∆Part 35∆

89 8 2
                                    

در اتاق باز کرد نامجون روی تخت دراز کشیده و دستاش رو چشمشو پوشونده بود.

جین:بلند شو وقت ناهاره
با شنیدن صدای جین دستشو برداشت و نیم خیز شد.

جین:رئیس گفت میتونین با ما غذا بخورین.

خوشحال از شنیدنش از روی تخت بلند شد لباساشو مرتب کردو دنبال جین راه افتاد.
وقتی به سالن غذاخوری رسیدن جانکوکو دید که کنار تهیونگ پشت میز نشسته.(تهیونگ سر میز و جانکوک صندلی کناریش)
رفت و کنار حیمین نشست

تهیونگ با نشستن جانکوک کنار جانکوک نگاه معناداری کرد.
خدمتکار غذا رو براشون سرو کرد.
میخواستن شروع کنن که یکی از بادیگاردا وارد سالن شد.

&رییس یبخشید بی موقع مزاحم شدم ولی جاسوسمون برگشته
تهیونگ:بگو بیاد
کمی بعد بادیگارد همراه یه مرد وارد شد.

تهیونگ:گزارش بده
_رئیس هیچ چیز مشکوکی وجود نداره افرادمون دارن به کاراشون میرسن و تمام برنامه ها طبق دستور شما فعلا متوقف شده

تهیونگ:پلیس چی، ازشون خبری نشد؟
_خیر

تهیونگ:کاری که ازت خواسته بودم انجام دادی؟
_بله رئیس
تهیونگ:میتونی بری امشبو استراحت کن فردا برگرد برو، هر خبریم شد فورا اطلاع بده
هر دو مرد بعد از تعظیم از سالن خارج شدن.

تهیونگ کارد وچنگالو برداشت و مشغول بریدن استیک شد.
جانکوک همینطور که مشغول خوردن سوپ بود رو به تهیونگ کرد:تصمیم داری همینجا بمونیم؟

تهیونگ دست از خوردن کشید:چطور مگه؟میخوای به همکارات خبر بدی بیان دستگیرم کنن

جانکوک:خودتم میدونی که اینطوری نیست من هیج جا نمیرم فقط میترسم امن نباشه.

تهیونگ:دارم بهش فکر میکنم شاید مجبور باشیم از کشور خارج شیم.
با حرکت یهویی نامجون حرفشون نصفه موند.

نامجون تیکه ای از گوشت توی بشقابشو برش داد و توی بشقاب جانکوک گذاشت ولی زیر چشمی حواسش به عکس العمل تهیونگ و جین بود.

جانکوک متعجب از کار کوک برگشت:چیکار میکنی؟
با صدای آروم و نرمی جوابشو داد:رئیس این روزا خوب غذا نمیخوری صورتت آب شده

دو جفت چشم شوکه و عصبانی به این دونفر خیره بودن.
جانکوک سرفه کوتاهی کرد:ممنون ولی خودم دارم غذا میخورم و با ابرو به نامجون اشاره زد.

ولی کوک بیخیال نشد و به کارش ادامه داد.
دستشو روی میز آورد و روی دست جانکوک گذاشت:تو اصلا مراقب خودت نیستی رئیس، اگر من نباشم کی میخواد حواسش بهت باشه؟

جانکوک مونده بود این بچه چش شده هیچ وقت از این کارا نمیکرد.

با صدای سرفه تهیونگ هر دو برگشتن.

Game OverWhere stories live. Discover now