Alexander
- Készen állsz? - Kérdezem, miközben végigpillantok Emma ruháján. Ma hivatalos, elegáns ruhát visel, úgy néz ki, mint valami vezető beosztású személy - mint egy Kennedy.
- Tökéletesen nézel ki.
Emma rám mosolyog, de ahogyan folyton a ruhájához nyúl, elárulja az idegességét. Követ az Aston Martinomhoz, szemöldökét felvonva.
- Nem azt mondtad, hogy a nagyapádhoz megyünk? - kérdezi, miközben körülnéz.
- Azt hittem, minden Kennedy ugyanazon a birtokon lakik.
Elmosolyodom, és kinyitom neki az ajtót.
- Igen, de a Kennedy-birtok hatalmas. Ez csak anyám kúriája - mondom, és a házunk felé biccentem a fejem. Már önmagában is impozáns.
A nagyapám úgy építtette a birtokát, hogy minden testvérének és az összes gyerekének legyen saját tere. Lényegében egy egész magánnegyedről van szó, így bár ez az egész még mindig magánterület, körülbelül nyolc perc alatt el lehet jutni a nagyapám házához.
- Kizárt, hogy olyan messzire gyalogoljunk.
Ámulva néz körbe, és megrázza a fejét. Elfelejtem, hogy az egyetlen kastély, ahol valaha is járt, a miénk.
- Ha valaha lesznek gyerekeink, valószínűleg egy saját kúriába költözünk. Hagyományosan akkor költöznénk a birtokon lévő új ingatlanba, amikor összeházasodunk, de nem tetszik az ötlet, hogy anyámat egyedül hagyjam. Lucian nem gyakran van otthon, és amikor igen, akkor is inkább a szobájában marad. Anyám nem érzi magát túl jól, ha hosszú ideig egyedül van.- Sóhajtok, és végigsimítok a hajamon.
- Néhányszor már depresszióba esett, és ez aggaszt. Nem számít, mennyi személyzetünk van, hány ember veszi körül, ez nem akadályozza meg a magányt, amit ő úgy tesz, mintha nem érezne.
Emma bólint, az arckifejezése fájdalmas.
- Megértem - mondja.
- Emellett tényleg úgy érzi, mintha saját lakásunk lenne a kastélyán belül, ami, azt hiszem, technikailag tényleg így van. Anyád soha nem is ugrik be, amikor otthon vagy, szóval nem hiszem, hogy a kiköltözés sokat változtatna a helyzeten. Igazából élvezem, hogy vele vacsorázom, amikor sokáig kell dolgoznod. Azt hiszem, ez nagyon hiányozna.
Megkönnyebbülten sóhajtok fel. Jen mindig is ragaszkodott ahhoz, hogy elköltözünk. Egy egész saját kastélyt akart,neki soha nem volt elég,hogy csak egy emeletet birtokoljon az anyám házában.
Emmára pillantok, és a szívem megdobban. Ő egy olyan csodálatos nő, és én a nagyapámhoz hajtok, hogy kihasználjam őt. Megszorítóm a kormányt, ellentmondásos érzéssel.
A nagyapám felnéz, amikor Emmával belépünk, én pedig a homlokomat ráncolom. A padlón térdel, előtte egy nagy növénycserép, a kezét föld borítja.
- Gyere, segíts nekem ezzel, Alex - ugatja ki.
Emma és én odasétálunk, én pedig felsóhajtok. A nagyapám mindig készül valamire. Miért nem tud az öregember néha-néha pihenni?
- Nagyapa - mondom.
- Ő Emma Rousseau, a barátnőm. Már találkoztál vele korábban, amikor még sokkal fiatalabb volt. Emlékszel rá?
Nagyapám alig pillant fel Emmára, én pedig megfeszülök. Jennifer mindig is utálta, ha visszautasították, de Emma csak mosolyog, és térdre ereszkedik. Beledugja a kezét a földbe, és segít nagyapámnak átültetni az orchideáit.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...