Pazartesi
Miradan
Kapinin calma sesiyle uyandım kalktim ve açtım emir ve batu yan yanaydi batu gunaydin fıstık dedi emir gunay mira sabah sporu yapilacak toplanma alanina gel dedi ben ben uyku sporu falan yapsam ya of gunaydin sizede dedim batu sen hazirlan ben seni burda beklerim dedi emir sende diger ogrencilerin uyandirilmasina yardim etsen iyi olur dedi ben toplanma alaninda bulusuruk hocam ve batu dedim ve kapiyi kapattim ve bir tayt ve yarim atlet sporcu atleti mi dersiniz yani gobegim acik emirle sevgili olsaydik kavga konusu olurdu derken nike ayakibi giydim ve sacimi bağladim ve disari ciktip toplanma alanina gittim emir birden bana kizginca bakınca tamda tahmin ettigim gibi derken batu o mira spor icin hazirsin isinip kosu yarisi yapalim dedi ben birinci belli 2 .kim dedim batu tamam goreceyik gülüm dedi emir ben ikinizi de gecerim diye atildi yav hehe deyip ergence davranasim geldi .... sonra isindik bir tarafimda emir bir tarafimda batu ben ortalarinda diger ogrenciler arkamizdan onlar yarisa katilmayabilir neyse basladik kosmaya ben ondeydim bor ara batu depar atti gecti biz emirle kosuyoruk yan yana emir ben sana boyle giyinmenin hesabini sorarim dedi ben okuz deyip hizlandim ve batuyu geçtim toplanma alanina gelince dizlerimi tuttum ben dediydim 1. Belli ahhah dedim batu nefes nefese kucağina aldi beni derken emir yoktu etrafta nerdeydi derken hepimiz toplandik ayca gelip batuya emiri sordu en son arkamizdaydi aman ona birsey olmaz olamaz yani derken kahvalti yapiyorduk ve daha ortalikta yoktu derken yerin sahibi geldi bazi uyarilarda bulundu arasinda boyle bir cumle burasi dogal bir orman var kostunuz galiba yaban domuzlari falan var dikkatli olun dedi emir meydanda yoktu ben kalktim gidiyordum batu nere dedi ben odama dedim ve gittim kiyafetlerimi degistirip emirin penceresinden iceri girdim mutlaka silah almistir diye dusunerek aramaya basladim tam da tahmin ettigim gibi belime koydum kendi odama girdim sirt cantasina fener acil drum cantasi ip ve silahi arkama astim ve ormana girdim ...
Emirden
Sabah batu salagiyla mirayi uyandirdik miranin uykulu hali cok tatliydi ya derken ben toplanma alanina topladim herkesi ve mirada gozuktu hic giymeseydi bu ne ya olumcul bakislar attim sonra batuyla sohbet etti biz ucumuz yarisiyorduk sonra ben birsey dedim o bana okuz dedi ve hizlanirken kimse farketmeden ben ormanin derinliklerine kostum icimdekileri cikartmam lazim agaci yumrukladim elimi kanattim ama umrumda bile degil ve beni farketmemislerdir bile dedim ve bir ucurumun kenarina gittim deniz cok guzel gorunuyor derken birden çali sallandi domuz mu bu hemde yaban bana dogry kosarken bende kosmaya basladim koskoca emir kilic yaban domuzundan kaçiyor derken korkutmayi denerken daha fazla sinir oldu bu dingil hayvan ben bir ağaca tirmandim gitmiyorda silahim da yok yarabim sinirler geldi tam yarim saat agacin ustundeyim bağirmam da emir kilic korktu dedirtmem derken yaban domuzu başka bir yone dogru giderken mirayi gordum emir diye bagiriyordu miradan supe etmem salaklik oldugunu anlarken domuzu basindan vurdu o silah benim silahim galiba ama nerden buldu derken ben mira diye seslenirken agaçtan indim ve miraya dogru gittim mira beni gorunce bana dogru kostu sarıldi mira sana birsey