@zeynep1453guler
@ulkusila3
@emiss17
@burcuselamet
@dizzy2003
Cuma
MiradanSabah nefis kokuyla uyandım ve saate baktim saat 7 bucuk oluyor ve emir bey beni uyandirmadi hemen kalkip hazirlandim elimi yuzumu yıkadım ve saclarimi duzelttikten sonra aşagiya indim sevdigim adamin arkasindan sarildim ve gunaydin benim hamarat sevgilim dedim emir hamarattt .. gunaydin bebegim dedi salataligi benim agzima soktu ve masaya oturdu oluz bir sandalyemi cekip buyur etse kibarliktan ölecek dimi neyse emirin yanına oturdum gazet okurken onu izledim adama gazete okumak bile hava katiyordu gelde şu tsortunun icine gizleme bana galsa evden dışarı cıkarmaycam derken aklimdaki bu saçmalikları dusunurken telefon çaldi mudurle konusuyordu ve konusmasi bitince noldu müdur ne istedi dedim emir sen de butun ögrencilerle birlikte ögrenecen dedi ben çok adaletlisin bu sabah dedim cantami aldim ve çıktik okula gittik ben melisin ve perinin yanina gittigimde peri telefola ugrasiyordu melis ise muratnan olan inisli çıkışlı iliskiden bahsediyordu ben zilin sesini duyunca hadi sinifa dedim ve sinifa girdik emirle dersimiz vardi enerjik srt bir gunaydin dedi ve konuya girdi yarin saat 18.00dan 22.30 cadılar bayrami kutlamasi var okulun kapali salonunda gerkes gelsin yoklama yapilacak kostumlu olacak bana sorarsaniz saçmalık cadilar bayramini kutlamak istiyorsaniz disarda kutlayin okulda degil ama gelde o saaal yani sayin mudure anlatin dedi salak diyordu son dakika sayin dedi gülmemek icin zor tutarken sinifin yayarak surtukce konusan derya sıiiz dee mi kosstum giyeceksiniz dedi emir yani dedi derya ne giyeceeeksiniz dedi ben emiri bilmem ama sana birazdan bir sey giydirecem ama begenmeycen derken icimden emir sevgilime danisacam dedi ben siritirken melis de guldu drya sustu al sana cevap ilk isim emirin dudaklarina bir buse kondurmak olacak dedim kendime ....
Emirden
Sabah melegim yanimda kokusunu icime cekip dikkatlice kalktim ve dus aldim kahvalti hazirladim belli bir süre sonra arkama sarilan mirayla gunaydinlastim sonra masaya oturdum gazete okurken beni inceledigini farkeddigim icin ona bakmadim derken bu ani bozan mudurle konustum kostum partisi yani cadılar bayrami yapacakmisik yarin gelde uğras ne sacma bir sey diye dusunurken mira ayaklandi ve okula gittik okulda duyurduktan sonra drslere girdim ciktim ayni genclik yollu olan kizlar surekli yavşiyordular mira gorse gebertir vallahi gormese duymasa bilmese daha iyi düsunuyorum derken cikis zili çaldı mira arabaya binince surdum mira hadi beni kostum satan bir shopa gotur dedi ben hiç uğrastirma beni dedim mira bir bakis atti anladim gidiyoruk gittik ve once bir kac tane secti bir kopek kostumu giydi olmamis dedi ve geri girdi kabine sonra cikti beyazlar icinde balerin dusundumde patner olacak olsak ben ben hayatta baket kostumu giymezdim dedim mira buyuk konusma dedi ben zorlama dedim mira gel senle idaya girelim ben kazanirsam giyecen kazanmassamda dedi ben tamamladım kulağina yaklastim o zaman da sen kirmizi don ve suggenle aksam yanimda yatarsin kazanirsam dedim mira kizarirken benim karnima yumrugunu gecirdi inlerken iddia konusu aradi bulamadi ben hadi ama dedim mira bulunca girerik dedi ve kabine girdi siyah deriden yapilmis biraz acik sacik birsey giydi aletim ben burdayim diye haykirirken sinir oldum bu ne hal hic giyinmeyeydin dedim mira banane ben bunu cok begendim bunla gidecem dedi ben hayir gidemezsin dedim mira giderim emir dedi ben mira olmaz herkes senin gotune bakacak dedim mira herkesden banane benim ilgilendigim gozler başka dedi al iste ben aman giy dedim ve bende bir kac kostum denedim sonra en sonunda koyboya karar verdikten sonra eve gittik mira annesini babasinin yanina gitti belli bir sure ortada yoken bende islerimi halletmeye koyuldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...