59.bölüm(operasyon)

997 41 5
                                    

SALI

EMİRDEN

sabah uyandiğimda meleğim de yanimdaydı huzurlu bir sabah ben onu rahatsiz etmeden duşa girdim uyumaya devam eder diye bir boxerimi aldim yanima dustan sonra boxerimle ciktim disari saclarimi havluyla kurularken birden mira narin elleriyle ellerini kasima yani arkamdan sarildi gunaydin bebeğim dedi ben gunaydin meleğim de bence biraz daha sarilmaya devam edersen baska seyler olabilir dedim mira pislik yapmasan olmaz neyse ben asagiya kahvalti hazirlamaya gidiyorum dedi ve gitti bende kiyafetlemi giyip parfümu sıktıktan sonra aşagiya indim mira omletleri tabaklara koyduktan sonra coccops koflesi yapti ve yemeye koyulurken mira saçlarıni iyi kurutamamişsin dedi ben seni uyandirmayim diye fon makinesini kullanmadim dedim zaten önümüzdeki yiyecekleride bitirdiydik mira elini uzatti tuttum yukari gittik lavabidaki pufa oturdu ve fon makinesini çaliştırdi sacalarimi kuruturken bir de şekil verdi ellerini her saçimdan gecirince ben tahrik oluyordym kuruttuktan sonra ayağa kalktim ve miranin dudaklarini arzuyla öperken telefonu çaldı hadi ama of en guzel saate çaldi mira açtı yağizdi arayan abi gunaydin dedi yagizin sesi gelmesede mira kapattiktan sonra ben noldu dedim mira hiç dedi ve aşagiya indi ve kendi evine gitti giyinip geldi benim arabayla gittik okulla ....

Miradan

Sabah gozlerimi actigimda boxerle dolasan emiri gormeyi beklemiyordum bir adam bu kadar mı sexy olur allahim ben ne iylik yaotimda bunu benim basima dusurdun alahim sana bin kere sukur derken nasil yaptim bilmiyorum ama arkasindan sarildim ve kaslarini hissettim derken emirin cumlesiyle kizardigim icin asagiya kahvalti yapmaya indim omletten sonra kofles da yaptim ve yedik sonra emirle yukari lavaboda saclarini kuruttum kuruttuktan sonra emirle opusuyoruk abim aradi yağiz emir yanindaysa belli etme yarin emirin dogumgunu birsey yapacak misin dedi bende emir annamasin diye evet taammam falan deyip kapattim emirde sordu hic deyip geçistirdim ve evden çikip giyidim ve abime aksam konusuruk dedim ve çiktim emirle okula gittik muratla melisde baristilar heralde diye umit ettim ve sinifa girdim melisi gördüm ben baristiniz mi dedim melis hiç kusmedik ki barisalim aksam cicekle dayandi kapima affettim hem abimle tanisitirdim gerci okuldan biliyordu biraz yanlis buldu ama bende kuralci bir abi degilim deyip anlastilar dedi ben sarildim cok sevindim bu arada yarin emirin dogum gunu aksam bize gel plani anlatayim size ama biri emiri oyalamali dedim melis o iş muratta dedi ve salona gittik anlattik durumu tamam kizlar siz merak etmeyin emir bende dedi ben emirin odasina girdim emir birsey mi oldu mira dedi ben ne olabilir ki dedim ve ben aslinda var kac gun tehdit mesajlari aliyorum ve ansizin telefonumdan sildim sana gostermedim sinir olmayasin diye dedim emir aldi telefonumu birsey olmadigi icin yok dedi neyse ben aksam murat sana gelecek bende zaten aksam yagizla konusacayık dedim ve emirin yanağini öpup derslere girdim .......(.zaman gecti)

Emir beni ufukla eve yolladi ve pesimden ayrilmamasini aoyledi ben yagiz kerem melis peri savas poyraz toplandik ve ufugu da cagirdim ve ben operasyon yapiyoruk dedim hepimiz masa basina oturduk ve ben anlatmaya başladım simdik 1.si hepimiz unutmus gibi yapacayik 2.si emire kucuk bir oyun oynaycayik biliyorsunuz emir mafya bizde ona gore oyun oynaycayik sabah bana tehdit mesajlari geldigini soyledim pesime ufugu takti bu isde sende varsin ufuk benim basima birsey gelmis gibi yapilacak ve inandirici olacak .3su guzel bir mekan olsun ama depo gibi olan yerlerde olan bir mekan olsun ki inandirici olsun 4su ben size isaret verince emire benim kayip oldugumu soyleyceksiniz sahte bir kotu karakter yapin adam tut falan ama nolur nolmaz kursun gecirmez yelek giydirin pastahaneyi hallettim pastayi nereye getirecekleri konusunu ufuk sen hallet dedim ufuk tamam mira hanim ###ormanini biliyorsunuz orda emirin deposu vardi da baskasina devretmem icin bana verdiydi devreddim diye biliyor oraysi depodan daha cok mekan gibi ama temizleme ister dedi ben tamam sabah temizlik sirketiyle hallettir oralari bir kac sahte adam beni kaciracak bir sandalyeye baglanacan emir iceri girdiginde supriz iyki dogdun falan deyceyik dedim muratta geldi o da birseyleer anllatti ve emirin yanina gittik beraber oturup sarki soyledik falan filan derken uyumak icin emirle odaya ciktik bizimkiler dağildı .....

Murrattan

Ben melisi de aldim evine gidiyorduk melis bence mirayada bir oyun yapalim sahteyken gercekmis gibi yapalim dedi ben salak misin sen melis kusura bakma ama mira adamlari haşat eder bosver emire supriz olacak dedim ve melis sensin salak sana soranda kabahat sana alt ustu fikrini sordum sen hemen sert cevap veriyorsun hayir yapmasak desen daha kibar olurdu dedi ben eger oyle desem israr edecektin haksiz miyim gulum dedim melis tamam of sen kazandin dedi bende arabayi yana cektim arabadan cikip onun kapisini actim ve elini tuttum biraz yuruyelim melisim dedim beraber yuruduk el elle sonra durduk ben melisi kendime çektim sana bagiracam çagiracam kapiyi carpip da gidecem sende yapacan bunlari ama sakinlesince o yasadiklarimizdan der alip ayrilmadan iliskimize devam edeceyik dedim melis zaten oyle topu attigim halde gulle sen geldin halbuki benim gelmem gerekirdi dedi ben aşkta gurur olmaz bebek bunu unutma biz gurursuz iki aşik olalim dedim ve melisin dudagin yapistim karsilik verdi ben geri cekilince melis yapisti dudagima ve geri cekilimce seni seviyorum muratim dedi ben bende seni melisim dedim sonra arabaya kadar yururduk melisi eve biraktiktan sonra depoyu kontrole gittik depo derken mekani tamamdi temizdi temizlikciler 2 saatta bitirir buralari deyip gittim evime uyudum....


Votelerinizi bekliyorum 1 gunde 2 bolum bu bolum biraz kisa oldu ama bu defaki bolum emirin dogum gunu operasyon bolumu uzun olacak interneti bulunca 2 bolum yayinliyorum yorumlari bekliyorum ....

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin