75.bölüm(emir beni birakamazsin)

998 37 3
                                    

@emiss17
@dizzy2003
@zeynep1453guler
@siyah1026

Perşembe
Miradan...

Sabah uyandigimda evde olmadiğimi farkettim emir de yoktu ayaga kalktim ve aksam olanlari dusunmeye başladım emir nerdeydi ve bu pis kokan yer de neresi derken kapiyi açtım bir sürü siyah kiyafetli ölü adam ben yururken kahramani yerde ölü olarak gördum biraz daha yururken emir diye ciglik attim emirrr derken ufuk kanlar icinde şafak şafak diye sayiklarken ben ufuk emir nerde emir nerde ben neden burdayim noluyor dedim ufugun omzunun bastirirken kani durdumaya calisiyordum ama durmuyordu bir türlu durmadi ve ben ufuga konustukca bana cevap vermiyordu kalktim ayağa kostum bir sürü siyah kiyafetli adam ve yerdeler en sonunda buyuk kapi seklindeki yere geldim nefes nefese açtım emir siyahlar icinde siyah bir yatağin uzerinde hareketsiz yatiyordu rengi çooook solgundu krec gibi yanina gittim emir dedim emire tokundum buz gibiydi ve ben emiri sarsiyordum emir beni birakamazsin derken agliyordum gomlegini cikardim kursun izleri vardi ve birsuru iz kalbi atmiyordu ben oylece emire bakarken dondum dondum en sonunda emirrrrŕrrrrrrrrrrrrtttttrrrrrrrrrrrrrrr diye bagirarak açtım gözlerimi emirin odasindaydim aama emir yoktu yanimda degildisaate baktim saat 3.30du sonra ben defalarca seslendim gelen yok ben kalktim yavasça korkarak etrafa bakarken emiri gordum koltukta yatiyordu ben derin bir nefes aldim nefes aldigini kalbinin attigini gorunce icimdeki rahatlamayla aglamaya basladim emir farketti ki uyandigi an hemen yanima çomeldi mira noldu dedi ama ben soyleyemiyordum ağlamaa krizindrydim emir beni kucagina aldi yataga yatirdi ama bir nevi krizdeydim tanimadigim bir adam bana igne yapti gozlerimde agirlaştı ve uyudum ..........................

Emirden

Miranin surekli kimildamasindan rahatsiz oldum koltukta yattim ve uyudum ...... belli bir sure sonra aglama sesiyle uyandim mira yere cokmus karsimda agliyordu bende yere coktum ne oldugunu soruyordum ve surekli agliyordu doktoru aradim geldi ve sakinlestirici yapti mira uyudu ama yinede ic cekiyordu uykusunda bile agliyordu gercekten ne olduysa çook etkilenmis hemde çok eger biri birsey yaptiysa eziyetten eziyet begensin diye dusunurken kanepeden kalktim gozlerindeki yaşlari sildikten sonra yanina yattim ve sarildim kokumu varlogimi hissetmis gibi bana sarildi ve biraz daha iyi oldu ben uyku uyumadim sabaha kadar onu izliyordum ve onu bu hale getoren seyleri dusundum ne olabilir ki kafaayi yedim resmen ne oldugunu anlamak icin uyanmasi gerekiyordu ben telefonla doktoru aradim doktora ne saat uyanacagini sordum ve kapattim sabah uyanir dedi ben saate baktim saat 6 oldu yeni gunes cikiyordu mira hareket ederken biraz saclarini okşadim mira gozlerini aciyordu sonunda diye dusunurken mira gunaydin dedi saclarini kasiyordu dusunceli bakiyordu olanlari hatirliyordu heralde ben gunaydin iyi misin dedim mira sen uyumadin mi dedi ben uyku tutmadi dedim .....

Miradan

Gozlerimi actigimda emir beni izliyordu ve gozleri uykusuz gibi gozukuyordu ben gunaydin derken bir dusundum gordugum kabus ve dun olanlar gelince aklima derin bir nefes çektim simdik daha iyiyim dedim emir dun noldu dedi merakli gozlerle ben çok kotü bir kabus gordum dedim emir bir kabus mu seni bu hale getirdi dedi ben sinir oldum ve biraz dogruldum benim bu hale gelmemi sağlayan kabus degildi kabusumda senin ölmendi emir dedim emir bak burdayim dedi ve bana sarildi ben derin bir nefes aldim ve iyki burdasin beni birakip gitme emir dedim emir sen de beni birakip gitme dedi derin bir nefes alip sevdigim adamin dudaklarına yapıştım dmirde karsilik veriyordu opusumizu derinlestirdikten sonra emir hadi kahvalti hazirlaylim dedi ve aşagiya indik ve kahvaltiyi hazirladik sonra okul icin hazirlandiktan sonra okula gittik gitmesek olmaz diye dusunurken ana heberlerde butun okullarin ogretmenlerin grevleri sayesinde tatil oldugunu ogrendik ve been bosuna hazirlandik dedim emir dogru ya bugun grev olacagini unuttum hic de bile yuru gidyoruk dedi ben sen yorgunsun benim yuzumden dinlen bence dedim emir beni kendine cekti tamamim ben hadi gidiyoruk dedi ve beraber bir yere gidiyorduk nereye acaba derken emir bir vakif var konser alanina gelecek hasta olan cocuklar yararina yoksul insanlar icin ve egitim parasi toplaycaklar bu konserde bakalim nasil gececek dedi ben bir faydammiz dokunursa cok sevinirim aslinda dedim ve emir senin ne guzel bir kalbin var ve ben bu kalbi cok seviyorum dedi ben bende seni dedim ve konser alaninin hazirlanmasina yardimci oldum emirde palyacolar da geldi sihirbazlar hepsi bugune bagis toplaycaktilar havada cok guzeldi diye dusunurken hersey tamamdi ve yardim ederken saate bakmayi unutmusuk saat 19 bile oldu insanlar toplaniyor ve en onde cocuklar oturdu derken bir koşusturma vardi emir bir bakti ve geldi surati gercekten gergindi emir sanatci gelmiyormus kimse hayrina calismaz dedi ve gelmedi cocuklar da cok sevdigi bir unluymus dedi ben sakin ol ben sarki soyleyim sesim sahane biliyorsun dedim ve arkaya gectim ve bir kostum giydim sihirbazlar ve palyacolar gosterilerini yaptilar ve ben bir kostumle sahneye ciktim cocuk şarkıları soyledik gencler icin bagiscilarin sevebilecegi muzikler soyledikten sonra satislari yapacaktik cocuklarin yaptiklari bilezik takimlarini sattik ve resimlerinin hepsini sergiye koyduk ve herkes 15 tl gibi az miktar veriyordu ben dayanamadim butun resimlere 10bin tl veriyorum var mi artiran dedim biri 15 bin diyorum dedi bir baktim o kisi batuydu ve emirin yanindaydi emir bende 25 bin dedi ben var mi artiran dedim muratin sesi geldi ben 30 bin diyorum dedi ben varmi artiran dedim savas 37 bin dedi ben yine var mi artiran dedim peri 50 bin dedi ben yine sordum var mi artiran biri cikti keremdi 60 bin dedi ben var mi artiran dedim iki kisi ayni anda 100.000 dedi o iki kişi annemle babamdi ben ciglik atarken cocuklarin hepsi gulduler bende gulerken var mi artiran dedim yagiz 120 bin dedi hepsiniz zengin misiniz deyesim gelsede bu isi ben baslattim bende bitsin babam goz kirpti ve bana agzini isaret etti ve ben agzini okudum ciden bende bitecek derken soyledim 200.bin dedim ve baska artiran olmadi resimler benimken ceki bolerek yazdim 50.000 tl kanser cocuklar yararina 40.000tl egitim isteyen cocuklar yani evsizler yurduna 40.000 losemi cocuklara 20 .000tl yoksullara kalan 50 bini de bir vakifa verdik ve adaletli bir bolum yaptim daha satista olan seyler vardi bir tane yurüyemeyen bir kizin yaptigi harika bir resim vardi ve onuda emir aldi 60.000 verdi bende yukseltmesi icin 100.000 dedim oda 150.000 dedigi an onun kazandigini soyledim ve bir suru seyler sattiktan sonra ayseydi yuruyemeyenin adi ben onun yanina gidip basinda duran kiza tedavisi mumkun degil mi dedim kiz mumkun ama cok para lazim dedi ben uzulurken ayse uzulme abla ben alistim boyle de yasaniyor dedi ben ne deyecegimi bilmeden emir izniniz olursa tedavisini ben karsilarim aysenin dedi ben emire bir kere daha asik oldum ve ayse gerek yok derken ben gerek var prenses dedim ve annesinin oldugunu ogrendigimiz kadin tesekur ederken biz bir doktor randevusu alip araycaktik ayseyi ve ailesini diye dusunurken anneme ve babama sarıldim yagizada tabi emir yine abimi kiskanan gozlerle baktigini gordum ve guldum sonra konser falan bittikten sonra eve gectik annemle hasret giderdikten sonra emirle benim odama ciktim ve kapiyi kirikledim emirin dudaklarina yapistim ve sonra evet dedim emir evet derken dedi ben eger evlilik teklifin hayla daha geçerliyse evet diyorum dedim emir sen ciddi misin dedi ben ciddiyim derkenden emir beni kendi etrafinda dondurdu ve kucagina aldi opustukten sonra emirle yataga yattik ve sarilarak uyudum....

Emirden

Mirayla odaya girdigimiz an mira kapiyi kirikledi ve dudagima yapisti bende karsilik verdim geri cekildikten sonra evet dedi anlamdim sonra evlenme teklifine evet dedigini soyleyince cok mutlu oldum icimde birseyler ucuyor ucmak nedemek donuyor hatta donerek ucuyor anndiniz iste ve beraber yattik benim olana sıkı sıkı yattik ...........

Votelerinizi bekliyorum yorumlarinizida yorum ve vote istmemedeki amac ilham veriyorsunuz ayrica fikirlerinizi onemsiyorum iyi okumalar

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin