Saat 5 olmuştu. Altay pastacının numarasına girip mesaj attı.
Pastacı&Altay
Abi bizim pasta ne zaman hazır olur ya? Yarım saat veya bir saat kadar süremiz kaldı bizimde.
Pastane Rıdvan Abi
Yavrum az kaldı. Yarım saate gelip alırsın.Abi yarım saat fazla ya... Elinizi biraz hızlı tutsanız olmuyor mu?
Pastane Rıdvan Abi
Tamam yavrum pasta hazır olunca yazarım sana.Tamam abi hadi kolay gelsin parayi atmistim zaten
Pastane Rıdvan Abi
Evet cnm hadi bb beni cagriyolarBb abi
Altay oflayıp arkasına yaslandı.
"Ne oldu Altay?"
"Ya sinir oldum ben Rıdvan abiye ya Ryan! Yarım saate hazırmışmış. Ben buna dün haber verdim pastayı. Niye bu kadar geç kaldı ki. Saatte yaklaşıyor. Herkes gelmiştir şimdi ya of..."
"Tamam Altay bir şey olmaz."
"Ama geç kalıcağız-"
"Lan sus, bir şey olmaz dedim ya sana!"
Altay sinirli olduğu için göz devirmişti Ryan'a. Bacağını sallamaya başladı.
"Lan senin o gözlerini oyarım! Bana öyle göz devirme!"
"Hayırdır ulan? Sen kimsinde bana laf söylüyorsun? İstediğimi yaparım kardeşim, sanane?"
Ryan, Altay'ın yakasına yapıştı. Seba hemen Ryan'ın eline vurdu. Sonra ayağa kalktı.
"Sakin olun. İkinizde birbirinizden özür dileyin şimdi. Sarılın, barışın hadi. Bu güzel günde küs kalmanızı hiç istemem."
Altay gülümseyip Ryan'a sarıldı.
"Kusura bakma kardeşim. Bir anlık sinirimi senden çıkardım, özür dilerim."
"Asıl ben özür dilerim. Sinirli olduğun için kaba davranmana rağmen ben de senin üstüne geldim."
Ayrılıp yerlerine oturduklarında Sebastian ellerini alkış yaptı.
"Hep böyle aranız iyi olsun! İkinizide çok seviyorum çünkü. Biriniz sevgilim, diğerinizde aynı kandan olmasak bile abim. Siz bir saniyeliğine bile küs kaldığınızda ben çok üzülüyorum."
"Tamam bir daha küsmeyiz biz güzelim."
Ryan, Seba'nın dudağını öptü. Altay'a mesaj geldi.
Pastacı&Altay
Pastane Rıdvan Abi
Yavrum pasta hazır gelin alınTamam abi biz bi 15 dkya fln orda oluruz
Pastane Rıdvan Abi
Tmm yavrum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfiction1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...