Rémálmok, macskaléptek és tegeződés

7 0 0
                                    


Március 

Axel Satre

Mindig is érzett valami bizonytalanságot magában. Ha el kellett volna képzelnie létezett benne egy gonosz és egy jó. Két hang, amióta csak az eszét tudta. Folyamatosan a saját igazukat próbálták bizonyítani és ez leginkább azt eredményezte, hogy zsongott a feje mindentől. A legapróbb gondolatok is elbizonytalanították, szorongott, depressziós volt és a testképével is rengeteg nyomasztó érzése volt. Nem volt boldog és ezen a helyzeten az apja halála sem segített. Nem is rontott, mert teljes szívéből ki nem állhatta azt a bántalmazó alkoholistát, aki az apjának hivatta magát, csak összezavarta. Senkinek sem beszélt még erről. Sosem tudott egyszerűen dönteni a fontos kérdésekben és most itt van ez az egész haccacáré. Pillanatok alatt kellett megválnia a régi életétől. Az édesanyja összecsomagolta az egész otthonukat és gyakorlatilag őt is betette egy bőröndbe, majd elhagyták Queenst. Christina most elvárta tőle, hogy az otthonának nevezze ezt a teljesen vadidegen és hatalmas helyet. A fejében teljes volt a káosz.

Anyjával egy szobába kerültek, miért is ne tették volna? Egy család voltak elméletben, habár megcsonkított. Csak egy rövid időre mentek haza, összepakolni a legfontosabb holmikat. Axel egyik pillanatról a másikra, már nem járt iskolába, azt a kevés barátját is ami volt, hátra kellett hagynia, ahogy régi életét is és egy vadidegen helyre költöztek. Beszélni sem beszéltek a történtekről. Ahogy az apjáról sem. Semelyikőjük sem szerette a férfit, Christina félt tőle és a függője volt rossz szavakkal élve ezért nem merte elhagyni sosem. Családi modelljük kíválóbb példa nem is lehetett volna a bántalmazásra. Olyanok voltak, akiknek az esetét tankönyvekbe lehetett volna kiadni intő példaként, de most komolyan. Gyűlölte. Élete eddigi összes percét gyűlölte. De persze erről a témáról sem szólt olyan sok társalgásuk.

Aznap nem csinált sok mindent. Mármint olyasmiket, amikre még emlékezett is volna. Gyakran elsötétült előtte a kép majd egy teljesen más szituációban tért magához ismét, rosszabbik esetben például egy beszélgetés közben. Nem volt kontrollja a teste és a lelke felett. Csütörtök volt, de az anyja kérésére nem pakolta ki sem a kartonokat, se nem rakott rendet „lakosztályukban". Csak feküdt az ágyában és zenét hallgatott. Meg edzett a másik két korabelivel, Brooklynnal és Harukival. Ők jófejek voltak. Brooklyn pedig nagyon szép...ezt mindenképpen feljegyezte magának. Érdemi időt töltött el velük, az egyetlen jó dolog volt egész napjában az a röpke másfél óra, amit együtt töltöttek.
Aztán amikor Christina visszaért a bázisra vörös szemekkel együtt vacsoráztak. Isaac-el. Isaac igazán kedves volt. A férfi jelenléte mintha valamennyire pótolta volna az apja hiányát, de erről sem beszélt senkinek. Éppen elég problémájuk van így is és nem esett nehezére magába fojtani gondolatait. Isaac megpróbált segíteni a bázis két új lakójának a beköltözésben és a fiú az egész napját vele töltötte. Beszélgettek, de a földhajlító nem nézett rá sajnálattal, mint mindenki más. Teljesen hétköznapi témákat tárgyaltak ki. Az apjával sosem beszélgethetett semmiről. Ő csak folyamatosan a dolgozó szobájában volt és a családjával alig foglalkozott. Axelnek szomorúan, de be kellett ismernie, hogy mélyebb kapcsolatot alakított ki Isaaccel három nap alatt, mint az apjával egész életében.

Már éjfél körül járhatott, amikor a fiú felriadt rémálmából. Még hallotta hangjainak tompa kacagását, de nem érdekelte már. Fáradtan dörzsölte ki szeméből az álmot és végig nézett szobán. A másik ágyon ott aludt békésen az édesanyja, a két bútor végében pedig ott voltak a ki nem csomagolt bőröndök. A szobát a Hold fénye világította meg. Még szép is lett volna, ha a hely nem lett volna ennyire idegen a számára. Úgy gondolta már nem fog aludni aznap. Felkelt és papucsába belebújva könnyed lépteivel kiosont a szobából. Az egész bázison nem égett egy villany sem, a számítógépek kijelzője nem világított kékesen. Lebotorkált a lépcsőn és kivett magának egy bögrét a konyhában. Megtöltötte a vacsorából megmaradt édes teával és a nagy ablakokra emelve a tekintetét merengett az álma jelentésén. Gondolatai közül valahogy felbukkant Brooklyn mosolya. Biztos a tea kiöntéséről jutott eszébe...Hirtelen felkapcsolódott a lámpa és ez kis híján megvakította.

A lángokban állt lélek tánca -Tűz könyve 1. részWhere stories live. Discover now