47.bölüm(abi &kardes)

1.2K 57 12
                                    

Persenbe öglen

Miradan

Gözlerimi açınca emir butun bedenimi sardiğini ve tatli tatli uyudugunu gorunce izledim aklimi kurcaladi savas emirin kardesi ve duşmanlar bu nasıl olur diye dusunurken emir tunaydin ne dusunun dedi ben seni dedim emir hmm yapti ve ustume çiktı beni öptu ve öptu sonra ayrilinca oturur pozisyonuna gectim ve savas senin kardesin ve neden dusmansin dedim emir savaş kucukken bize gelirdi oynardik ederdik ben 8 o 6 yasindaydi birsey tabi kardes oldugumu bir gun kapi dinlerken duydum ve bir kadinla konusuyordu babam annemle kavga ettigi icin ayrilacak ve diger oglunun annesiyle evlenecekti tabi ben o zaman savasi sevdigim icin herseyi ona da soyledim sonra babam bana yalnizken soyledi ben annemin beni bir gun sevecegine inandim buna inandigim icin babama tek istegim annemle ayrilmamasi tabi bu istegimde 3 yil sonrasi pisman oldum bu arada savasin annesi kanserdi ve gec farkedildi ve annesini kaybetti savasta annesinin mutsuzluktan uzuntuden oldugunu dusundu ama bu gercek degil bana geldi bir gun senin canini yakacam emir o gun gelince ben gulecem sen aglayca dediydi ben ne kadar karanlik olduysam savasda oyle olmaya calisti ve savasin adamlari var ama o benim yaptuğim isler yapmaz öldurmez tek istegi intikam ve bunu senle yapacakti dedi ben ama yapmadı dedim emir bilmem mira ama ben o zaman 8 yaslarinda cocuktum keske ayrilsaydi annemden babam ve savasin annesiyle evlenseydi en azindan kardesimi kaybetmemis olurdum dedi ben üzme kendini oturup konusun dedim emir denemedim mi sanıyorsun ama bende israr edecek degilim yada ondan korkacak sadece bazen kaybettiğini kabul etmek lazim dedi ben tamam dedim tam kalkacaktim sen hesap vereceksin şimdik dedi ben neyin hesabi dedim emir savasin evine gitmek de neymis dedi ben senin telefonda dediklerinden sonra iyi degildim o da beni melise getirecekti yolu karistirinca onun evinde sadece uyudum dedim emir bir daha dikkatli ol ve savasaa guvenme cunku beni en sevdiklerimle tehdit etti ..dedi benim canım sıkıldı ama ben savaşla konusacaktim berki barışırlar ama bundan emire bahsedmeycem ...

Emirden

Sorgu soal bitunce birseyler yedik ve mira eve geçti bende muratla bulustum depoda ....

Savaş soykan

Sabah mirayi oyle kacirmasindan sonra sinir oldum ama ben miranin telefonunu aldim yemek yeyip araycaktim ...... aradim açti mira alo buyrun dedi ben ben savas dedim mira bende senin numarani nerden bulacam diye duşunduydum dedi beni niye araycakti ki ben de simdik kizarsin aradigima diye dusundum dedim mira senle bir yerde bulusabilir miyik konusmamiz lazim ama emire soylemek yok dedi ben anlastik ***cafeye gel dedi ve kapattim ve bulusacagim kafeye gittim beklemeye başladım....

Miradan

Cafede bulusacaktim bunun icin bir seyler bakindim dolabimda ve rahat birsey giyip yola ciktim cafeye geldigimde savas beni bekliyordu ben selam verip karsisina oturdum ve bir kahve soyledik ve ben direk konuya girecem savas dedim savaş dinliyorum dedi ben neden abinle dusmansin dedim savas annemin olumune sebeb oldu da ondan dedi ben senin annen kanserden oldu dedim savas üzulmese olmazdi dedi ben annen 5 yıldir kanserdi buraya arastirip da geldim ve sen bunu farketmedin farkeddiysen annen hastaliginin 2 yilinda uzuldu erken teşis etseydiler o zaman belki sansi olurdu bak savas emir sucsuz demiyorum ama o cocuktu 16 yasinda olsa deycem haklisin ama 8 yada 9 yasindaki cocuk ailesinin dagilmasini istemz dedim savas berki haklisin su raporru bana verir misin dedi verdim savaş annem iyi insandi emire annelik yapabilirdi dedi ben emirle konustum bugun ve emir ilk kez keske dedi keske onceden gelecegi gorsem pisman olacagimi bilsem annemi degil savasi tercih ederdim dedim savas öyle mi dedi dedi ben evet sana yalan soyleycek degilim kac kere senle konusmak istedi ama konusmadin bir sans ver abine dedim savas tamam konusacam ama hic birsey icin soz veremem dedi ben yaşasin dedim savas çocuk gibisin dedi ben biraz neyse ben gideyim dedim savas ben birakirim dedi ben arabamla geldim emiri ara adam gibi konus dedim savas peki patron dedi ben guldüm ve eve dogru yola çiktim

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin