73

91 10 10
                                    

Arda'dan.

Kenan ile beraber onun evine gidiyorduk.

"İlk günden eve götürüyorum ama."

"Sıkıntı yok."

Elini elime değdirdiğinde gülümseyip elini tuttum. Muhtemelen evinin önüne gelmiştik çünkü bir evin önünde durmuştuk.

"Burası..."

Elimi bırakmadan muhtemelen müstakil olan evin bahçesine girdik. Kenan benim hiç elimi bırakmazken kapıya kadar geldik ve kapıyı açtı. İçeri geçtik. Kapıyı kapattığımızda beni duvarla arasına aldı. Ellerimi duvara yaslandım ve boş boş yüzüne bakıyordum.

"Yakından daha güzelsin."

"Teşekkür ederim?"

"Bir daha da babanı getirme bir yerlere, gıcık kaptım adamdan."

"Babamı beğenmiyorsan bu ilişkiyi devam ettiremem Kenan."

"Şaka yaptım canım, seni denedim. Babanı çok seviyorsun herhalde?"

"E tabii seviyorum, babam o benim."

"Bende seni seviyorum."

Diyip dudaklarıma kapanmıştı. O an aklımdan bir tek Ferdi geçiyordu. Kenan'ı göğsünden ittirdim.

"Yapma..."

"Arda sevgilimsin sen benim."

Haklıydı. Sevgilisiydim ama bana Ferdi hariç kimsenin dokunmasını istemiyordum. O tişörtünü çıkarmış yere atarken benim boynumu talan ediyordu. Onu ittirmeye çalışıyordum. Boynumu ısırdığında acıyla inledim.

"Bak, sende zevk alıyorsun."

"Manyak mısın? Bırak be-"

Ağzımı eli ile kapatmıştı.

Benim üstündeki formayıda çıkartıp yere atmıştı.

"Kenan bırak beni!"

"Ama se-"

"İstemiyorum seni Kenan."

Kenan benden ayrıldığında formamı giyip tekrar Kenan'a döndüm.

"Benim aklım başkasında Kenan, kusura bakma..."

Bileğimden tutup kendine çekti.

"Ne demek başkasında lan!? Ne demek başkasında ha!?"

"Ben Ferdi'yi hâlâ atlatamamışım Kenan. Ondan başka kimsenin bana dokunmasını istemiyorum."

Yüzüme tokat attığında gözlerim dolmuştu.

"Benim ile olmuşken saçma sapan bir neden yüzünden bırakıp gidemezsin Arda gebertirim seni şuracıkta."

"Kenan bırak beni istemiyorum..."

Korkuyordum şuan. Benim hayatıma niye doğru düzgün insan girmez ki kardeşim? Tekrar beni öpmeye başlamışken elleri vücudumun her yerinde geziyordu. Ben ise ses çıkarmadan ağlıyordum.

"Kenan bırak beni..."

Ses vermiyordu. Onu bu sefer sertçe ittiğimde düşermiş gibi olduğunda ayakkabımı giydim ve kapıyı açtım.

"Peşini bırakmayacağım Arda!"

Koşarak bahçe kapısındanda çıktığımda yere çöküp ağlamaya başladım. Gözüm dolu olduğu için bulanıkken telefondan herhangi birini arayıp kulağıma tuttum.

"Alo Arda?"

Ferdi... Gerçekten araya araya Ferdi'yi aramıştım.

"Ferdi konum atsam gelebilir misin?"

"Arda ağladın mı sen?"

Onun sesini duydukça daha da ağlıyordum.

"Arda çabuk konumunu at bana."

WhatsApp dan konum atmıştım.

"Ferdi canım acıyor çabuk ol..."

"Tamam Arda geliyorum sakin ol. Bak çıktım şimdi."

Sesler geliyordu, çıkmıştı. Arkama baktığımda Kenan sırıtarak beni camdan izliyordu.

"Ferdi..."

"Arda'm tamam ağlama geliyorum ben..."

