Emma
Egész héten nyugtalan voltam. Hozzászoktam, hogy napközben nem hallok Alexanderről, de mindig tudom, hogy hazajön hozzám. Még ha napokig nem is beszélünk, tudom, hogy velem alszik el. Most, hogy üzleti úton van, egyáltalán nincs kapcsolat köztünk. Nagy a kísértés, hogy felhívjam vagy sms-t írjak neki, de azt mondta, hogy ne zavarjam feleslegesen, és nem akarom túlzásba vinni. Nem gondoltam volna, hogy hiányozni fog, de hiányzik, nagyon is.
- Föld hívja Emmát - mondja Luce.
- Bocsánat, megint elbambultam
Bosszúsan rázza meg a fejét. Folyamatosan tájékoztatott a szerelmi életéről, és ezzel csak annyit ért el, hogy aggódom a sajátom miatt. Belekortyolok a teámba, és hátradőlők a szokásos székembe a helyi kávézónkban.
- A te elméd épp olyan, mint a bátyámé.
- Beszéltél vele ezen a héten? - Kérdezem, képtelen vagyok megállni.
Lucian megrázza a fejét.
- Nem, de tudom, hogy minden nap beszél anyával. Téged nem hívott fel?
Megrázom a fejem.
- Gondolod, hogy csak nem vesz rólam tudomást?
Lucian megvonja a vállát.
- Nem tudom. Talán végre rájött, hogy nagyon belezúgtál, és ez kiborítja.
Enyhén megpaskolom a karját.
- Fogd be.
- Ne aggódj, kishúgom, ha érzelmekről van szó, a bátyám egy icipicit lassú.
Forgatom a szemem.
- Egyidősek vagyunk, te idióta.
Megvonja a vállát.
- Én vagy három hónappal idősebb vagyok.
- Tökmindegy.
Csak egy kicsit fáj, hogy úgy tűnik, Alexandernek van ideje telefonálni, de még csak nem is írt nekem. Bárcsak mondtam volna neki, hogy vele tartok, amikor először említette az utazást, de túlságosan félek. Túlságosan félek, hogy anyámnak szüksége lehet rám, és túl messze lennék.
- Emma, emlékszel a megállapodásunkra, ugye? - Mondja Lucian, kizökkentve a gondolataimból.
- Gyerekes dolog, tudom, de akkor is...
Bólintok, arckifejezésem komolyra fordul. Lucian mindig is tudott arról, hogy gyerekkoromban belezúgtam Alexanderbe. Mindig arról fantáziáltunk, hogy testvérek leszünk, amikor hozzámegyek a bátyjához, és számtalanszor megígértük egymásnak, arra az esetre, ha ez valaha is megtörténne. Bár a legtöbb ígéretünk gyerekes volt, van egy, amiről tudom, hogy Lucian azt akarja, hogy betartsam.
- Mindig meg fogom őrizni a titkaidat, és igyekszem, hogy soha ne kerüljek a bátyám és közéd - ígérem meg neki.
Megragadja a kezemet, és csókot nyom a kézfejemre.
- Tudtam, hogy számíthatok rád, hercegnőm. Bárcsak ne tetted volna, mert nem akarom látni, ahogy a gyönyörű szíved összetörik. És őszintén szólva, a bátyám akkor sem ismerné fel a szerelmet, ha az arcába csapna. De mivel te hozzá mentél feleségül, jobb, ha kitalálunk valamit, hogy elnyerd a bátyám szívét. Legközelebb, amikor üzleti útra megy, annyira legyen beléd szerelmes, hogy minden percben téged fog hívogatni.
Felnyögök, ez az egész katasztrófával van tele.
- Tudod az utat egy férfi szívéhez? - kérdezi.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...