2. Fejezet

415 21 0
                                    

Alexander

A szemei... rabul ejtettek. A zöld örvények a világosbarna között; gyönyörűek, és homályosan ismerősek. A mellettem ülő lány időtlen módon lenyűgöző, és magával ragadott. Szemügyre veszem nevetségesen hosszú szempilláit, magas arccsontját és azt a dús, hosszú haját. Ő egy klasszikus szépség, ellentétben azokkal a műanyag lányokkal, akik általában körülvesznek. Semmi ilyen baromság, mindenféle műmunka, műköröm, műszempilla, műhaj, műajkak. Elegem van belőle. Ez a lány... ő igazi, és talán ő a legszebb nő, akit valaha láttam.

Idegesnek tűnik, ahogy leül mellém, ujjai a ruhája szegélyét rángatják, mintha kényelmetlenül érezné magát abban a szexi ruhában, amit visel. Pedig semmi oka rá. Kibaszottul szexi, anélkül, hogy kompromisszumot kötne a belőle áradó előkelőséggel. Felnéz, és amikor a tekintete megtalálja az enyémet, megbabonáz.

- Hátrányban vagyok veled szemben. Te tudod a nevem, én viszont nem tudom a tiédet.

A szemei kissé kitágulnak, mintha a kérdés meglepné, én pedig kíváncsi vagyok. Annyira kívülállónak tűnik itt, mégis a tekintete tele van kimondatlan kihívással.

- Diana - mormolja, a hangja megingott. Beleharap az ajkába, és a tekintetem követi minden mozdulatát. Nagyot nyelek, miközben azon tűnődöm, vajon milyen íze lehet az ajkainak. Van egy olyan érzésem, hogy nem lesz könnyű csókot lopni Dianától.

- Hmm, a vadászat istennője. Mire vadászol ma este, Diana? - Kérdezem, a hangom incselkedő. Ő elmosolvodik
szórakozottan a giccses mondaton.

- Őszintén szólva, csak egy kis nyugalomra és csendre.

Felvonom a szemöldökömet, tekintetem végigvándorol az arcán. Igen, ezt látom. Minden más nő, akivel beszélek, vágyik valamire, de Diana nem. Ha valami, akkor inkább bosszúsnak tűnik, hogy foglaltnak találja ezt a helyet.

- Szóval, te menekülsz?

Diana megvonja a vállát, de megpillantom a szomorúságot a szemében, mielőtt elfordítja a tekintetét.

-Te is az vagy különben nem ülnél a helyemen.

Mosolyogva nézek le a lábamra, mintha csak azt akarnám ellenőrizni, hogy valóban az ő helyén ülök-e.

- A te helyeden, mi? . Ez azt jelenti, hogy legközelebb is itt találak?

Diana elmosolyodik, és megrázza a fejét.

- Nem. Nem járok ide olyan gyakran. De általában amikor a Pokoliba jövök, itt kötök ki.

Elvigyorodom és bólintok neki.

- Megjegyeztem. - Már tudom, hogy ez lesz az első hely, ahová mostantól kezdve minden egyes alkalommal elmegyek, amikor idejövök, hátha itt találom meg őt.

- Mi elől menekülsz ma este?- - kérdezi.

Sóhajtok, a gondolataimban visszapillantok a számtalan rám váró feladatra; anyám végtelen követeléseire, nagyapám nevetséges követelményére, hogy házasodjak meg, mielőtt megengedné, hogy átvegyem a céget,
amiért halálra dolgoztam magam.

- Felelősség - mormogom.

Diana bólint, és félrenéz, mintha valahogy megértené, holott semmiképpen sem érthetné meg. Látom az olcsó, kopott cipőt, a durva, fényezetlen körmöket. Diana a szerencsések közé tartozik, azok közé, akik azt hiszik, hogy a pénz mindent megold, pedig legtöbbször olyan boldogságban van részük, amiről én csak álmodni tudok. Boldog család, teljes élet, saját álmok, saját maguk által választott út.

Kényelmi Házasság Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora