78.bölüm(kahve )

920 32 4
                                    


budeyldz

burcuselamet

Dizzy2003

emiss17

selinyesil03

Siyah1026

SlaAygun

ulkusila3

zeynep1453guler

Pazar

Miradan

Sabah erkenden kalkip kahvalti tepsisi hazirladim ve bir not yazdım

Gunaydin sevgilim uyandin mi tatlı uykundan ben annemleri yollatip gelecem

Sevgilerle sevgilin mira

Ben eve girdim yagiz annemlere yardim ediyordu son anda yetistim ve annem kuzum geldin mi bir an uyuya kaldin diye dusundum dedi ve bende olur mu anneme sarilmadan gitmesine izin verir miyim dedim babam hemen beni unuttun prenses dedi ben guldum sen unutulacak adam değilsin deyip sarıldım ve arkalarindan su doltukten sonra bahcede gunesin guzelliginden yararlandik yagizla ve abi kardes kahve içtikten sonra emire gittim actım kapıyı emir kahvaltisinı ederken ansizin yanağinadn optum ama korkmadı of yine beceremedim derken kirmizi gul vardi ve emir ofkeli ofkeli bakarken ben ne bu öfke ve bu güller kimden geldi dedim emir bakta gor dedi ben aldim elime ve notu okudum ...

Seni seviyorum mira
E.m

Bu da neyin nesi simdik derken emir kimdir bunlari gonderen dedi ben bilmem ama umrumda da degil dedim ve gülleri çope attim emir o gondereni bulacam dedi ben emir ne gerek var benim icin onemi olmayan birsey sende umursama biliyorsun ben sadece seninim dedim emir dudaklarima yapisti derken kapi çaldi emire bir posta cerceve icinde mira benim olacak e.m yaziyordu emir duvata firlatti kim bu e.m diye kukredi ve bana eger bilip de soylemiyorsan dedi ben emir yemin ederim bilmem derken her bir ssaatta 14 gul geliyordu emir en sonunda cicekciden bunu yollayan kisinin numarasini aldi ve bir hızla evden çikti ciktigi gibi geri geldi sende benimle gelecen dedi bana ve beni kolumdan surukleyerek arabaya bindirdi ben sinir olsamda ses cikarmadim ve bir limana geldik ....

Emirden

Sabah kalktigimde mira ortaliklarda yoktu ben asagiya indim miranin hazirladigi kahvaltiyi yedim ve bir plan yaptim cicekciyle konustuk ve miraya rolum basladi iceriye girdiginde mira hic birsey anlamasin diye gulmedim etmedim ve limana gittik mira nereye dedi ben tekneye biniyoruk dedim mira senin teknen mi var dedi ben pic smile yapip ve tekneye bindim e hadi mira dedim bindi ve ipligi cozdük ve limandan ayrıldık mira oturdu gozluklerini de takti oh mis ben mirayi izlerken emir sen mi o cicekleri yolladin dedi ben evet dedim bana gelip sarıldıktan sonra adaya geldik 1 saatte mira saka gibisin emir keske esya da alsaydik dedi ben bu zeki ve yakisikli sevgilin halleddi o isi dedim ve ben sirittiktimm..

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin