(1 ay sonra. Yeniyıla giriyorlar, 2018'e.)
Altay'dan.
Herkes Arda'nın evinde toplaşmıştı. Bu gün Seba ve Ryan'ı da çağırmıştık. Yani kızları Asena'da buradaydı. Maşallah çok büyümüştü.
Benim de hastalığım ilerliyordu ve günden güne daha da kötüleşiyordum. Seba'nın yanına gittim.
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk Altay. Çok kötü gözüküyorsun ya..."
"Maalesef. Asena'mı sevebilir miyim biraz?"
"Tabii ki de."
Seba, Asena'yı kucağıma verdi. Mis gibi kokusunu içime çektim ve yanağından öptüm.
"Maşallah, kocaman olmuş."
"3 aylık falan oldu."
"Oha o kadar oldu mu?"
"Baya oldu."
"Ziyarete de gelemiyorum sizi..."
"Hiç sıkıntı değil. İyileşince biz bol bol geliriz, o zaman bıkarsın bizden."
"Niye bıkayım canım? Asena'm ile eğleniriz işte ne güzel..."
Asena'yı bir kere daha öptükten sonra Seba'ya emanet ettim ve tekrar Kerem'in yanına oturdum. Çok gergin gözüküyordu.
"Kerem gergin gibisin?"
"Öyle miyim?"
"Yani. Ve sen kilo mu aldın?"
Kerem endişelenmiş gibi görünüyordu.
"Yok ne alakası var?"
"Bilmem. Yanakların tombiş tombiş olmuş... Şey zamanındaki gibi... Sen hamileyken olduğu gibi..."
"Bir şey yok. Sen yanlış anlamışsındır."
"Peki."
Kerem kalkıp mutfağa gitmişti.
...
Yazar'dan.
Kerem mutfaktaki Arda'ya sarıldı.
"Ne oldu baba?"
"Gel otur."
Beraber masaya oturdular ve konuşmaya başladılar.
"Altay sanırım anladı."
"Neyi?"
"Tekrar baba olacağını."
"Nasıl ya."
"Senin baban çok zeki birisi. Neymiş kilo almışım. Kilo mu aldım ben Arda!?"
"Hiç te bile bir tanecik babam benim! Kilo falan almamışsın. O kafasından uyduruyor."
"Yerim seni Arda'm!"
Kerem, Arda'nın yanağından öptü.
"Herkes geldi değil mi?"
"Geldiler geldiler."
Kerem ve Arda'da salona geldiğinde herkes tamamdı. Herkes topluca bir karar vermişti. DC oynayacaklardı. Herkes oturup kocaman bir yuvarlak oluşturdular.
Ardagil evi daha yeniydi ve henüz tüm mobilyaları ellerine ulaşmamışlardı. O yüzden şu an maalesef salonda koltukları yoktu o yüzden herkes rahatça sığmıştı.
Emre şişeyi çevirdi. Altay'a ve İcardi'ye denk gelmişti. İcardi konuştu.
"D? C?"
Altay derin bir nefes alıp cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfic1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...