Alexander
Már az is megdobogtatja a szívemet, hogy mellettem ül. Hetek teltek el azóta, hogy utoljára hozzáértem, és egy részem azt hitte, hogy soha többé nem fogok. Azt hittem, soha többé nem fog hozzám szólni. Hetek óta nem vesz tudomást a jelenlétemről a házában, és minden ajándékot, amit küldtem... nem veszi tudomásul.
- Ne vigyél el sehova nyilvánosan.
Megszorítom a kormányt, és rápillantok.
- Miért nem?
Rám néz, az arckifejezése olvashatatlan.
- Nem akarom, hogy az emberek azt higgyék, hogy újra összejöttünk. Láttam a spekulációkat a bulvárlapokban, a pletykákat. Nem akarok részt venni benne.
A szívem összeszorul, és a veszteség érzése átjár. Leparkolok az út szélén, és kinézek az ablakon, nem tudom, mit tegyek, vagy mit mondjak.
- Találkozgatsz valakivel? - Kérdezem, a szavak önkéntelenül hagyják el az ajkaimat.
Emma rám néz, a szemében valami olyasmi villan, amit nem igazán tudok megfejteni. Sosem volt nehéz kiolvasni belőle bármit is, de ma este elzárkózik előlem.
Emma elfordul, kinyitja a kocsi ajtaját, és kilép a kocsiból. Követem a példáját, és odasétálok hozzá, éppen akkor, amikor az ajtaja becsapódik.
Hátradől a kocsimnak, én pedig nekidőlök, a karjaimat kétoldalt ráfektetve, magamhoz szorítva. Közelebb akarok lépni egy lépést, és érezni, ahogy a teste az enyémhez simul, de ellenállok. Ehelyett inkább a gyönyörű arcát és azokat a szemeket nézem, amelyek álmaimban kísértenek. Mindig őt látom, amikor lehunyom a szemem, de ő... ő továbblépett.
- Miért nem akarsz velem mutatkozni, Emma? Mit számít, ha egy-két bulvárlapban kötünk ki?
Igyekszem mindent megtenni, hogy kordában tartsam a dühöngő gondolataimat, de nem sikerül. Talán randizik valakivel? A biztonsági csapata ugyanolyan jó, mint az enyém, és bármennyire is próbálkozom, képtelen vagyok kideríteni, hogy mit csinál, hova jár, kivel tölti az idejét.
- Számít ez? - kérdezi, a tekintete rendíthetetlen.
Az arcához emelem a kezem, és gyengéden a füle mögé tolom a haját.
- Számít - mondom, és igyekszem úgy tenni, mintha nem szakadna meg a szívem.
- Még mindig a feleségem vagy, Emma.
A szemeiben düh villan, és összeszorítja a fogait.
- Nem önszántamból. Elváltunk egymástól, Alexander. Csak papíron vagyok a feleséged, és ha rajtam múlik, már nem sokáig leszek az. Lehet, hogy te nem akarod aláírni, de ez nem fog megakadályozni abban, hogy megszerezzem a válást. Az ügyvédeim már dolgoznak rajta, miközben beszélgetünk.
Hátrálok egy lépést, a gyomrom visszahúzódik.
- Ennyire el akarsz hagyni, mi?
Emma félrenéz, egész teste megfeszül. Egyértelmű, hogy nem akar itt lenni. Nem akar velem lenni, és nem tudok nem elgondolkodni azon, hogy vajon kit szeretne most maga mellett látni, a helyemben.
Amikor visszanéz rám, kényszeredett mosoly ül ki az arcára.
- Nos, megígértem neked egy randit, nem igaz? - mondja.
- Neked adom a ma estét, Alexander, és cserébe te elengedsz.
Egy éjszaka, ennyi időm maradt vele. Hetekig biztos voltam benne, hogy megbántották, és hogy szüksége van rám, hogy bebizonyítsam neki, hogy szeretem, hogy nem mondok le róla, és nem hagyom el, bármennyire is nehezek a dolgok.
YOU ARE READING
Kényelmi Házasság
RomanceEmma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahhoz, hogy továbbra is tudja fizetni az orvosi számlákat, és mivel a családja többi tagja kitagadta őt, nem volt más választása, mint félreten...