18.bölüm(baba)

2K 77 10
                                    

Pazartesi

Emirden

Saat dokuzda yataktan kalktım elimi yüzümu yıkayıp kahvaltıyı hazırladım ve mirayı aradım çalıyor çalıyor açmıyordu tam umudumu kaybettmiskin uykudan yeni uyanmış sesini duydum gunaydin hadi kalk hazirlan kahvalti yapmadan bana gel dedim mira ya sabahın köründe neyin hazirliği ya dedi ben daha valizini bile yapmadın dedim mira of be tamam geliyorum 10dkikaya ordayım dedi. Ve kapatti telefonu bende çayı koydum ustune kaynasın ...

Miradan

Telefonu kapattiķtan sonra giyinip salona geçtim kerem macit abi ve annem salonda bana baktılar bir yandan gunaydin dedim hepsi gunaydın dedi annem kahvaltin orda mira hadi ye hepsi bitecek dedi ben anne ben emir hocaya gidiyorum buzluga koyarim geldiğimde yerim soz verdim gidecem diye ayıp olur dedim annem of kızım bana haber vereydin ayrıca bu aralar emirle baya samimisin o senin ögretmenin dedi ben anne emir hoca okulda benim ogretmenim burda arkadaşım ne var bunda dedim annem arkadaşın oyle mi dedi macit abi kızı rahat bırak hem emir iyi biridir dedi beni destekledi ben aslansın macit abi hadi by gencler ve genç kalanlar dedim hepsi güldu ben emir hocanin kapisini çaldim ....

Emirden

Kapı çaldı bende çayları bardağa doldurup oyle açtım kapiyı iceri girdi mira emir bunlari sen mi yaptın dedi ben evde benden başkası yaşamadığina gore ben yaptim mira dedim mira yemek yapma konusunda iyi olduğunu bilmezdim dedi ben benim hakkimda neler oğreneceksin daha bakalım dedim mira piyano çaliyorsun sesin guzel çizimdede iyisin yemekte de iyi olmadığın birsey soylesene dedi ben basketbolda iyi değilim hem sende muzikte yemek yapmakta çizimde futbolda da iyisin senin yetenekli olmadığın birsey var mı ?? dedim mira tangoda iyi değilim salsa yaparım bir suru dans daha balede ama tangoda iyi değilim ya dedi ben şaşirdım tango ha iyiymiş neyse mira emir sen uçağa bindin degil dedi ben evet sen dedim binmemis olamaz diye duşunurken mira ben bu kadar uzun saat binmedim ucaga  ve biraz tedirginim bir de baya uzun sure kalacayık dedi ben merak etme birsey olmaz ben yaninda olacam birsey olacaksada beraberken olacak dedim mira off emir korkutma beni hem beraber olmasin ben öleyim sen yaralı ol dedi asıl sana birsey olmasin bana olsun dedim içimden ben kafaa takma birsey olmaycak dedim mira tamam dedi beraber kahvaltiyi bitirince beraber kaldırdık masayı oturma odasına geçince kapi çaldi ben mira sen açsana dedim mira açtı bu kim şimdık derken mira kerem birsey mi oldu dedi kerem yok ya sıkıldım orda bir sakıncası yolsa girebilir miyim dedi mira bana bakti sonuçta ev benim ben gel kapida kalma dedim kerem elini uzatti tanıştık sohbete daldık keremle mira of çok sıkıcısınız hem ben gideyim valizi hazirlaycam dedi ben tamam birsey istersen seslen mira dedim mira ismi ne guzel kerem bende geleyim yardım da ederim dedi mira yardımlik bir sey yok dedi kerem babama birsey diyecektim kaçmadan soyleyim dedi mahana ariyor sanki derken mirayin belinden tutarak çiktilar gittikten sonra camdan baktim iyi anlaşiyorlar gibi of sanane emir keremle miradan oyle sey olmaz ya onar sonucta ..... gerisini getirmek istemedim valizimi hazirlamaya gittim ...

Miradan

Kapi caldi enir acmami istedi ben açtim keremdi girdikten sonra içeri kerem emirle sohbete daldilar beni unuttular bende valiz hazirlamam gerek detip kalkinca keremde geldi nedense elini belime koydu kapidan ve bahceden çiktiktan sonra uzaklaştim keremden ve eve girdim valizime kiyafetleri koymadan önce internetten hava drumuna baktim amerikayin berki soğuk olur berki sıcak normalmis bu hafta ama ben yine de birkac uzun birkac yazlik koydum fazla birsey koymafim alışveriş yapacayık sonuçta emirle alişveris kulağa komik geliyor derken annem odama girdi annem yarın kaçta uçak dedi ben 10.00da dedim annem acaba keremi de mi yollasak sizle dedi ben anne saçmalama bekçi gibi başima ayrica sen bana guvenmiyor musun ? dedim annem tamam tamam haklisin sadece uzak bir ülkede nasıl oldugunu bilmedigim bir yere gidiyorsun emir hocadan ayrilma ve sana herzaman guveniyorum ve macit abinin verdiği karti kullan ama abartiya kacma hesap yapa yapa al alacağinı dedi ben tamam anne deyip sarıldım sonra valize kirtasiyeden aldığim cigili ve bos sayfa defterlerini aldim onlarida yerleştirdim valize ve salona geçtim macit abi miracim gel yanima otur dedi ben oturdum elini omzuma atti keremde sırıttı bu druma bende güldüm macit abi yarın sabah ben bırakayı mı seni dedi ben emirle beraber burdan yola çıkacayık sabah kahvaltıya gelin hiç gerek yok havalanina kadar gidesin dedim macit abi tamam sabah 6dan burdayim ona gore uyanda gorelim bilin heralde 2 saat evelden havalimaninda olman lazım dedi ben evet bilirim 5 bucukta kalkacam zzaten dedim duvardaki saatte baktım saat 17.00 olmus daha demin sabahti ve macit abi sırf ben yarın gidiyorum diye bugun butun gununu burda geçirdi ben manti secer misiniz dedim kerem ve macit abi ayni anda evet bayilirim dediler bende yapayım da yeylim dedim kerem vazgectim zehirlenebilirik dedi macit abi ben kızımin elinden zegir olsada yerim kerem istemiyorsan yemen dedi ben aldın mi cevabinı dedim ve mutfağa gidip manti icin hamuru actim icini hazirladim anneme yardım ettirtmiyordum yaptiktab sonra pişirdim ve tabaklara koyup servis ettim herkes yemeğe başladi macit abi çok güzel oldu bayildim ellerine sağlık kızım dedi ikide bir kızım diyor birden ağzimdan afiyet olsun baba dedim baba mi dedim derken herkes bana baktı ne bakiyorsunuz ilk kez mi baba dedim sanki of bakmayin deyip kızardım macit abi baba lafıni sık sık duymak isterim hazır konu buraya gelmisken amerikadan dönduğunde evlilik islemelerini başlatacayık dedi ben tamam olur anne gelinlik giyecek misin dedim annem bak şimdik bu yaşta ne gelinliği düğun bile yapmayık heralde degil mi macit dedi macite kaş göz işareti yapti ama macit abi ben çok istiyorum düğun yapalim köşkun bahcesinde yakinlarla mutluluğumuzu paylaşalım ama anneni gel de ikna et dedi ben anne o gelinlik giyilecek ve duğun yapilacak sakın itiraz etme yoksa evlenmene izin vermem hadi bakalim hodri meydan dedim macit ve kerem şok olarak bana bakti ben göz kırptim anneme belli etmedim annem of ya of siz kazandiniz cadı sen var ya dayak istersin anneyi tehtit etmek nedir gosteririm sana gel buraya dedi ve pesimden koşmaya başladı ben koltuktan koltuğa uçarken macitin arkasına gectim baba kurtarsana burda senin için dayak yiyorum dedim macit abi deniz rahat bırak kızımi bakayım dedi annem bu kızı şımartan sensi hep sana kızmak lazım dedi aboo macit abi yandi ne yandi macit abi aşk olsun deniz bana kıyamazsın sen deyip birde çapkin bakis atti annem utandi ben kahkahayi patlatinca hepimiz birden gulduk saat 20.00 di herkesi opup yattım sonuçta yarın 5 bucukta kalkacam .

Emirden.

Yarına herseyim hazir iskanbil kağidı da aldım tavla bile aldım acaba bilir mi bilmiyorsa ogretirim ya gerçi mira bilmezsse şaşarım dedim kendi kendime valizi tamamladıktab sonra camdan baktım ve mirayin evindeler daha kerem iyi biri ama miraya aşık olabilir yada mira ona hiç şaşırmam of dedim ve içeri geçip facede dolaştım sonra saat sekiz oldu tam yatacam babam geldi butur ettim gitmeden once beni gormek istedi bir bardak viski içtik sonra sarildi bana ve gitti bende dogruca yatağa yatip uyudum...

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin