(Arkadaşlar 43. Bölüm silindi bende bir daha yazmaya usendigim için direkt 44ü atıyorum zaten pek birsey yoktu, emre volkanla nasil tanistigini anlatiyodu)Sabah olmuştu, saat 10 civarıydı. Altay esneyerek uyanmıştı. O sırada kapı çalmıştı, uyanık varsa açar diye umursamamıştı. Yüzünü yıkarken tekrar zil çalmıştı. Yüzünü kurulayıp aşağı indi ve kapıyı açtı. Ryan ve Sebastian gelmişti.
"Altay biz bavulları burada unutmuşuz ya!"
Ryan, Altay'a göz kırptı.
"Emre abi yukarı çıkarmıştır."
Muhtemelen zilin çalması ile uyanan Emre ve Volkan'da aşağı inmişti.
"Hoş geldiniz."
Herkes oturmuştu. Havadan sudan sohbet ederlerken Ryan ayağa kalktı.
"Ben biraz dolaşacağım."
Altay'da ayağa kalktı.
"E ben de geleyim bari biraz canım sıkılmıştı zaten. Abi Barış uyanırsa söylersiniz dışarı çıktığımı."
"Tamam canım."
Emre ve Volkan, Sebastian'ın kızı Asena'yı severken Ryan ve Altay çoktan çıkmıştı.
Altay konuştu.
"Şu pastanın resmine tekrar bir bakabilir miyim?"
"Sebastian beğenir bu pastayı."
"Evet. Bir de aklıma şey geldi, Sebastian şimdi 20 yaşına gireceği için pastanede, pastanın etrafına 20 tane mum taktırırız. Sence nasıl olur?"
"Bence iyi fikir, güzel olur."
Pastaneye geldiklerinde pastaneci biraz beklemelerini söyledi. O sırada Altay telefonunu çıkartıp Emre abisine yazdı.
Emre& Altay
Abi bir tek olduğun bir yere geçsene bir şey diyeceğim
Tamam söyle yavrum
Abi biz şimdi Seboş'a sürpriz pasta getiriyoruz ve onun haberi yok. Benim bavulumun üstünde çanta vardıya, orada konfetiler olması lazım. Biz geldiğimizde zile basıcaz. Kapıyı Seboş açsın. Aras videoya çeker, o sıradada Barış, Asena'nın yanında durur, Volkan abi ve sende konfetiyi patlatırsınız.
Tamam canım benim.
Öptüm hadi geliyoruz biz.
"Emre abiye haber verdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfic1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...