Araba sesi duyduğumda içim rahatlamıştı. Hâlâ telefonu kapatmamıştı. Bir süre sonra telefonu kapattığında arabada durmuştu önümde. Ferdi hemen arabadan inip yanıma geldi ve oturduğum yerde önümde diz çöktü.

"Arda'm..."

Bana sıkıca sarıldığında ona sarılıp boynunda ağlamama devam etmiştim.

"Ferdi senden başka kimsenin bana dokunmasını istemiyorum..."

Sırtımı ovuyordu.

"Tamam canım geçti sakin ol, sakin ol bir tanem..."

"Ferdi niye aldattın beni? Ben sensiz yapamıyorum ki..."

"Çok özür dilerim bebeğim, özür dilerim meleğim, özür dilerim hayatım, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim... Defalarca özür dilerim senden Arda'm. O an işte bir anlık kafam bi' gidip geldi, şeytana uydum. Biliyorum yapmamalıydım, çok pişmanım..."

"Ferdi seni seviyorum..."

"Bende seni seviyorum Arda..."

Hâlâ sırtımı sıvazlıyordu. Kafamı boynundan kaldırıp yüzüne baktım. Çenemden tutup yüzümü kaldırdı ve boynuma baktı. Diğer eli ile boynumdaki izlere elliyordu.

"Arda'm benim..."

Tekrar sıkıca sarılmıştı bana. Bende ona tekrardan sarıldım. Daha sonra beni kucağına alarak ayağa kalktı.

"Eve mi bırakayım seni yoksa evimize mi gidelim?"

"Evimize gidelim bugün orada kalmak istiyorum Ferdi..."

Ferdi beni arabaya bindirip kendiside sürücü koltuğuna bindi. Arabayı çalıştırdı. Arabayı sürerken tekrar gözlerimin dolduğuna şahit oldu Ferdi.

"Bebeğim ağlama..."

Bir elini bacağıma koymuş okşuyordu.

"Senden sonra ilk defa bir ilişkiye girmiştim Ferdi, seni unutmak istiyordum. Kenan işte o da. Juventus'da oynuyor belki biliyorsundur milli takımdan. Neyse işte bugün babam ile beraber üçümüz buluştuk. Babam gidince bizde Kenan'ın evine gelmiştik. Beni öpmeye başladı ben onu istemediğimi belirttim. Bana tokat attı Ferdi... Elleri vücudumun her yerinde geziyordu... Ayrıldım ondan çünkü ben bir tek seni seviyorum Ferdi."

Eli yanağıma çıkmıştı, orayı okşuyordu. Dışarı baktığımda eve gelmiştik. Arabayı park etti ve inip benim kapımı açtı. Teşekkür edip elinden tuttum ve arabadan indim. Elimi bırakmadan kapının oraya kadar gelmiştik. Dolu gözlerime rağmen gülümsedim. Kapıyı açtı ve içeri geçtik. Kapıyı kapattı.

"Duş almak ister misin?"

"Sen aldıracaksan neden olmasın?"

Gülümseyip beni kucağına aldı. Daha sonra banyoya getirdi.

"Sen soyun ben yedek bornozumu getiriyorum."

Gülümseyip başımı salladım. O lavabodan çıkınca bende soyunmaya başlamıştım. Pantolonumu çıkartırken Ferdi gelmişti. Bornozu kapıya astıktan sonra yanıma geldi.

"İstersen bende geleyim yanına ve durumlar eşitlenmiş olsun."

Başımı salladığımda o da soyunmaya başladı. Tamamen çırılçıplak kaldığımızda ikimizde duşa küvete girdik. Ferdi suyu ayarlayıp tıkacı taktı.

O küveze sırtını dayamışken beni yüzüstü kucağına çekmişti. Yani göğüslerimiz birbirine değiyordu. Ellerini belime koydu. Orayı okşuyordu.

"Arda..."

"Hm?"

"Tekrardan benim sevgilim olur musun?"

"Olurum tabii."

Dudaklarıma kapandığında ona karşılık vermiştim. Öpüşüne karşılık vereceğim tek insan Ferdi.

...

"Büyümüşsün." AlKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin