Kıdemli Avcı

136 32 0
                                    

Dudian gürültüye aldırış etmedi. En uzaktaki hücreye doğru yürüdü. İçeride duvara yaslanan ipince yaşlı bir adam vardı. Kalın mahkum üniforması yıkanmıştı ve çok temizdi, diğer mahkumlarınki gibi kirli değildi. Yaşlı adam diğerleriyle beraber gülmüyordu, sessizce duvara yaslanıyor ve kendini kalabalıktan izole ediyordu.


Dudian yaşlı adamın içeri girdiği andan beri ona baktığını biliyordu.


"Numara 7, seni kefaletle çıkarmaya gelen var." Gardiyan hücreden iki metre uzakta durdu.


Yaşlı adam cevap vermedi ama umursamazca Dudian'e baktı, "Beni tanıyor musun?"


Dudian gülümsedi, "Bu ilk karşılaşmamız. Ben Dean. Açık olmak gerekirse seni kefaletle çıkarmaktaki amacım benim için çalışmanı istemem. Yönetimde iyi bir yeteneği ve tecrübesi olan birine ihtiyacım var."


Yaşlı adam Dudian'e baktı, "Eğer geçmişimi araştırdıysan önceki efendimin sonunun iyi olmadığını biliyor olmalısın."


Dudian gülümsedi, "Onlar sadece sıradan ölümlülerdi."


"Oh." Yaşlı adam yüzünde bir gülümseme oluştu ve alay eder gibi güldü, "Evlat, kendinden bayağı emin gibi gözüküyorsun."


Dudian derinden yaşlı adamın gözlerine baktı, "Senin beklentilerini karşılayacağıma inanıyorum."


"Emin misin?" Yaşlı adam yavaşça ayağa kalktı ve üstünde tozu çırptı, "Senin için çalışırsam gece rahat uyuyabilecek misin?"


Dudian sessizce cevap verdi, "Seni koruyacağım ve senden şüphelenmeyeceğim lakin umarım umutlarımı boşa çıkarmazsın."


Yaşlı adam Dudian'i baştan aşağı süzdü, "Fazla büyük değilsin ama cesaretin de küçük değil. Gelip beni kefaletle çıkartabildiğine göre arkandaki güç büyük olmalı. Senin güvenini kontrol edemem fakat sadakatimi kanıtlamak için bir iki şey yapabilirim."


Dudian gülümsedi, "Çık dışarı."


Yaşlı adam gülümsedi, "Dışarı çıkmadan önce yapmam gereken bir şey var." Ardından kahverengi saçlı genç gardiyana baktı, "Dışarı çıkmamı beklemenizi ve hiçbirinizi hayatta bırakmayacağımı söylemiştim."


Gardiyan sinirli bir şekilde bağırdı, "Cesaretin var mı?!"


"Ellerim senin vücudundakinden fazla kanla kaplandı. Neden cesaret edemeyim?" Yaşlı adam alay eder gibi gülümsedi.


Gardiyanın tüm vücudu soğuk terle kaplandı. İki adım geri attı ve Dudian'e baktı, "O... O bir deli. Hala onu kefaletle çıkartmak mı istiyorsun? Kararını hala değiştirebilirsin."


Dudian elini yaşlı adamın omzuna koydu ve dedi ki, "Sen bilge bir adamsın ve bilge bir adamın nasıl davranacağını biliyor olmalısın."


Yaşlı adam ona baktı ve başını salladı, "Tamam."


"Kapıyı açacak mısın?" Dudian genç gardiyana baktı.


Genç gardiyan soluk bir yüzle yaşlı adama baktı. Dişlerini sıktı ve hücrenin kapısını açtı.


Gardiyan kapıyı açarken yaşlı adam umursamazca gülümsedi. Gen gardiyana baktı ve yumuşakça dedi ki, "Kendine iyi bak."


Gardiyanın yüzü çirkinleşti, "Çılgın yaşlı adam! Eğer yasayı çiğneyip geri dönersen bir dahaki sefer her şey bu kadar basit olmayacak."


DARK KİNG ~2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin