Cuma
Miradan
Sabah okula gitmeyecegim için saat 9.00da uyandım giyindim ve yarınkı dügün için diger buyuk köşke gitmek icin aşagiya indigimde kahvaltı masasinda emir de vardi keremdr karsisinda oturuyordu birbirlerine sert bakış atıyorlardı annem de bas kosede babamda diger baş kosede otururken ben de günaydın millet dedim ve herkes bana baktı annem gunaydın uykucu dedi babam gunaydın prenses dedi kerem yapti yapacagini günaydın güzellik dedi emir günaydın sevgilimmm diye bastirdi ben gunaydin faslını gecelim ben kurt gibi acıktım dedim annem seni doyurmak mumkun degil dedi ben anneee dedim sonra emirin yanına geçtim emir kalktı sandalyemi çekti noldu benim öküzume bende oturdum emirde yanıma öturdu elimi tuttu ve öptü alahim ya annemler umrunda değil kapı çaldı ben açarım dedim ve gidip açtım cihan abiydi ben hoşgeldiniz buyrun dedim cihan abi hosbulduk miracığim dedi ve keremin yanina oturdu bende kendi yerime oturdum ve kahvaltı yapmaya koyuldum babam cihannan konusurken kerem araya girdi cihan abi eşiniz nerde dedi bilmezmiş gibi ben sinir oldum emir desen çatalı sıktı allahtak gumüs diye gećiririken cihan abi boşandık duymayan kalmadı sen nasıl duymadın dedi ben bizim kerem asosyal ondan haber diye birsey dinlemez magazin de o yüzden bilmez dedim kerem asosyalmis sen kendine bak cadı dedi ben kerem bana yardim eder misin odamdaki susleri almama dedim emir atildı ben yardim ederim dedi ben yok kerem gelsim senin belin agrimasin onunki agrisin dedim ve keremi kolundan sürükledim odama gelince kerem sen bile bile cihan abinin eşini sordun nnedir senin amacin dedim kerem bu seni ilgilendirmez dedi ben beni ilgilendirir emiri sinir etmek istedin ve ettin bak bir daha patavatsızlik yapmassan sevinirim kardeşim dedim kerem yaklaşti b-e-n seeninn kar-de -şin degilim mira dedi ben kardesimsin hadi al su kutuyu ve çık dedim arkamı döndum kerem kolundan tuttu ve kendine yaklaştırdi o senin canını yakacak emir sana gore biri değil dedi ben kim bana gore sen mi dedim çemkirdim kerem neden olmasın sana aşigim dediği an emir odaya daldı keremle kavga etmeye başladı durdurmaya çalissamda emiri çekemdim yatağa çiktim YETER ULAN YETER KAVGA ETMEYIN dedim ikisinin yumruklari havada kaldi 2 sniye sonra yine devam ben ensonunda emiri kendime çektim ve dudağina yapıştim emirde bu benim dercesine öptü kereme en buyuk darbeyi ben atmışim gibi bana iğrenerek bakıp gitti ikisinin yuzunde ne morarma ne de kan vardi cunku yumruklar konusmadan durdurdum emir kerem evde olunca bu evde kalmaycaksin dedi ben sende mi kalacam annem o kadarda izin vermez ayrica bana yaklasmayacak merak etme dedim emir o piç sana aşik bunu düşündükçe onu öldürmek istiyorum dedi ben bana her aşık olani öldürursen senle isimiz iş bak ben seninin sende benim başkasi umrumuzda olmaycak emir dedim emir ben seni kendi saçindan bile kıskanırken bir de kerem piçi çıktı başima dedi ben en azinda keremdir bir tek ama sana hayran hayran aşik gibi bakan kızlara ne demeli gel de yolma dedim emir e yakısıklı bir sevgilin varsa işin zor dedi ve sırırtti ben hemen şımar zaten dedim emir dudaklarima yaklaşti ve öptu tam o sırada bizim evin gorevlisi ayşe pat diye girince emir kapı çalmayı ogretmediler mi dedi kızın eli ayagi dolasinca ben sakin ol ayşe yürü emir dedim emirle el ele gittik aşağiya keremde dik dik bakıyordu ben hadi köşke gidelim süs işlerini halledelim dedim emir hadi bebeğim kalk ozaman dedi benim o sozden sonra dudağimi ısırdım ayağa kalktım emir o dudaği ısırmak isterim diye fısıldadı ben ısır o zaman dedim emir sabirsizca beni soforunun olduğu arabaya bindirdi şoforun bizi gormemesi icin arayi kapattı camlarda karaydi diye disardakiler bizi görmüyordu keremi gordum motora atladı ve gitti emir tam bana yaklaştı telefonum çaldı emir siktir açma dedi ben açtım emir sırnaşmaya başladı ben melis tamam aksama dogru uğrarim sana kiyafst seçmene yardim ederim ah dedim emire sinirle baktim melis noldu mira dedi ben yok birsey disarfayimda kucuk bir kopek ısırdi beni dedim melis bas tekmdyi dedi ben guldüm o kadar tatlı ki kiyamıyirum neyse canım by dedim ve kapattim telefonu kenara biraktim ben amacın ne ısırmak da nerden cıkti dedim elimi ovusturdum emir tatli kopek ha dedi ben hi hı diye mirladanınca beni öptü dudaklarımi resmen yedi çolde sususz kalmıscasina bende bir ellim saçlarında bir elim yanağinda yeni çıkmış sakallarini hisederken emirin elleri çok yalnıs yerdeydi popomda kızardiğima eminim lanet olsun ki utandiğimda kızariyorum emir nefes alırken sen nasıl bir seysin utandiģin halde tek kelime etmiyorsun dedi ben of yüzüme vurma kızardiģima eminim dedim ve yuzumu kapadım ellerimle emir ellerimi tutup öptü ve beni sardi sarıldik derken emir beni dondurdu yuzunu goremedigim sekilde kucagina oturuyordum ben yerime geçseydim dedim emir böyle iyi bebeğim dedi ben yüzune donunce burnum burnuna değdi dudagi kıvrildi emir beni mest etmeyi nasıl başariyorsun dedi ben bilmem dedim sofor efendin geldik açayım mı kapınızı dedi ben oturdugum yerden dogruldum kiyafetimi düzelttim ve kapiyi açti şofor emir indi sonra biz indik emir elimi tutarken farkettim ki 2 koruma vardi arkamızda emir annadı bugun silah taşimiyorum nolur nolmaz burdalar dedi yarabim bana sabir ver elini biraktim ve susleri alıp yanından gećip gittim derken dakıldım birinin üzerine düştüm susler dokuldu lanet ederken kutuyu cektim kenara bir de ne gıreyim keremin uzerindeyim emir kosarak yanima geldi beni kaldırdi ve bagirdi yada kükredi az onune bak mira erkeklerin ustune çikmaya meğillisin dedi bende sarterler attı çunku ben her gun baska erkeklerin ustune çikmaya haklısın emir diye bagirdim emir görunuse gore oylesin dedi ben dyanamadim attim tokatı sakın tek kelime etme dedim ve susleri topladım emir adamlarina bağırdi önunuze bakın lan mira buraya gel attiğin o tokati sana yedirecem dedi ben kale almadim suleri gorevlilere verince kerem sana dedim dedi ben sinirler tavan yapmaya başladi emir buyani gelirken kerem duyuyor musun beni o seni uzuyor dedi ben dayanamadim yumruğu gecirdim kereme e yeter be zaten siz erkekler haklisiniz değil mi dedim emir kereme dalacakken ben sakın emir dedim emir beni kolumu tutacakken sakın bana dokunma ben surtugum her erkeğin ustune çikiyorum ya ellerin daha fazla kirlenmesin dedim emir mira sinir oldum o an sinirliydim keremin ustune dustun diye kiskancliktan soyledim tokati da hakettim dedi ben bundan sonra sinirden bile olsa bu kadar surtukluk basarsan seni elimden kimse alamaz dedim emir bana aklasti anlaştik karsilik bile vermeycem dedi emir dudaklarimi tam öpecekken yanağima denk getirdim sen zor bulursun arabadaki mirayi artik hih deyereek iceri girdim gorevlilere tarif ettik saat 16.00 hersey bitti keremle emirde birbirlerine yardim ederek masalari kuruyorlardi ben hadi emir beni melise gotur dedim emir tamam hatun dedi beni belimden tutuo arabaya gitik ben oturdugum gibi kemerimi bağladım eemir o kemeri coz ve kucağima gel dedi ben hayir burasi iyi dedim emir sen mi gelirsin ben mi dedi ben of ha zorbalik yapma hersaat kucaginda oturan kizlardan degilim dedim emir o kizlardan olmadigini iyi bilirim ama gel dedi ben omuz silktim oda bana yaklasti ve omzuma yatti oyle gittik melise sonra emir muratla konusurken bana bakti murat da gelse sorun olur mu dedi ben olmaz gelsin dedim ve yukari çiktım..
Emirden
Sabah kahvaltiya gittim miraya ama gidip uyandirmadim uyusun biraz diye dusundum 15 dakika sonra zaten aşagiya indi zaten bu keremin bakıslarindan sinirliyim ama neyse ki huzurum geldi ve oturdu belli bir sure sonra kerem beni sinir edecek konuyu acinca catali egdim nerdeyse ki mira keremi odasindan kutuyu almasini rica etti gittiler ben dayanamadim arkasindan gittim farketmediler kereme kardesim dedi ben buna sevindim derken askini ilan etti kerem ben daldim odaya öldurebilirdim derken mira en buyuk aciti kereme yapti beni öptu bende benim oldugunu kanitlarcasina öptum kerem odadan çikti bir erkek icin en aci sey sevdigini bir baskasina temas ederken görmektir odaya cat diye giren hizmetçi böldu bizi sonra aşagiya indik ve koske gittik giderken bos durmadik tabi derkdn koskte susleri aldi mira ve trib atti bana sirf arkamda korumalar var diye bir de ne goreyim mira dikkat etmedi keremin ustune dustu mira bunu farkedince kendi kendine sovdu bende yanina gidip kaldirdim agir konusunca tokati yedim mirada susleri toplayip ilerlerken korumalarim dik dik baka kaldigini gordum bagirdim ve miraya seslendim derken kerem mirayin yanina gitti biseyler geveledi kereme yumruğu bastı helal olsun mira derken bende dalacaktim mira cemkirdi bdnde durdum ve sinirden soyledim falan dedim affetti ama dudagini opturtmedi isler bitince melise gittik murati da cagirdim bize geldiginde elindeki çicekleri melise verdi elim boş gelmeyim dedi kesin bu melisden hoşlaniyor ama eger tek gecelik olarak düşunuyorsa dayak yer benden uzak tutarim derken murat yanima oturdu sohbete dalarken melis mirayla elinde iki elbiseyle geldi murat sectigi elbiseyi tercij etti melis acaba neden neyse kizlar kahve yaptilar ictik sonra filim koyduk ben mirayin ellin tuttum derken melisle murat oylece oturuyorken ben mesaj attim murata eger tek gecelik olarak gormuyorsan melisi elini tut sana nasil baktiğini gördum dye yazdım murat bakti mesaja sonra atti bir mesj melisi tek gecelik olarak gordugumu kim soyledi ve hoslantim var ama ilk iki gunde elini tutamam emir dedi ben sen bilin diye yazdi sonra filim bitti mirayla eve giderken murat da evden çikti murat motoruna binip gitti bende mirayi zor ikna ettim kucagimda ona gömdum ve kestirdik 2 saatte anca gittik eve ben mirayi dürtmedim kucagimda macit beyin evine kadar taşidim kerem açtı kapiyi kerem ben tasirim girmene gerek yok dedi bu çocuk ölmel istiyorum diye haykiriyor ama bir tek ben mi göruyorum kerem yolumdan cekil dedim deniz abla bizi gorunce miraya bak uyumus oglum geç yatir odasina dedi ben kerem çekilirse birakacam dedim kerem ben de diyorum ki emirin girmesine gerek yok ben yatiririrm dedi deniz abla kerem sen yol ver berki de mirayla uyumak istiyordur dedi ben saskinlimtan ne deyim diye duşunurken deniz abla bir tane iyi kaynana ne de olsa mitanin annesi kerem yok daha neler dedi deniz abla mira nerde duracagini bilir emir de bir ogretmen sinirlari iyi bilen bir genc kizimi iyi bikir kizimda oyle biri olmadigini cok iyi bilirim ben kerem gecen gun emirde kalmak istedi ikiletmedim cunku kızıma guvenirim bu konuda dedi ben tabi ki sinirlarimizi bilirik deniz ablacigim eger izin verirsen uykusunda mirayi izlemeyi isterim dedim denzi abla keremi yana cekti geç iceri oglum ve fazla izleme uyu yarin yoğun bir gün olacak dedi bende odasina getirdim mirayi yatirdim bende diger tarafa yattım onu izlerken uyudum....
Not.... murat ve melisin agzindan da yazyim mi yani onlarda ask yazayim mi yoksa mirayla emir sadece kalsin mutlaka yorum yazin bana ona gore kurgu yapayim .... Votelemeyi unutmayın ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...