Dean'in Palanı

172 35 0
                                    

Dudian, arabası nehir kenarından kaleye dönünce uzaktan kalenin dışında şık bir arabanın park edildiğini gördü. Arabaya asılan sancağın üstünde siyah bir yılan vardı.


Arabanın yanındaysa bir kahya duruyordu. Dudian'in geldiğini görür görmez gözleri parladı. Arabanın kapısına gitti ve bir şeyler fısıldadı. İçeriden "oh" sesi geldi ve perde yavaşça açıldı. Zarif ve olgun bir tavrı olan güzel bir kadın onlara yaklaşan Dudian'e baktı. Yeşim taşı gibi gözleri Dudian'in vücuduna odaklanmıştı. Çocukta yükselen bir yıldızın neşesi yerine karanlığın cazibesi olmasına şaşırmıştı. Etrafa yaydığı soğuk hava "Kara Ölüm Mevsimi"nin sıcaklığından etkilenmiyormuş gibi gözüküyordu.


Uzun bir bakış sonrası yavaşça kapıyı açtı. Araba taş bir yol üzeride duruyordu. Siyah ayakkabılarıyla yola bastı. Üstünde dizine kadar gelen siyah dar bir elbise vardı. Kapının yanında duruyor ve sessizce onlara doğru yaklaşan Dudian'i bekliyordu. Nazik bir sesle dedi ki, "Siz Dean Bey olmalısınız. Sizi rahatsız ederek saygısızlık ettim, umarım beni affedersiniz."


Dudian arabadan inmeden bile kızın varlığından haberdardı. 20 yaşında bir kız gibi gözüküyordu ama üstündeki elbiseyle 30'lu yaşlarda gözüküyordu. Kibar bir tavrı vardı ve üstünden çok hafif erkek kokusu geliyordu. Temiz bir kadın olduğu hatta belki bekar olduğu bile söylenebilirdi. Dudian sakin gözlerle sessizce sordu, "Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?"


"İçeride konuşabilir miyiz?" diye fısıldadı kadın.


Dudian gelme amaçlarını tahmin edebiliyordu, "Eğer arbaletin satışıyla ilgili konuşmak istiyorsanız o zaman açık olun ve zamanımı harcamayın. Fiyat çoktan belirlendi, sanırım bunu biliyor olmalısınız. Yani buraya beni Yeni Dünya Konsorsiyumundan çıkmam için ikna etmeye geldiyseniz, benim öyle bir niyetim yok."


Granita, Dudian'in bu kadar açık sözlü hatta biraz kaba olmasını beklememişti. Hafiften şaşırmıştı ama yine de kibarca dedi ki, "Dean Bey ben Krylov Konsorsiyumunu temsil ediyorum. Konsorsiyum tarafından sizi bulup birkaç şey hakkında konuşmakla görevlendirildim. Dean Beyin Ryan Ailesine borçlu olduğunu biliyorum ama onların kaynakları sınırlı. Üstelik, eğer güneş batarsa sürünün hayatta kalabileceği ışık olan az yer var. Lakin güneş tekrar çıktığında ilk yakacağı şey sürünün içindeki kişi olacaktır." Bir anlığına duraksadı ve sonra tekrar konuşmaya devam etti, "Ryan Ailesi size ne veriyorsa biz de verebiliriz. Aslında size vermek akıllarından bile geçmeyecek kaynakları size verebiliriz. Umarım Dean Bey teklifimi dikkatlice değerlendirir çünkü bu hem siz hem de Ryan Ailesi için iyi."


Dudian arabayı durdurdu ve sürücü koltuğuna oturdu. Bir süre sessizce ona baktı ve sonra dedi ki, "Konsorsiyumunun benimle yakın bir ilişkiye sahip olmasının tek yolu Yeni Dünya Konsorsiyumuyla iş birliği yapmak. Ben asla ve asla Yeni Dünya Konsorsiyumundan çıkmayacağım."


Granita, Dudian'in Yeni Dünya Konsorsiyumundan en ufak bir çıkma isteği olmadığını gördü. Hatta hiçbir isteğini bile belirtmemişti. Hafiften kaşlarını çattı, "Dean Bey, Yeni Dünya Konsorsiyumunun ne kadar süre parçası olursanız, düşmanları ve karşılaşacakları sorunlar kat ve kat artacaktır. Sizi her şeyden koruyamayacaklardır."


Dudian umursamaz bir sesle cevap verdi, "Umarım Krylov Konsorsiyumu Yeni Dünya Konsorsiyumuyla düşman olmaz." Bir süre sessiz kaldı sonra konuşmaya devam etti, "En azından şimdilik."


Granita iç çekti, "Dean Bey kararında kesin olduğuna göre daha fazla ısrar etmeyeceğim. Lakin Krylov Konsorsiyumunun size karşı hep iyi niyeti olacağından emin olabilirsiniz. Size kapımız her zaman açık olacaktır." Ardından bir şey düşündü ve çantasını açtı. Zümrüt renkli bir kart çıkardı ve Dudian'e uzattı, "Bu benim kişisel iş kartım. Krylov Konsorsiyumunun her işinin kapısını açabilecek VIP bir kart. Lütfen kabul edin."


DARK KİNG ~2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin