به محض خارج شدن از دادگاه موج زیادی از خبرنگارا سمتش هجوم آوردند.
*جناب دادستان نتیجه دادگاه چی شد؟
_جناب جیون تونستید محکومشون کنید؟
*بنظرتون شرکت A منحل میشه؟کلافه از سوالای پی در پی خبرنگارا دستشو بالا آوردو عینک دودیشو روی چشمش تنظیم کرد.
+جواب تمام سوالاتتون دست قاضی این پرونده س من تمام تلاش خودمو کردم و مدارک رو به دادگاه ارائه دادم بقیش به تصمیم گیری قاضی بستگی داره.
راننده از ماشین پیاده شد و در رو برای دادستان باز کرد.
خبرنگارا همچنان دنبالش میدویدند.نامجون که کنارش راه میرفت سعی میکرد اونا رو از کنارش متفرق کنه.
داخل ماشین شدو راننده درو پشت سرشبست.
نامجون هم سریع از سمت دیگه ماشین سوار شد و راننده ماشینو به حرکت درآورد.عینک دودیشو از چشمش پایین آوردو با دو انگشت گوشه چشماشو ماساژ داد.
+خدای من چقدر خسته کننده بود.
_از همه بدتر این خبرنگارای سمجن.+خب اون بیچاره هام از این طریق خرج زندگیشونو درمیارن اگر خبر درست و حسابی دست سر دبیر ندن قطعا اخراج میشن.
نامجون پوزخند زد:اوه چقدرم که جناب دادستان بهشون جوابای درست و حسابی داد
چپ چپ بهش نگاه کردو چشماشو بست.
هنوز کاملا ریلکس نکرده بود که صدای گوشی موبایلش به صدا دراومد.+ببین کیه؟
نامجون از داخل جیب کتش موبایلش رو درآوردو به صفحش نگاه کرد.
_همسرتونه
+نهههههه این دیگه چی میخواد._چیکار کنم؟ جواب بدم؟
+بزار رو اسپیکر؟
_مطمئنی؟!+منظورت چیه نمیخواد راجب سکس باهام حرف بزنه که، زود باش از صدای زنگم متنفرم.
نامجون سریع روی پخش صدا گذاشت و ارتباط وصل کرد.
*الو جانکوکا
+سلام عشقم
*سلام صدات گرفته بدموقع زنگ زدم؟
+نه عزیزم بگو کاری داشتی
*آخه دیر جواب دادی
+جویی، عشقم من تازه از دادگاه بیرون اومدم و کلی خستم میشه زودتر بگی چیکار داشتی؟*اوه ببخشید پس من قطع میکنم
کلافه چشماشو بهم فشرد:نه عزیرم بگو ، خودت میدونی برسم محل کارم دیگه فرصت نمیکنم جوابتو بدم*خب راستش فردا شب پاپا مهمونی گرفته و از منم خواسته که بریم.
میدونم که تو این جور مهمونیا رو دوست نداری ولی...+ولی تو عاشق مهمونی هستی، حالا هر چی که باشه.
*اگر تو نخوای نمیریم+اولا که وقتی همسرم چیزی رو دوست داشته باشه پس منم دوسش دارم، در ضمن وقتی پدرت دعوتمون میکنه بی ادبیه اگر دعوتشو رد کنیم پس بهشون خیر بده که ما هم میریم.
ESTÁS LEYENDO
Game Over
Acción*برام مهم نیست کی هستی هر جا باشی پیدات میکنم و انتقام پاپا رو ازت میگیرم. «ورژن کوکوی» Name:Game Over couple:#Kookv #namjin #taejin #namkook #jungkook&girl