Emma
- Hadd nézzem?- mondja utasítás képen Sofia
Izgatottan felemelem a kezem, és megcsodálom a saját körmeimet.
- Remek munkát végeztek - mondja, és én bólintok. Nem is emlékszem, mikor voltam utoljára ennyire elkényeztetve. Sofia egy egész wellnessnapot szervezett kettőnknek. Együtt kaptunk masszázst, majd fodrász- és körömkozmetika következett. Hihetetlenül jó volt, de ennél is jobban hiányzott ez az érzés - az érzés, hogy egy egész napot egy anyafigurával töltök. Nincs ehhez fogható.
- Köszönöm - mondom neki.
Rám mosolyog, és megrázza a fejét, a kezét az enyémben tartva.
- Drágám, most már a menyem vagy. Az én dolgom, hogy elkényeztesselek.
Hatalmas vigyorral az arcán a fülem mögé fésüli a hajamat. Észrevettem, hogy otthon gyakrabban van elmerülve gondolataiba, szomorú arckifejezéssel, de ma nem. Ugyanúgy élvezte a mai napot, mint én.
- Alex elmagyarázta, hogy ti ketten megrendezitek a kapcsolatotokat apám és a sajtó előtt? Ugye tudod, hogy ez nem lesz könnyű? - Idegesen bólintok.
- Tudom - motyogom.
- De nem igazán van más választásunk. Ő és én... túl hirtelen jöttünk össze. Alexander aggódik, hogy a nagyapja nem veszi be. - Sofia bólint.
- Nem tévedne. Szeretem az apámat, de ő egy ravasz róka. Jobb, ha óvatosan lépkedünk. Ha csak gyanút fog, hogy ti ketten nem vagytok szerelmesek egymásba, átadja az elnöki pozícióját Alex unokatestvérének. Alex túl keményen dolgozott ahhoz, hogy ez megtörténjen.
Elgondolkodva bólintok.
- Ne aggódj - mondom neki.
- Minden rendben lesz.
Sofia rám mosolyog, a szemei csillognak.
- Igen, szerintem is így lesz.
A testőrünk kinyitja nekünk az étterem ajtaját, és Sofia felsóhajt, amikor belépünk.
- Utálom ezeket a jótékonysági ebédeket - mondja nekem.
- Sokkal inkább csak adományoznék egy kis pénzt és elmennék. De sajnos meg kell mutatnunk magunkat. Úgy vélem, ez egy jó alkalom arra, hogy újra megismerkedj néhány emberrel, akikkel elvesztetted a kapcsolatot. A kapcsolatok egy Kennedy legértékesebb kincse, és neked is el kell kezdened néhányat szerezni magadnak.
Idegesen bólintok rá. Sofia megnyugtatóan rám mosolyog, és megragadja a kezemet, szorosan megszorítva.
- Itt vagyok - mondja nekem.
- Már nem vagy egyedül, Emma.
Leülök Sofia mellé, és úgy érzem, nem vagyok a helyemen. Egy szőke nő ül mellettem, akit még sosem láttam, és rámosolygok, igyekszem a lehető legjobban magabiztosságot sugározni, de csúnyán elbukom.
Elvigyorodik, és kinyújtja a kezét. A gesztus annyira különbözik a légpuszitól, amihez hozzászoktam, hogy megdöbbenek, a legjobb értelemben.
- Emilia - mondja, a mosolya őszinte és barátságos, nem úgy, mint amilyenekhez ezekben a körökben szoktam.
Kezet rázok vele, és udvariasan bólintok.
-Emma
Sofia elmosolyodik és odahalyol
- Emilia Carter Clarke felesége. Nem itt élnek, de amikor Emilia a városban van, általában csatlakozik hozzánk ebédre. Emilia és Carter számos jótékonysági szervezetet alapítottak, és Emilia mindig igyekszik tenni valamit. Szerintem nagyon fogod őt kedvelni.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...