32. Fejezet

455 24 2
                                    

Emma

Idegesen lépek be a tetőtéri bárba, ahová Alexander kért meg, hogy találkozzunk. Annyira feszült vagyok, hogy még a lenyűgöző kilátást sem tudom élvezni innen - vagy a gyönyörű, fényűző belső teret. Mostanában visszahúzódó, a haragja kézzelfogható.

A tekintetem a kerek kanapék csoportjaira esik, amelyek mindegyike egy-egy különálló fülke egy üvegkorláttal szemben, így páratlan kilátás nyílik mind az égboltra, mind a bárra. Megpillantom Aident a sarokban, ő pedig biccent nekem, és félreáll, amikor odalépek hozzá. Alexander hátradől a kanapén, tekintete az előttünk lévő égboltra szegeződik.

Felnéz, amikor leülök mellé, és a tekintete borzongást küld végig a gerincemen. Mostanában nem volt  önmaga. Mióta visszajött az üzleti útjáról, hideg és távolságtartó.

Újra és újra megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy semmi sincs Lucian és köztem, de nem hallgat az észérvekre. Nem is tudom hibáztatni. Én szúrtam el. Soha nem kellett volna Lucian ötleteivel foglalkoznom. Tudnom kellett volna, hogyan reagálna erre Alexander.

A számhoz emeli az ujjait, a hüvelykujja végigsimít az ajkaimon.

- Vörös ajkak? Tökéletes.

A szívem megdobban, amikor rám mosolyog, a szemei sötétek, még mindig harag villan bennük. A tekintete végigvándorol a testemen, végigveszi a szűk fekete ruhát, amit viselek.

A szemembe néz, majd megpaskolja a lábát.

- Gyere ide.

Pislogok, az arcom gyorsan felmelegszik. Azt akarja, hogy az ölébe üljek? Körbepillantok a zsúfolt bárban, a szívem hevesen ver. Lehet, hogy nem ismerek mindenkit, de sok arcot felismerek.

- Nem ismétlem magam.

Nagyot nyelek, és felállok. Elégedetten elmosolyodik, megragadja a kezem, és úgy rántja meg, hogy a karjába zuhanjak. A keze a derekam köré fonódik, és egyenesen az ölébe helyez, háttal a tömegnek.

-Alexander

Felvont szemöldökkel néz rám, kezei végigsimítanak a testemen.

-Mondtam, hogy hívj Alexnek.

Bámulok rá, képtelen vagyok rájönni, hogy mit is jelent. Már az elején azt mondta, hogy ő és én nem állunk elég közel egymáshoz ahhoz, hogy ezt a nevet használjam, és tudom, hogy ez igaz. Egy kezemen meg tudom számolni, hányan hívják őt Alexnek. Csak a szülei, Lucian, a nagyapja... és Jennifer. Én nem tartoztam közöljük idáig.

- Zavarban vagy? - Kérdezi, miközben a keze végigsiklik a bőrömön, míg végül a tarkómat simítja, a hüvelykujját a torkomon tartva.

- Az enyém vagy, mégis úgy tűnik, nehezen emlékszel erre. Nem hagysz nekem más választást, bébi. Biztosítanom kell, hogy ezt mindenki tudja.

Érzem, ahogy megkeményedik alattam, és a szívem elkezd hevesen verni. Elmozdulok az ölében, ő pedig elvigyorodik.

- Tetszik, amit érzel? - kérdezi, miközben a keze a derekamra vándorol. Közvetlenül a melleim alatt tart. hüvelvkujjai a mellbimbóimat simogatják. Azok megkeményednek neki, mint az áruló kis szukák, és ő vigyorog.

- Mondd el, mit viselsz a ruha alatt.

A szemeim kitágulnak, és az arcom még jobban felforrósodik.

- Én... ööö... csak alsóneműt.

Alexander kuncog.

- Színeset?

Kényelmi Házasság Where stories live. Discover now