunen aklinib öpeyim emir artik sevgimden şupee etme dedim emir bende seni sevmiyorum ben sana aşigim mira senin sevginden süpem yok dedi ve zateb dügune geldik konuklari karsilarken bir teyze kizim sen keremin sevgilisisin çok yakısirsiniz yakindir dugun insalah dedi emir sertce bakarken ben yoknteyzecim ben emirle sevgiliyim evlilik isi kısmet dedim teyzem sen keremle daha çok yakısiyorsun dedi kerem ahah teyze çok yaşa emi dedi emir kereme yumrugu atacakti ki ben engelledim teyzecim sizene kimle yakistigima hem ben emirle yakisiyorum hadi gecin kaynak yapmayin dedim emir elini belime koydu epey sıkıyordu ben emir dedim emir gidelim yoksa şu piçi dedi ben emirin elini tuttum sen kerem karsila konuklari dedim ve emirle melisin masasina gectik tam o sirada emir murat geliyor dedi muratin takim elbisesi çok güzel muratin gamzeleri çok tatlı yapıyordu ve bu dusuncelerimi emir duysa muratin gamzelerini oyardi diye dusundum gülmemek icin kendimi tutarken babam (macit) beni dansa kaldirdi annemde keremle dans ediyordu belli bir dakika sonra babam beni kereme devreddi emir bizi gorurkenden melisle beraber dans pistine geldi ve beni leremden aldi melisde keremle dans ederken halinden memnundu emir bir daha keremle dans etmeycen dedi ben tamam dedim murat melisi keremden aldi ve dans etmeye basladi ama melis pek hosuna gitmedi bu durum zar zor muratin ayağina basti ve oyle kurtuldu bizde peşlerinden gittik...

Melisden

Ben ne guzel keremle dans ediyordum ama keremin bakislari hep mirada sanirim mirayi seviyor bunu miraya soyleycem derken murat beni keremden aldi ve sıkica tuttu ben sen neden beni keremden aldin ki ne guzel dans ediyorduk dedim murat kerem pek sana uygun biri degil kucuk kiz dedi ben ala ala kim bana gore sen mi guldurme dedim murat ne var begenemedin ayrica sana baktigimi kim soyledi dedi ben bırak beni masaya gidecem dedim birakmayinca ayğina topukluyla ayağina bastim inledi ah dedi ve ben masaya gittim pesimden geldi bir sey deycekti ki mira toalete gidelim mi dedi ben tamam dedim ve gittik keremi soyledim biliyorum dedi ve sasirdım sonra dugun alanina dogru gittik...

Emirden

Kizlar toalete gidince ben muratvsen bu kizdan hoslaniyorsun galiba dedim murat öyle birsey yok emir ben gecelerin adamiyim dedi ben bbence uzak dur kizdan o zaman kizlarla takil falan dedim murat şurdaki surtuk bana bakiyor eyvalah abi dedi ben abimis yuru git dedim murat kızin yanına gitti ben de etrafa baktim mira yanima geldi melisle melis murati başka kızın yaninda gorunce oh be dedi sevindi iyi yanlis annamadı neyse mirayla dans ettik halay çektik şaka deği ben emir kılıç halay cektim ... neyse derken melis fazla ıcti dans pistinde dans ederken murat dayanamadı onu çekistire cekistire eve goturuyorum dedi ve goturdu bende mirayla mekanima gectik biraz eğlenelim dedik

Murattan

Ben yanimdaki sürtukle ilgilenemiyordum cunku melis sarhos olmus ve dans ediyordu etraftakilerde yeycek gibi bakiyordu ben dayanamadim melisi cekistire cekistire pistten indirdim ve arabaya attim melisi evine kadar tasidim evine soktum melis sen naptıgini zanneden yuru git dedi ben sana iyilikte yaramiyor güzelim dedim melis ben senin guzelin degilim kustah dedi ve kapiyı yüzume kapadi ben o kapiyi kirardim da neyse eve gittim ....

Melisten

Salak ya ne hadine bana karismak beni cekistire cekistire beni arabaya atti ve eve kadar tasidi beni sinir edip gitti bende yatağa attim kendimi...

Miradan

Emirle iyi eğlendik ve evine gittik bugun emirde kalacaktim annemle babam balayina gidecekler diye 1 hafta boyunca emir bende kalacan dedi tartismaya acik konu degilmis ben emir ben kendi evimde kalirim yalniz da kalirim dedim emir beni vazgeciremezsin guzelim.boşa çabalama hem iyiki bende kalacan o kerem piçiyle mi kalman daha iyi dedi ben off keremin evinde degil ben karşi evde kalirim.dedim emir mira neden benle kalmak istemiyorsun dedi ben of tamam ya dedim emirle eve gelince emirin tsortunu giydim ve yatağa yattim emir yanima yatti ve bana sarildi belli bir sure sonra duzenli sesi gelince uyuduğunu annadım ona doğru dondum ve daha önce dikkat etmedim emirin omzunda kursun izi vardi eminim bu kursun iziydi ben orayı öptüm ve oylece uyudum ....

Aslinda bu bolumu yazdiydim nolduysa silindi tekrar yazdim insalah begenirsiniz votelemeyi unutmayin lutfen

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin