Genç adam yüzünde karmaşık bir ifadeyle dedi ki, "3 yıldızlı ürün değil. Değerlendirmenin sonucu şaşırtıcı çünkü üst seviye 4 yıldızlı ürün olarak değerlendirmişler!"
İlk kısmı duyunca Tiffany'nin içi rahatlamıştı fakat ikinci kısım onu şaşkına çevirmişti.
"Üst seviye 4 yıldız mı?" Tiffany ondan birkaç metre uzakta olan gence baktı. Yanlış duyduğundan şüpheleniyordu.
Genç adam gülümsedi, "Evet, çoktan etrafa yayıldı. Son 5 yılda 4 yıldız kategorisine ulaşabilen ilk askeri ürün. Üstelik, bu arbalet işçiliğin en üst seviyesine ulaşmış ve yakın dövüşte kullanılabilirmiş."
"Yakın dövüş mü?" Tiffany'in aklında fırtınalar esiyordu. Salondayken karşısında duran kibirli genci hatırladı. Yüzünü hatırlayamasa da o derin karanlık gözleri unutamamıştı. Tıpkı soğuk ve kasvetli gecelerde görülebilen iki şeytani yıldıza benziyordu.
"Dört yıldız... üst seviye... yakın dövüş... arbalet..." Tiffany kendi kendine mırıldanıyordu.
...
...
Askeri arbaletin haberleri büyük konsorsiyumları ve Tapınaktaki kaleleri sadece yarım gün içerisinde bir fırtına gibi yıkıp geçti. Ne de olsa, üst seviye 4 yıldızlı bir ürün icat edilmişti. Dünyayı reformdan geçirebilecek efsanevi bir ürün olmamasına rağmen askeri sektörde büyük bir yere sahip olabilirdi. Hatta yeni bir örnek bile yaratabilirdi.
Üstelik, üst seviye 4 yıldızlı ürün dönem madalyasının kazananı tarafından icat edilmişti. O, Elementler Tapınağına gelen en göze çarpan çaylaktı. Bir bakıma bu mimar 5 yıldızlı ürün üreten ustalardan aşağı kalmıyordu.
Kutsal Dağın yamacı.
Bir araba yavaşça dağ yolunda ilerliyordu.
Yolda başlangıç seviyesindeki mimarlar için yapılmış cübbeleri giyen beş genç adam yürüyor ve hevesle beraber konuşuyorlardı. Araba önlerinden geçti. Arabanın üstündeki rozeti tanımamışlardı.
"Huh?" Dudian kulakları ne hakkında konuştuklarını anlayacak kadar iyiydi, "Üst seviye dört yıldız mı?! Arbalet mi?" Mimarlar salondan geri dönüyorlardı. Dudian arbaletin kullanışlı olacağını bekliyordu ama Tapınağın arbalete bu kadar yüksek bir değerlendirme vermesini beklememişti!
"Üst seviye 4 yıldızlık arbalet. Kıdemli avcılar bile böyle bir şey yaparken zorluklarla karşılaşır. Ne de olsa, bir kıdemli avcı 2 tane üst seviye 4 yıldızlı ürün yaparsa usta seviyesine terfi etmeye uygun olur. Lakin bunun koşulu, o ürünlerin ikisinin de Tapınağa puan karşılığında takas edilmek zorunda olması." Dudian yüzünde bir gülümseme vardı. Arbaletin normal veya üst seviye 3 yıldıza ulaşacağını biliyordu. Beklentisi de bu civardaydı. Şimdiyse arbaletin değeri onun tahminlerinden daha yüksek gibi gözüküyordu!
Üstelik, yeni tekstil makinesinin yanı sıra bu Tapınağa girdikten sonraki ilk resmi işiydi. Bu tüm eleştirmeleri dindirmeye yeterdi. Başkalarının dedikodularını pek umursamasa da böyle değerli ürünler konumunu yükseltiyordu. Ancak, fazla yükseğe çıkmak onun için iyi haber değildi. Askeri arbalet yüzünden etrafındaki görünmezlik pelerini kalkacaktı. Konsorsiyumlar böylesi büyük bir hasadı fark edecek ve görünüşte onu övüp alkışlayacaktı lakin karanlıkta da ona eşlik edecek hançerler olacaktı.