46.bölüm(savaş)

1.4K 65 9
                                    

Çarsamba

Miradan

Sabah annemin mira hadi kalk emir geldi seni bekliyor acelesi var galiba sen daha kalkacan dedi ben im of tamam 5dkika sonra ağşadayim diye mirildandim ve yataktan kalktim elime ne geldiyse giyindim sacimi taradim ve kuruttum aşagıya indim emir kahve icerken ohu öhu sesi geldi emirden ben emir iyi misin dedim emir etrafa bakti kimse yoktu emir efsun deniz hanim ve macit bey cikti mi keremde tabi dedi efsun evet gittiler evde sizden baska kimse yok dedi emir sen git iceri ve kapiyi kapat dedi sinirle solunurken bu kiyafet ne mira dedi ben nesi var benim kiyafetimin dedim emir hic giymeyeydin.!!diye tısladi ve uzerime dogri gelirken bem asla geri adim atmadim emir sabah sabah sinirimi bozma dedim emir git degistir şu şortu dedi ben degistirmeycem dedim emir mira bugin benim icin bir sey yap bugun beni sinir etme cunku yeterince sinirliyim diye tisladi bana ve uzarime gelirken of dedim ve baska bir sort giydim onaylayinca okula gidebildik ve araba boyunca hiçbirsey anlatmadi ne kadar israr ettim bir ben bir alah bilir sorununu soylemedi bende mafyayla ilgili işdir diye ustelemedim melisin yanına gidecektim ama melis ortada yoktu aradim açmadi bu nerdedir ki sımdikk...

Emirden

Sabah erkenden kalktim telefondaki adama saydirdim şuan bir yerleri yıkıp dökme istegim vardi ama kendimi tuttum miranin evine gectim deniz hanim mirayi uyandirayim ve ise gideyim emir dedi ben kafa salladim miranin miriltilarini duydum deniz abla ortalarda yoktu neyse derken birden mira belirdi kisacık sortu gorunce kahve bogazimda kaldi biryandan sinir oldum olmamak elde degil hizmetciye evde biri varmi falan sordum tamam cok fazla sexy oldu bu kabul edilir ama baskalarini gorursem baktigini öldurebilirim derken kukredim miraya,mirayi sonunda degistirrtim kigyafetini ve evden ciktik okula kadar benim neyim var diye soylendi ben takmadim birsey annatmadim annatsamdda hosuna gitmezdi zaten .....

Melisden

Sabah kalktim giyindim bir mesaj geldi evinin onunden geciyordum ağsadayim bekliyorum yazdi gelir misin diye sormuyordu derken cantami aldim ve arabasini gordum bindim gunaydin dedim murat gunaydin kucuk cadı dedi ben sabah sabah hödükluk yapma ya dedim murat höduk bu lafini sana yedirtirim dedi ben of sabah sabah senle uğrasamam dedim ve yol boyunca susuyorduk benim canim sıkıldi facede takip ettigim bir unlu vardi onun fotolarina bakarken çok tatli ya dedim murat kim tatli dedi ben sesli mi dusundum justin bieber ya cok seker dedim murat yola bakmadan suruyordu sinirle o top mu tatli sen ama erkek meraklisisin dedi ben sanane yola bak dedim murat bak melis beni sinir etme derken bir tir uzerimize dogru mu geliyordu daha dogrusu benim tarafima carpacakti murat birden kemerimi cozup kendi kucagina aldi ve direksiyonu kırabildiği kadar kirdi tirin bize çarpmasiylabir agaca kadar sueuklendik sonra bilincimi kaybettim....

Miradan

emirin dersinde ogretmen ogrenci iliskisindeydim birden ikimizinde ayni anda telefonu caldi öyle bir çalma degil bu numara acildendi açtim ben ne melis mi hangi hastane dedim ve siniftan cıktim derken emirde arkamdan muratta kaza gecirdi dedi ben o murat hizli surmese kaza yapmazlardi dedim emir mira beni sinir etme de bin yoksa bozusacayik dedi ben artik gozlerimden yaslari biraktim ama emir yuzunden degil melis icin ve murat demin murati suclamam aptallikti ben emir ben derken emir yeter mira bu kadar derken ben emir ozurdilerim o an uzuntuden oyle konustum dedim emir sen uzgunsun ben degil miyim dedi ve hastaneye gelince cevao vermeden hastaneye kostum polisler de ordaydi olayi anlatacaklardi ama benim inceligim melis ve muratti ikiside ameliyatta olduklarini soylediler baska birsey demezken polisin yanina gittik bir adam allahim insalah birsey olmaz onlara dedi ben bakar misiniz bize bu kaza nasil oldugunu anlatir misiniz dedim adam basladi anlatmaya emirde arkamdaydi bakin kucuk hanim sizin arkadaslariniz normal kuzergahinda yani yolunda giderken tir uzerlerine gitti yani sofor biranlik uykuya daldi sofor koltugundaki arkadas murat bunu farkedince kiz arkadasini kendi koltuguna aldi ve direksiyonu kirdi agaca carparak durabildiler murat melisin hayatini kurtardi cunku aracin sol tarafi hurda dedi ben madem uykun var be adam ne diye surersi o tiri hadi kendi canini dusunmen baskalarini da mi dusunmuyorsun ha soylesen gerizekali dedim adam daha fazla ağliyordu emirde kendini zor tutsada beni cekistirdi bana ilk.defa boyle bakiyordu gordunmu murat belkide melisin bayatini kurtardi onyargilarindan kurtul dedi ben bu durumda senle tartismayacam dedim emir tartisamazsin zaten dedi ben onu ittim kendine gel emir sen sua uzuntunden bana cikisiyorsun ve bu ise yaramiyor uzuntunu saklayamiyorsun bir kerede ağlaycak kadar delikanli ol aglaman senin adamligini indirmez yukseltir bir yerde okudum ''ağlayan adam ne guzel adamdir aglamak kadinlara ozgun birsey degil butun insan ogluna aittir ağla adamim ağla ozaman tam bir adamsindir ağlamayi bilen adam herzaman gücludur '' diye yazmis dedim emir gec bu edbiyatlari dedi ve arkasini dondu arkani dönmen birseyi degistirmez ben burdayim dedim emir bana yaklasti keske bes dakika gitsen dedi bana git dedi bu çok kirici olurken ben sana naptim emir derken icimden, doktor cikti ikiside iyi odalara alindiklarinda gorebilirsiniz dedi ben melisin odasina gectim 10dakika sonra acti gozlerini ben bir oh cektim ben melis ben simdik gitsem sana ayip etmis olur muyum yaninda olmak istiyorum ama ben derken melis murat iyi mi hem sana noldu dedi ben evet iyi deyip olanlari anlattim melis sana git mi dedi yani noluyor bu gerizekaliya derken emir girdi iceri melis sert bakislariyla gecmis olsun derken melis beni kendine cekti mira git dedigini yap gorsun dedi fisildayarak ben melise sarildim ve ciktim odadan emir kolumdan tuttu noldu bana bakmiyorsun dedi bir de noldu diyor birak kolumu dedim emir birakti sana noluyor emir dedim emir bana birsey oldugu yok ben hep boyleydim mira dedi ben öylemi emir dedim emir oyle dedi ben murata gecmis olsun diledim ve gittim melisin evine girdim poyraz açti melisi soyleyince gitti bende salona rahat bir yer hazirladim ve bekledimm.......... (noktalar 2 veya 3 saat sonra demektir)

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin