Perşenbe
Emirden
Sırtımin ağrısını hissederek açtık gozlerimi burnuma gelen kokuyla derin nefes aldım o kokuyu icime çekerken miranin yüzunü inceledim ama ben yinede vazgecmeycem bugun onu okula birakacam ve cumartesi gelecektim iyi de kendime ceza veriyorum ama gercekten ankarada görulecek ıslerim de var onları halletmis olacam derken mira günaydin sevgilim dedi sevgilim diyen dillerini öpeyim ah emir ah gunaydin bebek hadi kalk da hazirlan okula birakayim valizimi evden alip ankaraya gidecem dedim mira ankara mı of ya seni özlemeye simdiden başladım dedi bu kız da bir karar versin gercekten ama mira silahli adama arasa marum kaldı bu da zor ben rahat birakmam onun yararina erken dönmeye bakacam saçlarına öpucuk biraktim ve mira kalktı emir ben seni gecirsem havalimanından dedi ben yok canm senin okulun var dedi mira lutfeeeeeen dedi ben bir şartla mira dedim ben nedir dedi ben pesinde ben gelene kadar 3 koruman olacak hiçbir sekilde atlatmak yok dedim mira ımmm tamam dedi ben mira maviliklerinle bana öyle bakma dedim mira nasııĺ dedi ben bak boyle bakarsan ıslerimi halledemem ama ha dedim mira tamam tamam ben hazirlanayim gel kahvalti da yaparik dedi melisin evine gittik mira birseyler hazirladi ben yerken hazirlandi benim eve gittik... valiz hazirladim ve biletimi pasaportumu yerlestirdim ve siyah takım elbiseyle salona gectim valizi de kapiyin yanına koydum mira bana şaşkınca baktı bana bak emir ne bu ciddi giyim eger baska bir kıza bakarsan hisederim hisedersem o gözlerini eline veririm mafya falan bana sokmez aşkımm dedi iste benim eski mira geri dönuyor ben yanına gittim mira bu gozler sadece senin maviliklerine bakar dedim ve miraya yaklaştım burnunu öptüm derken saate baktim eger oyalanirsak gecikeceyik mirayi emanet ettigim adam baş adamim ufuk ve kahramandı ikisine guvenim tam benim arkamda bugun sivil giyinmis korumalar sanki birbirimizi tanimayan ayni yere gidecek insan gibi davranacaklardi mirayla arabaya bindik havalimanina gidince el ele içeri girdik anons yapiyordu valizleri yerlestirdik ben miraya sarıldim mira benim kemiklerimi kirabilecek ladar sıkı sarıldı ben mira tamam gelecem geri dedim mira ökuzluk yapmasan olmazdı dedi ben hmm dedim ve öptum o guzel dudaklarindan sonra anons yapilinca ayrildik seni seviyorum hatun dedim mira seni seviyorum adamım dedi ben yurumeye basladim hala daha arkamdan bakiyordu ayni anda ben mira dedim mira emir dedi bana dogru hizli gelirken bende ona doğru hızlı geldim sarildim ve dondurdum onu bir kere daha o dudaklara buse biraktim mira emir ne zaman saat kacta gelecegini mesaj at da havalimaninda karsilaycam itiraz yok dedi ben tamam kadınım dedim mira bir gülus armağan etti ve bu defa gittim bir kez arkami dondum mira el salladı bende salladim ben emir kilic asla arkama bakmam artik bakacagim yer var mavi gozlerle son bulustuk ve uçaga bindim havalandim .........
Miradan
Emiri yollatmak zor oldu ve o gittikten sonra ufuk mira hanım gidelim mi artik dedi ben tabiki dedim ve gittik arabaya bindim ben öne oturdum korumamin ufuk benim yanimda kahraman da emirin arabasiyla arkamizdan geliyordu ben ufuk sen kaç yildir emirlesin dedim ufuk mira hanim 4 senedir emir beyle calisiyorum dedi ben ufuk bana mira deyebilirsin ve bana emirden bahsederken bey deme aramizda dedim ufuk gulumsedi peki efendim dedi ben peki emirin omzunda kursun izi var noldugunu biliyor musun dedim ufuk biliyorum kucuk bir kizi intikam icin kaciran adamdan kurtarirken vuruldu ama zorlu bir amiliyat degildi dedi ben ben emiri annamiyorum mafya ama neyse dedim ufuk bana bir sey demek düsmez ama emir iyi biri senden once sertti yani simdiki gibi degil emir kotulerin cezasini verir bugune kadar hic masuma zarar vermedi dedi ben annadim ufuk zaten kotu biri olsa şuan onun yaninda olmazdım dedim ufuk sizden birsey isteyebilirim dedi ben tabi ki soyle ufuk cekinme dedi ufuk ben bir kizla tanistim ve ona aşık miyim degil miyim bilmem aşık oldugunuzu nasil anlarsınız dedi ben siritim ufukta sırıttı ufuk ben pardon dedi ben ne icin ozur diledin dedim ufuk gülmemem gerek cidi olmam gerek dedi ben saçmalama artik arkadasik aşka gelince onu her an özluyor musun ? dedim ufuk ozluyorum dedi ben peki onu kiskandin mi hic dedim ufuk o atse denen it pesinden ayrilmiyor dedi ben sakin ol ufuk peki kiz yuz veriyor mu ateş itine dedim ufuk pardon hayir dedi ben sen bu kızla konustun mu dedim ufuk evet geçen gun taniştık dedi ben iyi ozaman arkadas ol ve birbirinizi taniyin dedim ufuk emir bey gelsin sonra bunu yapayim dedi ben bak ne yapalim simdik soyle bakalim kizin adi ne dedim ufuk şafak dedi ben ne guzel ismi var peki nerde işler dedim ufuk garson dedi ben simdik kafeye gidiyoruk ayri oturacayık dedim ufuk olmaz mira ama sana uyarsa saat 14 .00de giderik dedi ben of be tamam dedim ufuk tesekur ederim dedi ben bu ates isimize yarayabilir kizi bu sıkıştirirsa sen savunursun ve kızın gözüne girersin nasıl fikir dedim ufuk saat 18.00da çikiyor ve hergun rahatsiz ediyor dedi ben ozaman sen saat altida oraciklarda olacan ve kizi savunacan dedim ufuk sizi yalniz birakamam dedi ben kahraman var ayrica ben de kemdimi korurum dedim ufuk evet biliyorum bizim adamlar gecen gum depoya oyle geldiler emir sana birsey oldu diye korkru dedi ben öylemi neyse sen altida o kafede yardim edecen kıza dedim ufuk eemir bey duyarsa beni öldurur dedi ben ben varken seni ölduremez dedim ve okula geldik ben indim kahraman ve ufuk indiler ben kahramana kahraman bey siz beni altida koruyacaksiniz ufugun altida isi var daha dogrusu 17.00de izinli dedim kahraman ama emir bey dedi ben emir bey bilmeycek sende soylersen ben mafya eşiyim emin ol canin yanar dedim kahraman bilmezmiyim tamam aramizda dedi ufuga goz kirptim ve ilk 2 ders geciktim diye 3 derse girdim izin kagidimi hazir etmis emir muratta yarin gidecekmis emirin yanina 3.ders zili calinca sinifa girdim ve ders bizim icin basladi ..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...