PAZARTESİ
Miradan
Sabah 8de uyandım bugun okula gitmeycektim babami ve annemi ucak havalimanına gidecegim icin hemen bir duş aldim ve giyindim aşagiya indim kahvalti yapip benim arabayla onları birakacaktim ve okula emiri gormek icin gitmeyi düşünuyorum neyse annemin valizlerini arabaya yerlestirdim keremde benimleydi oda babasının valizlerini koydu sonra annem ve babam geldi arkaya bindiler keremde öne ve havalimanina varana kadar sohbet ettik sarki soyledik havalimaninda valizleri uçaga girmesi icin once kontrol edildi ve gonderdiler ben once anneme sarıldım sonra babama babam dikkat edin kendinize kredi kartindan tum ihtiyacinı karsila mira sende kerem hergun konusuruk sizi cok ozleycem çocuklar deyip bu defa ikimize birden sarıldi ve onlar uçağa giderken bizde keremle el salladik ucak uctuktan sonra biz keremle havalimaninda bir kafeye oturduk ve içerken sohbet ettik saat 10 oldu ben hadi kerem yuru seni birakayim gideceğin yere dedim kerem tamam hadi gidelim dedi ben binidim arabaya keremde bindi emliyet kemerlerimizi bağladık ben nereye dedim kerem senin okulunun oralarda ***kafe var sen git tarif ederim dedi ben ha bilirim dedim ve keremi biraktim suan okulda tenefus saatiydi arabadan indim ve okula doğru yürüdum melis salona gidiyordu acaba neden tabiki murat icin beni farketmedi bile peri mira dedi ben peri nasilsin dedim peri iyi sen bugun izinli degil miydin dedi ben evet ama iste okul özlemine dayanamadim geldim neyse ben gideyim sonra gorusuruk dedim ve emirin odasinin kapisini çaldım ses yok bende girdim emir yerinde değildi bende koltuğuna oturdum ve arkami dondum kapidan girince beni gormeycekti biraz bekledikten sonra emir girdi iceri bu koltuk boyle miydi ben giderken dedi sonra biraz kimildandirdim sandalyeyi emir sen kimsin ve sandalyemde ne işin var dedi ben dondum beni gordugune sevinmedin galiba dedim emir kapiyi kirikledi inan seni çok özledim dedi ve beni koltuktan bir çirpida kaldırip dudaklarıma yapisti bende ona karsılik veriyordum kapı çalındı emir calar çalar ve gider dedi fisildayarak mudur emir icerdesin biliyorum dedi eyvah ben dolaba girdim ve emir dosya çikardi masasina koydu is yapardim deycek neysa açtı kapıyi girdi ve oturdu emir iş yapiyordum hademe yada öğrencilerdir diye ses çikarmadim buyrun ne istemistin dedi müdur senle 11 yabanci dili kamppa yolaycam soru kampi hem eglence kampi sinif hocalari sen olduğun ıcin senle gidecekler istedigin hafta gidebilirdin bu hafta degil diger hafta olsa iyi olur 1 hafta kalacaksiniz çocuklara bildirin dedi ve ayaklandi emir tamam dedikten sonra mudur çikti ve uzaklastiktan sonra dolabi açtı beni cekti kendine daha demin yakalaniyorduk hayla daha öpuyor ben neyse gideyim dedim emir sinifa gideceksin bende birazdan gelecem sinifa dedi ben ama ben izinliyim dedim emir artik değilsin dedi ben bir daha san supriz yaparsam ne olayim dedim ve arkami döndurdu emir kusura bakma ilk dersden beri yuzunu goremiyorum bari bu dersler o guzel mavi gozlerini goreyim dedi ben tamm by dedim ve çiktim sınifta bol şamata vardı ders zili çalınca herkes yerine gecti melisde gelince bana sarıldı ve sen bugun izinli değil miydin mira dedi ben evet ama birileri özlemiş dedim melis hmm yaptiktan sonra emir iceri girdi ayaga kalktik oturun dedi saol dedik ve oturduk emir haftaya kamp var benimle birlikte kampa gideceyik soru cozeceyik egleneceyik bu izin kagitlarini imzalatin ailelerinize dedi ben annem ve babam daha bugun ingiltereye gitti hocam dedim emir senin aileni telefonla arar sorarim izin verirseler ben imzalarim olur biter miraciğim dedi ben tesekurler hocam dedim emir bir bakis atti kalbimi yakti havasi vererek biraz daha konustu son olarakda 1 hafta iyi bir sure yani epey kiyafet falan alin sinek ilaci yara bandi akliniza ne gelirse ve herkesin feneri olsun dedi melis hocam çadirda mi kalacayik dedi emir zannetmem cunku soru kampindayik dedi sonra derse gectik edebiyat dersinde yorumlama bolumlerinde hep elimi kaldirdim ama bana söz hakki vermedi gicik dersin sonunda bu sinifta miradan baska butun sorulara katilan yok dedi ben ama bana da yorumlama sansi vermediniz ki hocam dedim emir birak ta baskalarida annasin hem bu arada mira melis sude ve buse disindaki herkes birde emre disindaki herkes bir hikaye bulacaksiniz omer seyfettinden yorumlaycaksiniz ne tur hikayedir olay orgusu 10 tane olsun yazar hakkinda bilgiler size ceza dedi biz disindaki tum sinif ama hocam ya dediler emir amasi falan yok yarina isterim dedi ben bile yuh dedim ve farketti emir hade çarsanba olsun dedi ve zil caldi son iki ders beeden simdik melis muratla bakisacakti ajajihshahhsh biseyler atistirdik ve giyindik drrse girdik 3 tur kosturdu murat melis kosmayi sevmezdi yani salonda sahil falan tam ona gore ama salonda pek kosmayi sevmez neyse ben birinci geldim melis en arkada kaldı diye toplari sen toplaycaksin deyince melis bir bakis atti murat annadi sonra gorursun bakisi oldugunu annayan murat dislerini sıktı neyse dersin sonunda toplari melis topladı ve goturdu hocaya murat bak surda da kaldi bir tane dedi melis herkesin ciktigini gorunce o topu muratin tam karnina atti al sana top desi ve beni surukleye sürukleye disari cikti ben cocugun karnina attin dedim melis oh iyi gelsin ben onu gozlerimle uyardim dedi ben bende gordum dedim melisi yollattiktan sonra ben salona gittim murat karnini tutuyor ve senin bu arkdasin deli dedi ben hakketin murat dedim murat e biraz dedi ben kahkaha attim ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...