Alexander
Sarah kerekesszékét tolom a kertben, megállok, hogy megcsodálja a különböző virágokat, imádja a napsütést az arcán és a friss levegőt. Nem hibáztatom érte, évek óta be van zárva egy szobába.
A földszinten lévő egyik vendégszobát teljesen felszerelt orvosi szobává alakítottuk át számára, így legalább most már otthon lehet velünk, vettünk neki egy elektromos kerekesszéket is, és élvezi, hogy egy kicsit mozoghat a házban.
Majdnem két hónapba telt, mire hazavihettük a magánklinikáról, és még most is éjjel-nappali ellátást igényel. Újra meg kellett tanulnia, hogyan lélegezzen egyedül, hogyan beszéljen, és még enni is meg kellett tanulnia. Látva, ahogy Emma szíve megszakad minden alkalommal, amikor az édesanyja azzal küzd, hogy újra megtanuljon valamit, megszakad a szívem.
- Hallottam őt, tudod - mondja Sarah, és én megállok.
Még mindig küszködik a végtagjai mozgatásával, bizonyos értelemben olyan, mint egy kisbaba. A teste már nagyrészt rendben van, de újra kell tanulnia, hogyan végezzen alapvető feladatokat, és hogyan vegye rá a testét, hogy hallgasson rá. Szerencsére a neuromuszkularis elektromos stimuláció, amelyért Emma annyit fizetett, megakadályozta az izomsorvadást. Az ízületei sem károsodtak, hála az ápolók napi kétszeri nyújtásának, így néhány hónapon belül újra képes lesz járni.
Leülök mellé a fűbe, és felnézek rá.
- Hallottam Emmát, amikor kómában voltam. Nem volt időérzékem, de hallottam a sírását és a gyógyulásomba vetett olthatatlan hitét.
A szemeim kitágulnak, Sarah minden nap meglep engem. Nemcsak, hogy sokkal gyorsabban gyógyul, mint ahogy az orvosai várták, de pokolian éles eszű is. Azt hittem, hogy az elméjére biztosan hatással lesz a kómája, de nem így van.
- Tudom, hogy Emma most nem dolgozik. Tudom, hogy Alaric és Noel nem üzleti úton vannak, és tudom, hogy a lányom férje vagy, nem a jegyese. Tudom, miért vetted el, és megértem, hogy Emma nem akarja, hogy megtudjam. Viszont én sem akarom, hogy megtudja, hogy a legtöbbet hallottam abból, amit az évek során elmondott nekem.
Olyan, mint Emma, mindig megdöbbent. Feszült vagyok, nem tudom, mit mondjak. Emm maga intézi az ügyvédeket, és ő az, aki egyeztet Elliottal és a biztonsági csapatunkkal. Megkért minket, hogy gondoskodjunk arról, hogy vagy Lucian, anya vagy én legalább naponta egyszer elkísérjük az anyját, amikor ő maga nem tud itt lenni.
Nem tudom, mit mondjak Sarahnak, nem tudom, mit akarna Emma, hogy mit mondjak.
Rám mosolyog, és finoman megrázza a fejét.
- Szükségem van a segítségedre, hogy elkészítsem a szükséges dokumentumokat, hogy minden számlám és vagyonom közös vagyonná váljon a lányom és köztem. Emma soha többé nem fog senkitől függeni, még tőled sem, Alex.
Bólintok neki, még akkor is, amikor a félelem borzongása fut végig a gerincemen. Biztosítja, hogy Emma függetlenedhet tőlem. Ha Emmának már nincs szüksége rám, akkor is maradni fog? Az esküvői szertartásunk még nem történt meg, és a nagyapámat sem értesítették a házasságunkról. Ha most válni akarna, nincs módomban megtagadni tőle.
Megkönnyebbülten lélegzem fel, amikor Emma odasétál hozzánk, és felállok. Puszit nyom az anyja arcára, én pedig összehúzom rá a szemem. Egy jó percbe telik, mire egyáltalán észrevesz, és a hangulatom még tovább romlik. Sarah rám néz, és felnevet, én pedig keresztbe fonom a karjaimat. Amikor Emma végre felém fordul, hogy rám nézzen, én már teljesen duzzogok. Emma rám vigyorog, és lábujjhegyre emelkedik, hogy megcsókoljon, én pedig önkéntelenül is ránézek.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...