Altay'dan.
Uyandığımda hemen telefonumu çıkartıp saate baktım. Otobüsün durmasına 1 saat kalmıştı, saat iki idi.
Bildirimlere baktığımda Emre abi bir kez aramıştı. Tam ben onu arayacakken, o beni tekrardan aradı. Telefonu açtım.
"Günaydın Altay. Nasılsın?"
"Günaydın Emre abi. Sen nasılsın? Volkan abim nasıl? Aras'ım nasıl?"
"İyiyim, iyiyiz yavrum iyiyiz çok saol. Eee inmenize ne kadar kaldı? Ona göre otogara geleceğiz."
"Abi biz bir saate falan ineriz ya. Siz erkenden gelseniz iyi olur ama. Hatta yaklaştık bile, erkenden de inebiliriz."
"Ha iyi o zaman geliyoruz biz."
"Gelin abi gelin. Hadi görüşürüz."
"Görüşürüz yavrum, tekrardan iyi yolculuklar."
Telefonu kapatıp cebime koydum. Yanıma baktığımda oğlum uyanmış beni izliyordu. Kocaman sarıldım oğluma, o da bana sarıldı. Yanaklarını ve saçlarını öptüm.
"Günaydın küçük prensim benim."
"Günaydın babacım!"
Diğer yanıma baktığımda sadece Seba uyanıktı.
"Günaydın Seba."
"Günaydın Altay."
Demişti bana gülümseyerek dönerek.
"İyi miydi yolculuk? Bak bir yerin ağrıyorsa benim suçum, şimdiden vallahi özür dilerim."
"Yok bir yerim ağrımıyor Altay, aksine yolculuk çok güzel geçti. Asena'm da gece boyu bizi hiç yormadı, kesiksiz uyudu. Maşallah, hep böyle olur inşallah."
"Amin Seba amin..."
Ryan da uyanmıştı sonunda.
"Günaydın Ryan."
"Günaydın Altay."
Oğluma döndüm.
"Baba susadım!"
Sırt çantasından şu şişesini çıkartıp oğluma verdim. İçerken onu izledim. İstediği kadar içtikten sonra şişenin kapağını kapatıp bana verdi.
"Teşekkür ederim babacım!"
"Rica ederim oğlum da, bunun teşekkürü olur mu? Alt tarafı bir su verdim sana."
"Olsun baba, yine de teşekkür ederim."
"Allah'ım ben ne iyilik yaptım da, bana böyle güzel, yakışıklı, tatlı, söz dinleyen bir evlat verdin? Kendimi çok özel hissediyorum, iyi ki senin gibi bir oğlum var. Canım oğlum benim."
"Canım babam benim!"
Camdan dışarı baktığımda otogara
gelmiştik bile.Yazar'dan.
Emre, Volkan ve oğulları Aras otogardaki bankta oturmuş Altaylar'ın gelmesini bekliyordu.
"Ne zaman gelecek bunlar ya?"
"Bilmiyorum Volkan, gelirler birazdan."
"Saat'de üç oldu, umarım yolda bir aksaklık olmamıştır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfiction1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...