57.bölüm(romantizm anlayişi )

1K 48 4
                                    

PAZAR

Emirden

Sabah 10da muratin aramasıyla uyandim ben alo dedim murat uyandirdım mı emir bey dedi ben kısa kes da ruyama geri doneyim dedim murat ruyana geri donemezsin cunku benim bir planım var melis le biz sevgili olduk kardesim melisde miraya soylemek ister yani birlikte bir kafede buluşak dedi ben of tamam miraya sorayim çunku annesi ve babasi ingiltereye temeli gidiyor belki son saatlerini ailesiyle geçirmek ister dedim murat mira da gitmiyor değil mi dedi ben o bensiz hiç bir yere gidemez mmurat eger ailesi zorlasaydi mirayi zorla da olsa yanima alırdım dedim murat aynen kardesim dedi ben bana bak melisle ciddisin degil mi dedim murat ben ciddi olmasam sevgili olmam dedi ben iyi hade kapat da mirayla konudayim dedim ve ayaklanip giyindim atistirip miralara gittim kapiyi gorevli açti agizda yaya yaya hosgeeeldiinizz emiir beyy dedi eger mira bunu duysa yolar sonra saçlarıni eline verir diye dusunurken macit abi ve deniz abla hosgeldin emir dediler deniz mira uyuyor biz de ingiltereye gideceyik diye son bir istanbul turur yapacayik dedi ben bende mirayla melise gideceyik dedim deniz dikkatli olun dedi ve gittiler ben de miranin odasina gidiyordum o surtuk hizmetci pardon emir bey nereye dedi ben sevgilimin odasına dedim surtuk kusura bakmayin emir bey sizi salona alalim ben mira hanimi uyandiririm dedi bu kiz sabrimi zorluyor ben sana soracak degilim simdik sinirimi bozma dedim surtuk asıl siz benim sinirimi bozmayin emir bey berki mira uygun durumda degil dedi ben sevgilimdir onun her durumunu gorebilirim sanane surtuk çekil şimdik dedim ve ittim surtuk kiz ben suuurttuk değılim!! Guvenlik diye bagirinca boğazina sarildim ve ben seni sürtük seni kovdurmami yada öldürmemi istemezsen git mutfaga dedim ve yere firlattim mira hayrette uyanmadı derken yukari cıktim ve odaya girdim mira o siyah gecelikle uyuyordu ve bu kadar sexy olmasa olmaz neyse ben yanina gittim yanağindan öptum mira kımildandi ve sen mi geldin emir dedi ben evet hadi kalk kafeye gidelim dedim mira of biraz daha dedi ben hadi mira isimiz var dedim kalkti kalkmaz olaydi neden siyah giyiyorki beyaz giyse daha iyi birde ayak yirtmaci var sirt dekoltesine laf bile etmiyorum banyoya girdi su sesi geldi duş alacak diye aşagiya indim salona oturdum evin emektar yemekçisi geldi buyrun emir bey dedi ben sen bana kahve yap o surtugu gormek bile istemiyorum dedim emektar gorevli mutfakta ağlayan kiz sizi sinir mi etti dedi ben evet beni mirayin odasina giderken sinir etti illa o uyandirsin ben salonda bekleyim dedim emektar siz o cahilin kusuruna bakmayin ben size simdik sade kahve yaparim dedi ben mersi dedim ve gitti mira da yanima gelip dudağima yapisti gozlerimi açtigimda o surtuk kiskanclikla bize baiyordu öldurucu bir bakis atinca bize dogru geldi gerizekali surtuk mira hanım ben istifa ediyorum dedi tam isabet mira niyeymis arzu dedi arzu surtugu emir bey bana tacizde bulundu dedi ney dedi o ben ve taciz öyle mi mira sen ne dedigini farkinda misin dedi ben krndimi aciklamiyordum bile arzu ben mira hanimi uyandiririm dedim o beni ittirdi ben bana kizarsiniz diye dusundum kolundan cektim beni duvara yapistirdi ve dudagima yapisti dedi ben seni surtuk yalan soyler mira inanma dedim mira emir sen bunu nasıl yaparsın ha bana bu kız benden güzel olsa bari dedi kiz ben size bes basarim deyince mira arzuyu yolla yola bahceden disari firlatti seni surtuk istifani kabul ediyorum ve emire attiğin iftiradan dolayi maaşini bile almaycan dedi ve iceri girdi ben sakin ol mira da sen nasil anladin yalan soyledigini dedim mira kiz salak çiktı ben ondan guzelim dedigimde o kizin ben senden daha guzelim dedi asil deemesi gereken ben magdurum sizin dediginize bakin olmaliydi dedi ve ekledi ayrica sen bukadar bana aşikken beni kaybetmeyi istemezsin emir degil mi dedi ben ah benim akıllı sevgilim te kapida annamisdim surtuk oldugunu hade gidelim dedim mira elimi tuttu ve beraber arabaya bindik ve bir kafeye girdik oturunca siparis vermedik murata attim mesaj 10dkika sonra melisle el ele girdi kafeyye .....

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin