34. Fejezet

316 20 0
                                    

Alexander

Éppen csak beértünk az étterembe, amikor Emma telefonja megszólal. Lenéz rá, a szemei tágra nyíltak.

Felnéz rám, a szemében pánik csillog, majd visszanéz, és sietve elrejti a telefonját. Kellemetlenség telepszik a zsigereimbe, amikor szűkszavúan elmosolyodik, anélkül, hogy a szemembe nézne.

- Nekem... mennem kell. Valami közbejött - mondja.

Rámosolyog anyámra, majd megfordul, hogy elsétáljon, mielőtt még megállíthatnám.

- Emma - kiáltom, és utána sietek.

- Hová mész?

A szemembe néz, és a bűntudat, amit látok benne, teljesen összetör. Rejteget valamit előlem.

- Ó, semmiség. Csak gyorsan vissza kell mennem a kórházba - mondja.

Aztán kétszer pislog, ez az ő árulkodó jele, hazudik.

Megragadja a kezem, és rám mosolyog.

- Menj csak, és ebédelj anyuddal. Később találkozunk.

Megszorítja a kezemet, aztán elsétál, és menet közben egy taxit leint. Bámulok utána, a szívem nyugtalan.

Megragadom a telefonomat, és hívom a biztonsági csapatot, amint beszáll a taxiba.

- Mondjad meg pontosan, ki küldött az imént sms-t a feleségemnek, és mi volt az sms tartalma - parancsolom, amint Aiden, a biztonsági tisztem felveszi a telefont.

- Igen, uram - mondja.

A járdán lépkedek, miközben várom, hogy lekérje az adatokat.

- Minden rendben? - kérdezi anyám.

- Hová ment Emma?

Megrázom a fejem.

- Semmiség, anya, de valami közbejött. Nem tudjuk átütemezni?

Ráncolja a homlokát, és bólint, de látom rajta, hogy aggódik. Már egy ideje aggódik értünk, és én hagytam, hogy az Emmával szembeni dühöm elnyomja anyám szükségleteit, boldogságát.

- Természetesen Alex megkérem a sofőrt, hogy jöjjön értem.

Rámosolygok, és csókot nyomok az arcára, miközben ő a telefonját ragadja, hogy felhívja a sofőrünket.

- Mr. Kennedy - mondja Aiden a telefonba.

- Úgy tűnik, az sms az öccsétől jött.

A tartalma a következő volt: Szükségem van rád, Emma. Most azonnal. Kérem, találkozzunk ezen a címen - mondja. Várom, hogy megadja a címet, ezernyi gondolat kavarog az agyamban. Mi a faszra készülnek? Viszonyuk van? Azok után, hogy megesküdött nekem, hogy semmi sincs köztük? Tudnom kellett volna, amint rájöttem erre a kibaszott fehérneműs baromságra.

Tiszta düh tölti meg minden ereimet, amikor rájövök, hogy a cím egy szoba az egyik szállodánkban. Remeg a kezem, ahogy beülök a volán mögé. Minden egyes forgatókönyv, ami eszembe jut, fájdalmasabb, mint az előző. Olyan érzés, mintha Jennifer újra és újra megtörtént volna. Megtalálni őt a lakásban, amit én vettem neki, Noel - val a fején. Hülye voltam, hogy bíztam Emmában. Azt hittem, hogy a pénzzel megvehetem a hűségét.

Fehéren látok, ahogy belépek a szálloda halljába. A recepciós láthatóan ideges, hogy minden előzetes értesítés nélkül személyesen talál itt, és tágra nyílt szemmel bámul rám.

- Adjon egy másodkártyát az elnöki lakosztályhoz - mondom neki.

Pislog és tétovázik, de szerencséjére a menedzsere odalép és átadja nekem a kulcsot, mielőtt kirúghatnám a hozzá nem értéséért.

Kényelmi Házasság Where stories live. Discover now