Perşembe
Emirden
Sabah mirayla uyandım mira uyanmamak için şekilden sekile girdi ama eninde sonunda uyandi ve evine gitti hazirlanip gelene kadar bende savaşı aradım çaliyor çaloyor ve acti alo aradiginis kisiyi uyandirmak icin erken degil mi bence erken lutfen telefonunuzu kapatin ve uyuyun dedi ben savas birak zirvalamayi da kalk depoya git hallet ısleri dedim savaş emredersin bydedi ve kapatti ah ben napacam bu çocukla o benim haytam neyse kahvalti hazirladım mira da kapıyi çaldi ben actim bence sanada anahtar vermeliyim dedim mira sen bilin dedi kahvaltiya oturduk ama mira catalla zeytini yakalamaya çalisiyordu ben noldu mira dedim mira yok birsey gidelim mi dedi ben o kahvaltı bitecek oyle gideceyik dedim mira emir zorlama dedi ben bir sorun mu var dedim mira basim ağriyor lutfen okula gidebilir miyik dedi ben tamam dedim ve ufuk bizi birakacakti okula. ....
Miradan
Emirim zoruyla uyanabildim bugun ve enrejim dusuktu birde eve girdim annemle babam kucuk çapli tartisirken ben seslenip oyle gittim babam al iste mira yine sabah geldi dedi ben duymazliktan gelerek emire gittim pek istahim yoktu diye yemedim israr da etti yemedik okula bizi ufuk goturdu ben geride indim ve yurudum melis peri yanima geldi mira gunaydin dedi muratin kardesi olan periydi ben gunaydin dedim peri sen iyi misin dedi ben eh işte dedim peri konusmak istermisin dedi ben içimde bir his var öfke gibi ve ben bunu bosaltmam lazim ust uste yaşadigimiz olaylar canımı sıktı dedim peri bugun oyleden sonra savasla dovus çalisacayik sende gel spor yap falan berki ofken gecer dedi ben bakarik sen bir sey mi deycektin dedim peri yok oylesine seslendim takma kafaya hatta kime ofkeliyse kir kafalarini dedi ben iste birine degil ofkem ogkem kendime galiba neysse ya ben duzelirim birazdan dedim ve gittim melisin yanına gittim melis biraz olsun beni güldurdu..
Periden
Mira gittikten sonra emir yanima geldi ve mirayla ne konustuysam anlatmami istedi anlattim halledecem dedi ve gitti bende savasla sozlestim oglen beni alacak yemek yeycektik sonra salona gideceyik diye anlastik .
Emirden
Savaşi aradim ve 2 numarali depoya 15 tane adam yollaycan ama soyle biz gideceyik mirayla mirayla dovusecekler o yuzden fazla can yakici dovusmesinler gerci mira haklar gecen bizi koruyamayan adamlar var ya onlarin cezasi bu olsun depoda gizlensinler ve silahsiz olsunlar anladin mi beni dedim savas tamam abi dedi ve kapatti . Ilk derse girdim mira arada katildı ve sonra sesizce dinledi dersi ....... çiksi saatinde bulustuk ve ona aldirdiğim siyah tayt ve bol ustuu giymesi icin disarda bekledim giyindikten sonra sorular sordu ben öfkeni atmana yardimci olacam simdik depoya gideceyik ve kendini koruman lazim dedim mira saçmalil adamlari boşuna dovmek istemem dedi ben boşuna değil geçen gun yaptiklari hatadan öleceklerdi ama simdik senin sayende senin dayaklarina maruz kalarak cezalandirilacaklar ama dikkatli ol nerden cikacaklari belli olmaz dedim mira sen ne yapacan dedi ben izleycem bebek dedi ve depoya gelmistik iceri girerkeen temkinliydi ben iyi odaklan dedim bana bir bakis atti seytan derki o adamlari burdan kov ve suracikta sevis ama neyse siktir et seytani simdik ve mira kesvetmeye basladi depoyu birden biri cikti larsisina 1 darbe bile yemeden yerdeydi adam sonra ikiz olan adamlarim ikisi birden saldirdi miranin pervane tekmesine sait oldum pervane tekme yani uzerlerine dogru hizlica kosup ziplayarak donerek ikisini birden yere serdi ben ağzim açik izlerken bizim kabadayi hamza da karsisina cikti miranin burnu kanadi mira buna daha cok sinir oldu etrafinda buldugu cam sisesini basinda kırdi hayvan dedi sonra