oldu sandim dedi ben iyiyim hatun sakin dedim mira sen hangi akilla ormana girersin soyler misin bana dedi ben senin yuzunden kiskanclik krizine girince girdim dedim mira emir sen az once beni kiskandigini itiraf mi ettin ahahha bir daha ortaliktan kaybol valahi vururum seni dedi ben kaybolmam bak kayboldum baristik dedim mira hic de bile dedi ah mira ah mira şaka şaka baristik dedi ben dudaklarina yapistim mira da karsilik verdi tam gidecektik mira eline noldu dedi ben hic bosver dedim mira cantadan bant ilac cikardi elimi temizledi ve bana kizdi sonra beraber kamp alanina gittik herkes ve batu hemen bize bakti batu miranin yanina geldi nerdeydin mira dedi mira kosarken kupemi dusurdum ararken de emir hocayi buldum ve geldik dedi ben merak edecek birsey yok ustumu degistirsem iyi olacak dedim batu miraya sarıldı iyisin degil mi dedi mira evet batu dedi ve ayrilirken olumcul bakislarimi farkedince oda benimle odaya geldi kimse farketmesin diye ikimiz de kendi odamiza girdik mira pencereyi açtigi icin cok net gozukuyordu ve tsortunu cikardi pantalonunu da cikartii derken ben iceri atladim mira birden irkildi ve agzindan kufur çikti mira arkani don emir vallahi çiglik basarim ha dedi ben dondum sanki hiç gormedim dedim mira emiiir diye ciyakladi ben tamam tamam dedim mira giyindim deyince tam yaklastim opecem kapi caldi batu mira dedi ben bu batu çok oluyor ama dedim mira kiskanclik yapma ben seni seviyorum gozum senden baskasini görmez dedi ben toalete girdim batu girdi iceri mira noldu batu dedi batu mira ben burdan gidiyorum istanbulda kaliyorum sende kaliyorsun arada bulusuruk kanka dedi kanka ayagi got ayaği neyse mira 05*####### bu numaram dedi mira ve gitti ben ciktim ve mira yeter biri bitiyor digeri geliyor bu kadar guzel olmasan iyi olurdu dedim mira emir kusura bakma da sende baby faceli olmasan iyi olurdu dedi ben ona yaklastim ve kucagima aldim dudaklarimiz bulustu onu istiyordum hemen simdik ama bir yandan da canıni yada zamansiz bir yerde olmasin diye tuttum kendimi bu cumartesi evlenme teklifim guzel olmali neyse derken miraya sıkıca sarıldım kokusunu bir kavanoza tikasim geliyor derken geldigim gibi cikarken mira bana seslendi hey yakisikli aletini bende unuttun deyince aletim yerinde ki salak emir fesatlasma derken silahi uzatti bana bu silahi benden baska kimse kulllanmadi simdiye kadar ve domuz avi icin kulanacagin hic aklima gelmedi mira dedim mira ne yapayim domuzdan korkdugunu gorunce vurdum dedi ben kim ben mi korktum dedim mira yok ebem emir agacta ne isin vardi dedi ben goz devirip silahi aldim ve kendi odama girdim ...
Miradan
Saat 18.00 biz yemekhaneye gittik hepberaber yedikten disari kamp alaninda oturduk sonra sarki soyledik test cozduk sozlu sinavlar sohbetler derken saat 22.00 oldu ben yemek haneye gittim raftan birsey alayim derken aldim elbisem takilinca buyuk agir raf ustume dustu ve hareket edemiyordum seslenidyordum ama sesimi cikaramiyordum cunku butun agirliklar benim ustumde agirlik yuzunden pek konusamiyorum nefesimi yavas yavas alirken telefonumda arama vardi titriyordu saat 23.00 di ve ben son hisim bagirmaya calisirken batu ve emirin sesi geliyordu odasinda yok nerde olabilir dediler ben bagirmaya calisirken gozlerim kapandi kafam da kaniyordu zaten ....
