95.bölüm(mangal)

659 33 25
                                    

Salı

Miradan

Sabahdan kalktım başim ağrısından uyanasım gelmiyordu bir yandan etrafima baktım dün yasananlar film ozeti gibi gecti aklımdan derken ömerin evinde oldugumu farkettim kalktım ayağa ve evde gezmeye başladım bir odanin kapisi açıktı ben içeriye girdim sadece pantolonla uyuyan ömeri görünce kizardım ama uyandırmam lazımdı ben daginik saçlarina temas ettim emire gore sarişin emir kumral ömerin dudginin guzel sekli vardi kalindi emirinde kalindi ama omerin daha farkliydi ömerle emir arasinda fark vardı gozleri en belirgin farkti mesela mavi gozu vardi derken neden  ben emirle ömeri kıyasladım ki derken ömer açtı gözlerini beni mi izliyorsun dedi ben benim okula gitmem lazim dedim  ömer önce gunaydın derler küçük hanım ve sonra kahvalti kahvaltı yapmadan seni okula bırakmam dedi ben okulda yerim dedim ömer okulda yemeyceksin biliyorum inan bana ayrilik sonrasi sendromlarini bilirim ya fazla yersin yada hicbirsey yemezsin öfkelendiginde hatta  aşiri yersin ama uzgun olduğunda birsey yemezsin ellerimle yedirecek olsamda yedirecem dedi ben bu kadar duşunceli olmasına bayildım ben bu evde annenle falan mı yaşiyorsun dedim birden gozlerindeki acıyi gorur gibi oldum ömer annem öldü trafik kazası babamda kendini işe verdi yukselti yukseltti ben 18 yasima gelince intihar etti annemin bir kokusunu hatırlıyorum  ama beni nasıl sevdigini bilmiyorum dedi o dun benim zor saatlerimde sarildiydi bana ben de ona sarildim tsort giymemesi umrumda olmadı  beni birden kucağina aldı ve sıkı sıkı sarıldı ömer çok isterdim düştüğümde panikten bana kızıp sonra yaralarimi öpen bir anne çok istedim aşk acısı cektigimde ögut veren biri çok istedim karsiliksiz sevgi anneler karsiliksiz seven tek varlıklardir mira .. çok isterdim yaramazlık yaptiigimda bagiran dinlemediģimde peşimden kosup terliģini savurtmasini sonra bana kizip beni sarmalamasıni korktuğumda yanimda olmasinı dedi sustu omuzlarimda ıslaklık hisettim o an yuzumu kaldirdim o guzel mavi gozlerinden yaşları sildim ben annenin yerini tutamam ama seni terlikle kovalayabilirim ask acisi cekersen yaninda olabilirim sana bagirip cagirabilirim yaralarini öpebilirim onun kadar etkili olamam ama acını biraz olsun unutturmaz mı dedim ömer senin kokunla annemin kokusu aynı dedi ben bilmiyordum degistiririm eger rahatsiz olursan dedim ömer saçmalama degistirme dedi ben indim kucağindan ve ben hadi harika kahvalti hazirlarim dedim elini tuttum geldi benle omlet yaptim krep kurabiye sanduvic ve portokal suyu beraber yedirdik birbirimizi sonra bir butiğe uğradık ve kıyafet aldim kabinde uzerime giydim ben odeycektim ama ödetmedi beyfendi ömer hadi okulunu tarif et bakalim  dedi ben ben sürsem dedim ömer baska zaman meleğim dedi sonra ben arabanin ön koltuguba oturdum ve beraber şarkı soylerken fotograf cektim selfi çok guzel çıkmıştı sonra okula geldik ben inecekken ömer bak yere birsey düştü dedi ben bakmaya basladim indi bari yardim etseydi derken kapımı açtı ömer elini uzatti bende cantamı alıp elini tuttum ben yere birsey duşmediydi değil dedim ömer güldu ve yanağima kocaman bir öpucuk kondurdu bende onun yanağini operken bize dogru hizla gelen ve ömerin arabasina dogru hizla süren emiri gordum arabanin önune gectim frenlemezken son anda ömer beni yakaladigi gibi yere duştuk çok yakındık ve ben ayağa kalktığimda ömer sen ne yapiyorsun delirdin mi seni de kazadan kaybedemem  mira dedi ah emir ah arabanin yani hurdaydi ben ömeri sakinleştirirken emir umursamadan okula girecekti ben kolundan tuttum ve tokati çok sert bir sekilde vurdum elimin izi kalmisti ben aynaya baktiģinda parmak izimi goreceksin ve sana birsey soyleyim mi bu tokat beni basacagindan korktugumdan degil ömerin üzulmesine sebeb oldugundan dedim o an emirin ifadesi düstu birsey soyleyecekti kapa ceneni dedim allahtan herkes dersteydi ben ömerin donuk hallerinden korkuyordum yere çoktü ben hemen yanına koştüm kendine gelmiyordu ben ne yapacaktim şokun ustune şok yaşatabilirdim berki diye dudaklarına yapistim gozlerini kapadi ve yumusak bir sekilde karsilik veriyordu benim belimi tuttu sonra ben geriye çekildim bana sarıldı ömer bunu bana yapma lutfen dedi ben tamam  birdaha seni öpmem dedim omer güldu hayır öpebilirsin hayatıni tehlikeye atma söz ver dedi ben ah tabbi söz dedim ayağa kalktık ömer şu emire güvenmiyorum seni başka okula mı aldırsak dedi ben gerek yok ben zapt ederim dedim ve arkami döndum elimi tutup kendine çekti dudaģima bakarak seni öpebilir miyim dedi ben yapişmistim dudağina buna ihtiyacı vardı emirde annesi varken sevilmiyordu ömer annesi yok sevgisini hatirlamiyor derken dişlerini dudağima sürttü ve ben sınifa ciktim dersim emirle değildi allaha şükür   derste ömerle mesajlaşiyorduk ....(ömer Ö mira M harfi )

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin