Mira:
Ben mira ateş 11 sınıf yabancı dil ögrencisiyim yasim 18dur simdik deyceksiniz nasıl 18 yasindayim onu da açıklayım annemle beraber ingiltereden Turkiyeye geldigimizde okula gec baslamak zorunda kaldim turkceyi ogrenip de okula basladım .Şimdik izmirden istanbula bir kolejde burs kazandim izmirden arkadaslarımdan ayrılmak zorundayım kolay kolay insanlara guvenemedigim icin yeni arkadas edinmekten korkuyorum. Sinirlendigimde ,uzuldugumde ,mutlu oldugumda sarki soyluyorum sesim guzeldir yani arkadaslar oyle soyluyor. Babami trafik kazasında kaybettik ogunden beri annem bir daha evlenmedi annem hep anlatir babama ne kadar aşık oldugunu onlarin hikyesiyle buyudum ben de annemin babama asik oldugu gibi asik olmak istiyorum 10 sıniftayken denedim ama olmadi yani asik olmadim hoslandim bu bana yeterli gelmedi şimdik aşktan umudumu kestim zaten okuluma odaklanmaliyim birde hayat dolu bir insanim etrafimdakileri dusunmem ne der diye dusunen biri degilimdir sportif giyinirim yada şık kirmizi ruja bayilirim zaten fazla makyaj yapan biri de degilim.
Emir :
Ben emir kılıç 23 yasindayim . Ben türkçe ve dil anlatim ogretmeniyim bu sene ogretmenligimin 2.yılımdayım . Ogretmen olduguma bakmayım yakısıkliyim arada arkadaslarla bardan bara tek gecelik iliskilerde var yani gencim sonucta tabiki okullar açıldiğinda gece hayati azalacak . Aşkka gelince heran ne olacagi belli olmaz bu konuda yorum yapmam bana galsa bu yasta olmamayi tercih ederim. Sarkı soylemeyi ve kitap okumayı severi spor yapmak benim icin beslenmek gibi birseydir. Birde ben 1.yılımi devlet okulunda yaptim ama bu sene babamin zoruyla kendi okulumuza tahinim çıktı özel kılıç kolejinde ilk yıllım babam tabikide bunun bir karşılığı var benim altimda son model bir arabam ve ayrı evim var madem zorladi ben de karsiliginda bunu istedim ayri ev ve araba en iyisi . 1 haftadan az kaldi okulların açilmasina bende biraz hazirlik yapayim sahibi benim diye rahat olmaycam belli bir rahatligi var tabi kendime ait bir oda baska bir ayricalik istemem .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
TeenfikceMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...