birden stop sesi geldi yağizdi gelen miraya saldiran adamlara tam dalacakti ben mirayin sinir atmasi icin getirdim buraya karisma ve izle dedim yagiz ha bende yanlis annadim dedi ne alaka burdaysa neyse bosverde yagiz ağzi açik izliyordu yagiz ben bu cumartesi maçi iptal etsem iyi olacam ben daha çok gencim dedi ben kahkaha attim ve mire 15 . Adami da yere serdi ve bize dogru gülerek geldi dudagi kaniyordu gelde o kanatani öldurme neyse mira emir sagol inanaman rahatladim ben sana piskopat diyorum ama galiba bende da piskopatlik var dedi ben guldum ve sabahtan beri sarilamadim ve opemedigim mirayı optum ve sahilde yururken birden kurşun sesi geldi ben mirayi eğdim yere birden baktim etrafa meger bombacik patlatiyorlarmis mira kahkahaya boğulduktan sonra beni optu dudaklarimi dudaklarimdan sonra burmu öptu ve ben cok fena tahrik oldum :* sonra eve gittik mira bana yaklasti seni seviyorum deyip kisa bir opucuk kondurdu dudaklarima ve eve gitmesi gerektigini soyledi her nekadar yollamak istemesemde gitti bende sorunlari çozmek icin birsey dusunmek icin kutuohaneye gittim...
Miradan
Emirle depoya gelince her sekilde savunmaya aldim kendimi ve adamlari hakladim ama en cok acidigim ikizlerdi cok tatliydilar aman emir duymasin neyse emire tesekur ettim yagiz da alnimi opup gitttiydi bizde sahilde yururuduk emirin yanlis annamasi yuzunde kum olduk ama ben baya guldum buna emirle opustukten sonra hep burnunu opesim vardi nedense dudaktan cok burnunu opesim vardi emirin hosuna gitti ki bir inleme koptu dudaklarindan sonra eve gittik ve ben sabahki babamin konusmasini hatirladim ve eve gittim saat 18.00 edebiyat ve dil anlatim testi çozdum saat 20 .00 olunca babam kapimi ćaldi ve karsimdaki koltuğa oturdu ben nasilsin baba dedim babam iyi kizim dedi ben birsey mi oldu dedim babam bu aralar hep emirde kaliyorsun yani bizi bosladin kizim sen benim tek kizimsin dediginde duraksasdi ve ben kaybettigi bebegini hatirladi ben yanina gittim ve sarildim tamam baba ozurdilerim bu aralar emire ihtiyacim vardi simdik de sizi ozledigimi farkettim hatta gel gidelim yemek yeylim misir patlatip film izleylim dedim babam bak buna hayir demem dedi biz yemeklerimizi yedik ben misir patlattim ve herkulu izledik kellan lutz bu kafmdarmi sexy olur ya ah adami suzerken kerem.de yanima geldi aman emir kellani yani herkule boyle baktigini gormesin oldurur dedi ben kikrdadim ve emir de seni yanimda gorurse öldurur dedim goz de kirpinca geri yerine gecti sonra filmin sonunda ben odama çikip kellan lutzun fotolarina baktim hmm yok ya emir daha yakisikli neyse derken emirle mesajlastik emir kellan lutz yakisikliymi onu suzmussun dedi ben gozlerimi portleterek baktim ve mesaj attim evet gideri var ama sonra dedim ki emirim daha yakisikli daha tatli yazip yolladim emir hi hi tabi bencede sarisin guzel de guzelmis baya sexy dedi bende kiskanclik damarlari atarlandi bencede sexy ama sana bakmaz yani kellan lutz varken hih diye yolladim emir kiz varkende saana bakmaz gulum dedi ben sen oyle zannet canm bugune bugun mankenlik teklifi alan kizim yani ;) yazip yolladım emir sende kabul etmedin dedi ben kabul ederdim ama senle sorun olmasin diye kabul etmedim hep bu asktan firsatlari kaciriyorum :** yazzdm ve yolladim emir alaha sukur bana aşiksin alah razi olsun mira yat zibar sinir etme beni dedi ben gicik iste by kabus gor inslh diye yazip yolladimm deminki pekduayi geri aliyorum nedense kiyamiyorum ...... ve yattim uyudummm
Votelemeyi unutmayin lutfennnnn yorumlarınizi bekliyorum !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
TeenfikceMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...