14. Fejezet

410 22 0
                                    

Emma

Az egész ceremónia homályos volt. Alexander elvitt a városházára, és pár perc múlva már a házassági oklevéllel a kezünkben sétáltunk ki. Ő nem más, mint hatékony. Az egész folyamat gépies és személytelen volt. Nem tudom, mire számítottam, de nem igazán erre.

Lenéztem a ruhámra. Nem volt időm és pénzem arra, hogy valami különlegeset vegyek, és még fehér ruhám sincs. Helyette fekete formális nadrágot és fehér blúzt viselek - az állásinterjún viselt ruhámat. Ez a legszebb ruhám. Emellett azt hiszem, csak úgy illik, hogy feketében kezdjem ezt a lélektelen házasságot. Alexander egy szót sem szól hozzám, miközben visszasétál a limuzinjához, ugyanúgy elmerül a gondolataiban, mint én.

- Legalább a következő pár napban elfoglalt leszek. Tartsd magad a megállapodásunkhoz: ne avatkozz feleslegesen a magánéletembe, és én sem avatkozom a tiédbe.

Bólintok, és lenyelem a gombócot a torkomban. Ez annyira rossz érzés. Mit tettem? Mit gondoltam?

Lerázom magamról a gondolataimat, miközben Alexander kinyitja nekem az ajtót. Leülök, és biccentek a sofőrnek, meglepődve látom, hogy egy számomra ismeretlen nő ül mellette. Alexander csatlakozik hozzám, mindkettőjükről tudomást sem véve. A velem szemben lévő ülésen lévő táskáért nyúl. Nem volt ott, amikor korábban kiszálltunk a kocsiból.

A nő megfordul, hogy ránk nézzen, és biccent nekem.

- Jó napot, Kennedy asszony. Gratulálok. A nevem Alice Porter. Alexander titkárnője vagyok.

Megijedek, és jó tíz másodpercbe telik, mire rájövök, hogy hozzám beszél. Most már én vagyok Mrs. Kennedy, és a hangtól végigfut a hátamon a borzongás. Bólintok neki, és a legudvariasabb mosolyomat ragasztom az arcomra.

- Örülök, hogy megismerhetem, Ms. Porter.

Megrázza a fejét, és rám mosolyog.

- Kérem, szólítson Alice-nek. - Alice gyönyörű, kifinomult hölgy. Rövid, tökéletesen egyenes szőke haja éppen a válla fölé omlik, és a sminkje hibátlan. Szerintem nagyjából Alexander korú lehet, talán egy kicsit idősebb. Hallgatom, ahogy végigvezeti Alexandert a jövő heti programján. Amikor azt mondta, hogy elfoglalt lesz, az nyilvánvalóan alulértékelés volt.

A férfi kinyitja az ölében lévő táskát, miközben a nő beszél, és kivesz belőle egy új mobiltelefont. Kibontja a dobozát, és játszani kezd vele. Nézem, ahogy a telefonnal csörög magának, majd leteszi. Átadja nekem, és felkapja a sajátját.

Elkezd gépelni a telefonján, és néhány másodperccel később a kezemben lévő telefon rezeg. Egy bejövő üzenetet látok a Férjtől. Miért nem programozta be magát Alexanderként?

Férj: Ez az új telefonod. Teljesen titkosítva van a cégünk legújabb technológiájával. A táskában találsz egy új laptopot és egy tabletet is. Ezek is hasonlóan titkosítva vannak. Fontos, hogy csak az általam biztosított technológiát használd. A vállalati kémkedés komoly probléma, amivel küzdünk, és hamarosan te is célpont leszel.

Beírom a választ, és megnyomom a küldés gombot

Emma Kennedy: Értettem. Ne aggódj.

Kétszer pislogok, amikor észreveszem a nevet, amit az üzenetem beállításaiban állított be. Igen, még mindig ott van. Nem csak Emma, hanem Emma Kennedy. Vajon mi lehet a nevem a telefonjában ehhez az új számhoz? Valószínűleg csak Emma vagy talán 'Old Ball N Chains'.

Végigpörgetem a névjegyeimet, és látom, hogy mindenkit beprogramozott, akit el kell érnem, beleértve a biztonsági tisztjét, Aident és Alice-t is.

Kényelmi Házasság Where stories live. Discover now