46 - flash back

88 9 8
                                    

Flash back

(Altay ve Kerem'in düğünü)

Altay'dan.

Sabahın 8'inde uyanmıştım. Yanımda, karnı hafif şişik sevgilime baktım. Defalarca onun yanağından öptüm. Bu gün bizim düğün günümüzdü ve aşırı şatafatlı olacağına emindim.

Sonra davul zurna sesleri gelmeye başlamıştı. Kerem'de uyanınca üstümüze hırka giydik ve terliklerimizide giyip dışarı çıktık. Volkan abi ve Emre abi toplamıştı herkesi ve davulcular zurnacılar gelmişti.

Muslera gelip Kerem'e sarıldı.

"Şimdi Kerem'im sen düğünde kullanıcağın tüm eşyaları alıp bana geliyorsun. Gelin tarafı ile bizim evde olacağız. Kahvaltıyı orada yaparız. Hazırlandığımızda ise Altay bey seni almaya gelecek. Bakalım biz verecek miyiz?"

"Altay bak vermiyorlarmış beni sana."

"Kaçırırım o zaman sevgilim."

"Çok iddialı bir bey çıktı bu Kerem."

"Her yönü ile onu sevdiğim için iddialı olması, inatçı olması benim için farketmez."

Herkes ooooo diye bağırmıştı. Sonra öksürüp konuştum.

"Sabahın köründe nasıl bu kadar enerjik olabiliyorsunuz ya?"

Emre abi öne atıldı.

"Yavrum bu gün senin düğün günün! Hadi Kerem gel eşyalarını alıp Muslera'ya geç sen."

Kerem içeri girip yukarıdan eşyaları bir çantaya doldurdu ve yanıma geldi. Onun dudağından öptüm ve Muslera'ya emanet ettim. Sonra bizimkilerde içeri geçti.

"Benim şahidim kim olacak?"

Herkes Volkan'a baktı. Volkan abi utanarak gülümsedi ve konuştu.

"Yani ben şahit olursam gerçekten çok sevinirim, mutlu da olurum."

Emre abi yanıma geldi.

"Sağdıcında ben olurum o zaman!"

"Olur olur."

Sonra mutfağa gidecektim ki Mert beni göğsümden tuttu.

"Ne oldu?"

"Düğün günü öyle damada yemek falan yaptırmayız kardeş. Bu düğün yüz yılların unutulmayacak, gün gün daha da herkesin ağzında olup konuşulacak!"

"Aynen Mert, iki güne unutulur."

"Haha, şaka yapıyorsun herhalde?"

O sırada iki İrfan beraber bu it topluluğuna yemek hazırlıyordu.

"Getir bakalım damatlığı."

"Bekle Hako'm."

Yukarı çıkıp damatlığı getirdim.

Yukarı çıkıp damatlığı getirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"Büyümüşsün." AlKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin