Kaçış..

237 45 4
                                    

O yüksek seviye bir yaratıktı!


Gulyabaniler nadir canavarlar değildi ama ava çıkmışken karşılaşması çok enderdi. Beş yıl boyunca duvarın dışında kalan bir avcı bile juranzhiyle veya gulyabaniyle karşılaşamayabilirdi, işte bu yüzden de değerli yaratıklardı.


Ancak, Dudian böylesi nadir bir yaratıkla karşılaştığı için hiç de heyecanlı değildi. Soğuktan vücudundaki tüm tüyler diken diken olmuştu. Dudian az önceki hareketinden dolayı canavarın yetişkin bir gulyabani olduğunu biliyordu. Normalde, 23. seviye bir canavar olarak sınıflandırılırdı.


Kaç!


Dudian'in elleri terliyordu. Küçücük bir hareket dahi yapsa gulyabaninin onu fark edeceğini biliyordu. Ondan kaçamayabilirdi.


Yine de öylece durup beklemek bir seçenek değildi. Eğer böyle devam ederse boynuzlu iskeleti yemeyi bitirdikten sonra onun peşine takılırdı.


Ne yapmalıydı?


Alnından soğuk terler akıyordu. Atlasta gulyabaniler hakkında yazanları düşünürken beyin fırtınası yapıyordu.


Favori yemeği: Ölümsüzler.


Coğrafik alışkanlıkları: Kuru bölgelere egemen. Bataklıklar ve diğer ıslak bölgelerde nadiren bulunabilir.


Zayıf noktaları: Gözleri, karnı.


Özel hatırlatma: Gulyabaniler ışık ve ateşten korkar. Eğer ki ateş kullanılırsa korkutma şansı yüksektir.


Atlasta gulyabaniler hakkında çok az bilgi vardı. Ne de olsa sadece birkaç kişi dövüştükten sonra sağ çıkabilmişti. Bu yüzden de toplanan bilgi bayağı bir sınırlıydı.


"Ateş... ..." Dudian kibritleri düşünüyordu, vücudu gergin ve kaskatıydı. Gözleri gulyabaninin vücudundayken elini yavaş yavaş zırhına götürüyordu.


Gulyabani çok aç gibi gözüküyordu. Tüm dikkati boynuzlu iskeleti yemekteydi ve Dudian'in varlığını umursamıyordu.


Dudian, ani bir hareketini gulyabaninin görmezden geleceğini düşünmeye cüret edemedi. Parmakları kibrit kutusuna dokundu ve dikkatlice içinden bir kibrit çıkardı. Tüm bunları yapmak bir sonsuzluk almış gibiydi. Gözleri yan taraftaki barut kutusuna odaklandı. Kibriti yakıp barut kutusuna atmayı ve kaçmayı düşündü.


"Çok uzakta. Patlasa bile gulyabaniye pek bir hasar vermez!" Dudian düşünmeye devam etti, "Otları yaksam bile etrafa yayılması bayağı zaman alır. Üstelik, otların çoğu yeşil ve yer çamurlu. Küçük bir kibrit ateş yakmaya yaramaz!"


"Zor bir durumdayım."


"Patlayıcılar çok uzakta."


"Canavarla kafa kafaya savaşamam."


"Kaçmak da mantıklı gelmiyor."


Dudian bir süre beynini zorladıktan sonra bir sonuca vardı. Ufak bir umudu vardı. Ancak, endişeliydi. Boynuzlu iskeletin cesedine baktı. Gulyabani neredeyse her şeyi yemişti. Sadece kaburgaları ve birkaç organları kalmıştı. Gulyabani eti alıyor ve ağzına tıkıyordu. Gulyabani cesedi neredeyse bitirdiğinden Dudian zamanının tükendiğini biliyordu.


"Dövüşmek zorundayım!"


Çabucak kibrit kutusunu açtı ve birkaç kibrit çıkardı. Kibritleri yakmak için kutunun yan tarafına sürtmeye başladı. İçi barut dolu kabloyu yaktı ve hemen dönüp dört veya beş tanesini daha yaktı.


DARK KİNG ~2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin