81.bölüm

740 27 1
                                    

budeyldz

burcuselamet

Dizzy2003

emiss17

gissemsi

iadoremileyx

JJayAckles

kumral-yazar

leydimileydi
Leylaaksoy1905

miniqinizz

Romance

seker-_-

selinyesil03

selocanlarr

Siyah1026

TALADROhastasi

TurkiyeElcileri

ulkusila3

vanilyapiremsesi

Yesimsoykal

zeynep1453guler
zeynep1453guler

Miradan
Sabah erkenden kalktim emiri uykusunda biraz seyrettim ben seni nasıl birakacam emir offfff derken lavaboya gittim elimi yuzumu yıkarken emir miraa dedi ben disari ciktim efendim derken elindeki cuce kiyafetini gosterdi emir hatirlan yilbasi gecesini dedi .....

Gecmis yilbasi gunu

Mira

Sabah kalktim ve yatakta ziplayarak emirr emir kal bugun araligin son gunu dedim ve bir anda emirin altinda buldum kendimi emir sen sabah sabah basimda ne zipliyorsun dedi ben hadi kalk daha yapacak islerimiz var hediye almadik dedi emir ne gerek var ya dedi ben emirrr dedim emir kalkti ve teslim olmus gibi ellerini kaldirdi elini ve hazirlandık kahvalti yapip annemleri optum oyle avmye gittim emir erkeklere hediye alirken ben bu aksam oteldeki partiye giyecek birsey sectim biraz dekolteliydi emire gostermezsem sorun yok diye dusundum ve kizlarada aldim birseyler derken emirle burun buruna geldik odumu patlattin dedim emir hm sory bebek de hadi gitsek dedi bizde gitmeye koyulduk...

Emirden

Avmede miranin aldigi elbiseyi gordum bende bilirim sana dekolteli kiyafet nedir gittim kostumcuden cuce kiyafeti aldim ve mirayla eve gidince yer degistirdim sen gorursun mira hanim derken mira ban bakti noldu ne isten mira dedim mira yok birsey acıktim piza soyleylim mi dedi ve ben kabul ettim pizayi yedikten sonra kostumu aldi ben gulmeemek icin zor tuttum kendimi otelin kuaforunde halleti makyaj ve sacini ben de beklerim bakalim nolacak ...

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin