42. Fejezet

326 21 0
                                    

Emma

- Készen állsz? - Kérdezi Sofia

Bólintok neki, és magamat bámulom a tükörben. A hosszú halvány rózsaszín ruha, amit viselek, teljesen lenyűgöző, és valószínűleg ez a legszebb dolog, amit valaha is viseltem.

Már egészen megszoktam, hogy Sofia megkért, hogy kísérjem el jótékonysági rendezvényekre és ebédekre, de ma este először visz el egy gálára. Bárcsak Alecnek ne kellene ma este sokáig dolgoznia, hogy együtt mehessünk. Tudom, hogy a végén valószínűleg ő is megjelenik, hiszen ezt az eseményt a Kennedyek rendezik, de ez nem ugyanaz, mintha a karján érkeznék oda.

- Menjünk - mondja Sofia, és megfogja a kezem.

Követem őt lefelé, ahol a limuzin már vár
ránk, furcsán ideges vagyok. Olyan régen voltam már ekkora eseményen. Olyan sokan lesznek ott, akiket ismerek, olyanok, akikkel évek óta nem beszéltem, olyanok, akik semmit sem fognak tudni rólam, kivéve az Elise által terjesztett pletykákat, és bármit, amit az utóbbi időben hallottak rólam a sajtóban.

Remegek, mire megérkezünk a Kennedy Hotelbe. Sofia észreveszi, de szerencsére nem szól semmit.

A szoba elhallgat, amikor belépünk, mint mindig, amikor Sofiával bárhová megyek. Az elegancia, amit sugároz, a tekintély  ez páratlan.

Meglepetten tágul a szemem, amikor Alec nagyapja felénk lép. Ritkán jelenik meg az ilyen típusú eseményeken, és én is csak egyszer láttam, mióta hozzámentem Alechez.

Rámosolyog a lányára, és gyengéden a füle mögé fésüli a haját.

- Gyönyörű vagy, kicsim - mondja.

Sofia rámosolyog.

- Köszönöm, apa - mondja, és a hangja elveszti a szokásos élét, amikor hozzá beszél. Sofia csak akkor tűnik átlagos embernek, csak valakinek a szeretett lányának, amikor az apjával van.

Felém fordul, és elmosolyodik.

- Ahogy te is, Emma - mondja.

Udvariasan rámosolygok, és igyekszem mindent elkövetni, hogy elrejtsem, mennyire ideges vagyok tőle. Még Alec is óvatos körülötte, és nem kockáztathatom meg, hogy eláruljam, a kapcsolatunk nem valódiságát

- Egy percre el kell rabolnom a lányomat, de ne hidd, hogy elfelejtettem az ebédet, amit ígértél - mondja mosolyogva, én pedig vigyorgok.

Sofia bocsánatkérően néz rám, mielőtt elsétál, én pedig itt állok egyedül. Hallom a suttogást körülöttem, néhányan csodálkoznak, hogy ki vagyok, mások felismernek, de nem értik, miért vagyok itt Sofiával. Kényelmetlenül érzem magam tőle, és felkapok egy pohár pezsgőt az egyik pincértől, még ha csak azért is, hogy legyen mit csinálnom.

- Nocsak, nocsak, nocsak -  hallom valakitől.

Meglepetten fordulok meg, és szemtől szembe kerülök Sebastiannal, az első és utolsó barátommal.

- Emma Rousseau, visszatért a halálból, és szebb, mint valaha. Elég sokat fogytál, mi? A szemüveget és a fogszabályzót is elhagytad. - Elvigyorodik, a tekintete végigvándorol a testemen.

- Most jöttem vissza külföldről, és hallottam, hogy nehéz időkön mentél keresztül. Azt beszélik, hogy körbe-körbe jársz, és pénzért könyörögsz. Én nagyon szívesen segítenék neked, bizonyos összegért cserébe.

Megborzongok, undor mosódik bennem. Nem tehetek róla, de elfordítom a tekintetem. Ha Alex előtt ajánlotta volna fel nekem a megoldást, vajon a kegyeibe kerültem volna? Akárhogy is, mindkét férfi árat ajánlott a testemért, és úgy tűnik, ez minden, ami értékes bennem.

Kényelmi Házasság Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang