Emma
Belenézek a tükörbe, csodálom a ruhámat, egy bordó színű nadrágkosztümöt választottam, és még nekem is el kell ismernem, hogy... erőteljesen nézek ki benne.
- Lenyűgözően nézel ki - mondja Alex, miközben a tekintete végigvándorol a testemen. Elmosolyodom, és odasétálok hozzá, megigazítom a hozzá illő bordó nyakkendőjét.
A tenyeremet a mellkasára helyezem, a szívemet hála tölti el.
- Nélküled mindez nem lenne lehetséges.
Elmosolyodik, és a fülem mögé fésüli a hajamat.
- Készen állsz? - kérdezi.
Bólintok.
Három hónap, három kibaszot hónap telt el azóta, hogy hazavittük anyámat. Ennyi időbe telt, amíg minden jogi szempontot rendbe tettem.
Alex fogja a kezemet, miközben lemegyünk a lépcsőn. Az egész földszint tele van fekete öltönyös férfiakkal, a derekukra szíjazott fegyverekkel. Anyám középen áll, a botjára támaszkodva, Sofia mellette. Még mindig nem tud segítség nélkül járni, és nem tud sokáig menni, lassan de halad.
Ma is gyönyörűen néz ki, és minden alkalommal, amikor rám mosolyog, még mindig hitetlenkedni kezdek. Majdnem elvesztettem az anyámat, és miért?
Lucian bólint rám a kanapéról, Elliotot maga mellett tartva. Rámosolygok, és Elliotnak biccentek köszönetképpen. Túl sokat tett értem.
Alex a hátam alsó részére teszi a kezét, én pedig mély levegőt veszek, hogy megnyugtassam az idegeimet.
- Ma este elintézzük Rousseauékat - mondom, és a szívem megnyugszik. Furcsán hangozhat, hogy ezt mondom. Nem is olyan régen még én is Rousseau voltam, mégis csak izgatottságot érzek.
- A Béta csapat készenlétben áll a birtokukon, és várja a parancsomat. Az Alfa csapat Alex-kel és velem lesz. A tanácsterembe megyünk.
Anyámra pillantok, és elmosolyodom.
- Sürgősségi részvényesi gyűlést hívtam össze, úgyhogy magas készültségben lesznek. Jelenleg apámnak tisztában kell lennie azzal, hogy valaki felvásárolta a részvényeit, de Elliotnak köszönhetően nem tudja kideríteni, hogy ki - mondom, és biccentek rá.
Alex az összes részvényt egy magántulajdonban lévő cég alatt vásárolta meg, amit nekem ajándékozott, így már nem lenne nehéz leleplezni, hogy ki a vevő, de Elliotnak sikerült elrejtenie a tulajdonjog minden maradék nyomát. Amennyire én tudom, apám már megpróbálta követni a pénzt, csak hogy minden egyes alkalommal téglafalba ütközött.
- Apám még nem fog nagyon aggódni, mert úgy gondolja, hogy még mindig többségi tulajdonrésszel rendelkezik Noel és ő maga között. A papírok, amelyek bizonyítják, hogy ezt visszacsináltuk, itt vannak - mondom, és felemelek egy köteg papírt, hogy anyám láthassa. Alex ügyvédei mindent megtettek, hogy segítsenek a terveimben, és nem volt könnyű, de sikerült megvalósítaniuk.
- Az összes többi csapatot a Rousseau Corporation tulajdonában lévő összes többi ingatlanon fogjuk állomásoztatni. Mindegyiket átvesszük. Azt akarom, hogy minden egyes zárat cseréljenek ki. - Elliotra pillantok, és elmosolyodom.
- És minden egyes belépési kódot is.
Izgatottan bólint rám. Elliot készenlétben áll, hogy ma minden ingatlan összes biztonsági rendszerét kikapcsolja, és bár ez nagy jelentőségű feladat, biztosít arról, hogy számára ez sétagalopp lesz. Lucian Elliot térdére teszi a kezét, elárulva az idegességét, de Elliot csak megnyugtatóan rámosolyog.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...