Cumartesi.
Melisden
Sabah kalktım dünden kalan dağinıkliğı tertipledim esortmanlarımı giydim kulaklıgimi takıp koşu için sahile otobusle gittim simdik deyceksiniz hem spor yapacan hem otobusle mi gidiyorsun diye dusunenler vardır ama bizim ev sahile uzaktadır o yüzden otobusle gittim koşmaya başladım biri bana çarptı düştüm ben yuh dedim adını bilmediğim serseri önüne bakmazsam nolur güzelim dedi ben kalktım tabiki bir bok yapamam bana yaklaştı güpe gündüz beni çekistirirken biri o serseriye yumruğu çaktı ben her zaman korktuğumda yaptığımı yaptim yere oturdum dizlerimi katladim ve yuzumu kapadim muratin sesini duydum melis iyi misin bana bak dedi ben murati gorunce derin nefes aldim serseri iyi durumda degildi ben soktaydim murat beni bir banka oturttu emiri aradıgini gordum sonra iki siyah takim elbiseli adam serseriyi goturdüler ben tesekur ederim ben gideyim dedim murat ben bırakırım dedi ben hiç gerek yok deyip kalktım bir anda murat kendine çekti ben birakacam okadar dedi bende peşine takıldım şaka heralde şaka motora binmek mi aslinda binerim ama murata sarılmam ben taksiyle gitsem lutfen dedim murat bin hızlı sürmeycem dedi ben bindim arka demiri tuttum sarılacağımı düşünürse yanılır murat bana da tutunabilirdin dedi ben gerek yok diye tisladim eve gelince mersi dedim murat daha dikkatli ol kücuk kız aksam dugune geleceksin degil mi dedi küçuk kızmıs sanane gelip gelmememde kücük kızmıs dedim murat aksam alırım seni diycektin ama vazgectim dedi ben gerek yok by dedim ve evime gittim..
Murattan..
Sabah kalktim sahilde yuruyordum ve işleri duşünüyordum derken bir yuh sesi duyunca o tarafa bajtin sonra serserinin biri melisi çekiştiriyordu ben o elleri kırmazssam derkrn yumruğu attim durmadan divuyordum sinra melis endiseli gözlerle kesin bana bakıyordur diye düşündüm ama dizlerine sarildi ve yüzünü kapadı ben yanina gittim iyi misin dedim melsi donuk bir şekilde adama bakıyordu ben evine giturmrk icin motora bindirdim her kız belime sarılırken melis ne kadar korksada arkadaki demirleri tutuyordu ben sirf korkmasin diye yavaş surdum evine biraktigimda dugune geleceğini bildiğim halde sordum tersleyince çocukla mi ugrasacam drdim kendi kendime sonra iceri girdi ben emirin deposuna gittim emir de ordaydi adamin olduğu yere gittik emir halledin haledeceğin kadar dedi ben daha yüzunun diger tarafi var yada şu elleri kessek mi ha kessek mi lan dedim yani bağirdim serseri ağliyordu sonra emir odasini isaret etti gittik emir sen melisten mi hoşlanın dedi ben hayır emir zor durumdaydi beni de biliyorsun kız kardesimi tecavuzdrn öldü bu konuda hassasım dedim emir kusura bakma kardesim ha bu arada antrenordun değil mi dedi ben evet abi de turkiye de çoktur dedim emir bizim okulda beden hocasi olmaya nedersin dedi ben sen de o okuldaysan olur dedim emir anlaştık neyse ben miraya gidecem özledim dedi ben oo daha geçen sene kızlara karşi öfken vardi sadece tek gecelikti şimdik ne değişti dedi emir o öncedendi annem orosbusu yüzünden tum kizlardan nefret ettim bir de o eski sevgilim yüzünden, tek gecelikti iliskilerim ama hayatima mira geldi ben burda depoda sertim ama onun yaninda sadece emirim , kılıç değil mira dogru kisi ve benim meleğim tabiki onu üzmek istemem ama benim sinir kontrol bozukluklarim var ona zarar vermekten korkuyorum dedi ben sen ne zamandan beri zarar vermekten korkuyorsun emir kardesim sen aşık oldun dedim. Emir aşk öğretmenim mira dedi ve çıktı bende aksam icin takım elbise almaya gittim....
