24. Fejezet

353 21 0
                                    

Emma

Úgy ébredek, hogy a fejemet Alexander csupasz mellkasára hajtom, és közelebb bújok hozzá. Egyik karját átkarol, én pedig a nyakához fúrom az orromat.

Elmosolyodom a tegnap este emlékein. Tegnap későn jött az ágyba, és számtalan csókkal ébresztett a bőrömön. Ahogy hozzám ért... egyszerre durva és gyengéd velem.

A legtöbb nap már elment, mire felébredek, de néha-néha a karjaiban ébredek. Szeretem azokat a pillanatokat, közvetlenül az ébredés előtt, azokat a pillanatokat, amikor magához ölel, amikor úgy érzem, hogy megbecsül. Ezek a pillanatok elviselhetőbbé teszik a házasságunkat - segítenek elfelejteni, hogy ami köztünk van, az nem igazi.

- Csiklandoz a hajad.

Megdermedek a karjaiban, egész testem megfeszül. Ellököm magam tőle, de ő nem enged el. Ehelyett közelebb húz magához. Pislogok, és csak egy kicsit fordítom el a fejem. A telefonja a kezében van, lazán lapozgatja az e-mailjeit, a másik kezét a derekamon tartja.

- Menjünk el ma este vacsorázni. Azt hiszem, itt az ideje, hogy címlapra kerüljünk.

Bólintok, kissé idegesen a gondolatra. Alexander és én nem sokat látjuk egymást az ágyunkon kívül, és napközben is alig beszélünk. Ideges leszek, ha randira megyek vele, bármilyen jól megszervezett is legyen az, és bármennyire is várom, félek a lebukási esélytől.

- Neked is szükséged van egy gyűrűre. Találkozzunk később a Kennedy bevásárlóközpontban. Ott van a családi ékszerészünk, és kipróbálhatjuk az új,Michelin-csillagos éttermet is a legfelső emeleten. Tökéletes helyszín egy randi megrendezéséhez.

Pislogok, kissé helytelennek érzem magam. A Kennedy Mall a világ legdrágább márkáinak otthont ad, és én már évek óta be sem tettem oda a lábam. Butaság, de kissé megfélemlítettnek érzem magam. Úgy érzem magam, mint egy csaló. Mintha hamarosan minden rám omlana.

- Rendben - mondom, és elhessegetem a kétségeimet. Felemelem az arcom, ajkaim a torkát súrolják.

- Neked is szükséged van egy gyűrűre.

Megszorítja rajtam a szorítását, amikor megcsókolom a nyakát.

- Akkor jobb, ha elhozod azt a fekete kártyát, amit adtam neked.

Megállok, és eszembe jut a fekete kártya, amelyet Alexander adott nekem egy új telefon és más elektronikai cikkek mellé. Rögtön felismertem. Világszerte csak tíz darabot adnak ki belőle, és tisztán emlékszem, hogy apám gyerekkoromban minden évben igényelte, és minden évben elutasították a kérelmét. Nem mertem használni a kártyát. Még ránézni is alig mertem.

Egy részem felemelőnek találja, hogy hozzáférhetek valami ilyen exkluzív dologhoz, de egy nagyobb részem nehezményezi, hogy nem tudok úgy gondoskodni magamról és a szeretteimről, mint korábban. Soha nem akartam az a fajta nő lenni, aki egy férfitól függ, és nézz rám most. Nemcsak én függök Alexandertől, hanem az anyám élete is az ő kezében van.

Alexander elenged engem, és kicsusszan az ágyból, hogy felkészüljön a napjára.

Ritkán töltünk együtt időt reggelente, és én szemérmetlenül nézem, ahogy öltözködik. Tudatosan vigyorog rám, miközben kisétál, én pedig még mindig mosolygok, miközben magam is elkészülök.

A mosolyom abban a pillanatban letörlődik az arcomról, amikor belenézek a tükörbe, és meglátom a csóknyomot, amit Alexander hagyhatott a nyakamon tegnap este. Vörösre pirulok, és gondolataim visszasodródnak arra, ahogyan átölelt, ahogyan megérintett.

Kényelmi Házasság Where stories live. Discover now