Emirden
Mira kamp alanindan ne zaman kalkti nere gitti farketmedim ve var yarim saat ariyordum yemek haneye gittim kapiyi acmaya calistim kirikliydi yada sıkisti derken batu yanima geldi nerde olabilir dusunurken camdan baktik mira yerde ve basi kaniyordu bodoslama kapiyi kirdim batu sagdan ben soldan rafi kaldirdik ben mira canm aç gozlerini dedim batu kimildatmayli bir yeri kirilmis olabilir dedi mira emir seni cok seviyorum bul beni diye sayikliyordu batu ben siz sevgili misiniz dedi ben simdi bana hesap sorma sirasimi derken ben dayanamadim kucagima aldim ve batunun arabasina bindik son hiz ozel hastaneye gittik ve sedyeye yatirdim eger miraya birsey olursa ben dayanamam doktor disari çikti emir hanginiz dedi ben benim dedim doktor hasta siz gelmeden bize kenidini dokundurtmuyor dedi ve bende girdim iceri gozlerini acti derken doktor omuz kemigini duzeltti birkac gun sol koluna dikkat et kucuk hanim dedi mira birden bayildi ben mira derken doktor kafa tomografisi cekelim dedi ve gittiler yine delirecem bekliyoruk ve geldiler mira hanimi ameliyata almamoz lazim kanamayi durdurmamiz gerek sizin imzaniza gerek var dedi ve ben imzaladim ve tam 4 saat bekliyorduk doktor sonunda çikti ve emir bey miranin ameliyati iyi gecti onumuzdeki 12 yada 24 saat cok onemli atlatirsa uyanacak dedi ben yeter ya ben mirayi gorecem dedi doktor bu mumkun degil yogum bakimda olacak dedi ben uzatma doktor ben gorecem dediysem gorecem dedi ve girdim uyuyordu acaba beni duyuyor mu mira uyan uyan be guzelim ben seni 4 saat goremedim ve icimde savas var eger sen olmazsan degil sensiz bu dunyada 1 dakika kalmam emin ol yanina gelirim dedim hatirliyor musun ben sana giciklik olsun diye ben sana mecburum bilemessin siirini okuttum simdok ben sana mecburum be guzelim sakin beni birakayim deme derken elini tutuyordun hemsire hadi emir bey dedi ben tam kalkiyordum elimi sıktı ama gozlerini falan acmadi ben hemsire elimi sıkti dedim hemsire demekki sizi duyuyor ve aranizda guclu bağ var dedi ben bu iyi bir sey mi dedim hemsire tabiki ama hersey sevgilinizin elinde dedi ve ciktim camdan izledim batu kahve getirdi ve ictik saat 4du uyuya kaldim ve kalktim ve hemsireleri gordum hemsirelerin doktorun sesini duyuyordum beyaz ortuyu ortuyorlardi hayir mira beni birakmaz miraaa diye bagiriyordum nasil ölürsün derken batunun sesiyle , emir kabus goruyorsun uyan hadi diye soylerken tokatla kendime gelip ruyadan uyandim ruyami kabustan uyandim ve camdan baktim hemsire mira sizi istiyor uyandi dedi ve ben yanina gittim bebegim beni ne kadar korkuttun biliyor musun dedim mira benim sucum degil raffa dakıldim dedi bende yandaki koltuga oturdum derken mira yana kaydi yanima gel dedi ben canini acıtirim dedi mira gel dedi ben yatarken yanina batu gecmis olsun mira dedi mira sagol bizim sevgili oldugumuzu kimseye soylemesin dimi dedi ve batu sir tutarim guzellik ben kamp alanina gidiyorum dedi ve gitti ben mirayi gogsume alirken biraz inledi ben ben dedim yanina yatmayim derken dudaklarima yapisti ben sana mecburum emir nasil sen bana mecbursan seni hisetmeye ihtiyacim var dedi ben benimde gülum hadi uyu dedi ve uyuduk
Votelemeyi unutmayin yorumlar gelirese istedigim kadar yeni bolum erken gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...