×*************×××****************#####################!!!!!!!!!!!!
(Melisle muratli bölumdur simdik esas kiz esas oğlana geçiyorum)
Miradan
Sabah kalktim bugun buyuk gun kiyafetlerimi askiya guzelce koydum ve arabaya goturdum kuaforde hazirlanacaktık ben giyinip kahvalti yaptim saat 11.00 oldu evden çikarken emir yoldayim geliyorum bekle dedi bende bekledim annemler gitti emir 12.30 da anca eve geldi bir buçuk saat bekledim emiri kapida karşiladım gorevlinin yaninda umrumda olmadan dudaklarin kısa ama etkili bir opucuk biraktim emir beni hep boyle karsila dedi ben bakariz da neden geç kaldin dedim emir depodaydim muratla beraber melisi taciz edmeye calisan adamla uğraştık dedi ben yerimdrn melise tacize mi ugradi iyi de melis kendini hiç koruyamaz ve böyle bir durumda içine kapabir melisin annesini bu yuzden kaybetti çabuk melise gidiyoruk dedim emirin anahtarini ben aldim o da yan tarafa oturdu epey hız yaptim ve geldigimizde emir bebeğim iyi hız yaptın dedi ben bebeğim melis için yaptim dedim koşa koşa çıktım yukari emire arabada beklemesini söyledim ve kapiyi çaldim melis agladigini belli eden sesiyle kim o dedi benim deyince boynuma atladi melis ağladıktan sonra rahatladı zor susturdum bak aklina getirmeycen o piçi ve bu akşam egleneceyik tamam mı dedim melis tamam iyki varsin dedi ben gitmek istemesem de melis beni zorla yollatti ben emirin yanına bir hısım gittim emir telefonda tacizciyi birakin diyorduki ben telefonu elinden aldim sakın birakmayın oraya geliyoruk dedim ve kapattım emir hayır mira gitmiyoruk dedi ben ya göturursun ya da goturursun baska caren yok dedim emir tamam ama sakin ol dedi . ..
Emirden
Muratla konustuktan sonra miraya gittim kapida karsiladi beni ve optu hep karsilasin beni sonra melisi soyleyince melis annesini bu yüzden kaybettiğini soyledi ve anahtarimi aldigi gibi gazı kökledi ve melise gittik aşağida kalmami soyledi bende bu durumu murat bilmek ister diye mesaj attim murat uzuldum ama elimden birsey gelmez dedi ben soyleyim dedim neyse depodaki adama tam tacizciyi bırak deycektim ki mira aldigi gibi birakmaycaksiniz geliyoruk dedi ve ben ikna edemedim depoya geldiğimizde mirayin elini tuttum elimi kıracak deyebilirdim güclu biri olmasam adamin yanina geldigimizde mira bir yumruk atti adama adam sandalyeyle birlikte yere düştü mira karnina vururkenden bacak arasina durmadan vurunca arkasından tuttum ve çekıstirdim ben belimdeki silahı çikardım ve miraya uzatip öldur demek gelsede miranın masumluğu geldi gözumun onune mira bana bakti ben silahi adamin alnına dayadım mira vuracak mısın dedi ben evet ama istemezsen o ayrı dedim mira bu arkadaşimı ne hale soktu ve bana mi karar verdiriyorsun sen karar ver ama vuracaksan da ben olmayım burda bu isler sana da yakısmiyir dedi mira dondu arkasını ve depodan çikarken adamlarım ona bakıyordu ben birsey demeden mira dönün lan önünüze dedi mirayi neden sevdiğimi yine anladım adamimi çağirdım temizleyin dedim ve çıktim mira beni arabada bekliyordu neyse bende kuafore biraktim arabadan çıkacakken dudaklarını optüm aksama kadar göremeycem bende babamla halletmemiz gerekenler icin sirkete gittimmm ...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...