64

72 6 4
                                    

Akşam 8'de uyanmışlardı.

"Ooo Kerem antrenman dokuzda hadi kalk bir şeyler atıştırıp çıkmamız lazım."

Kerem'de uyanmıştı. Yüzlerini yıkayıp kıyafet seçmeye başladılar. Altay üstüne bir Fenerbahçe forması giydi ve altınada siyah bir eşofman giydi. Kerem'de gri eşofman giyip Galatasaray'lı bir sweatshirt giydi. Altay'ın giydiği formada uzun kolluydu ve arkasında '10 Tuncay' yazıyordu. Fenerbahçe'de ki ilk zamanlarında Tuncay Şanlı hediye etmişti Altay'a. Kerem'de hazır olunca aşağı indiler. Arda bir şeyler yiyordu. Kerem ve Altay'da hemen bir şeyler atıştırdılar.

"Hadi Arda çıkalım yarım saat kalmış anca yetişiriz zaten."

Beraber kapıya geldiler. Ayakkabılarını ve hırkalarını giyip anahtarları vb. alıp çıktılar. Arabaya bindiler ve Altay hemen sürmeye başladı. Kısa bir süre sonra tesise gelmişlerdi. Hep beraber antrenman sahasına giriş yaptılar. Altay ve Kerem'i gören herkes hem alkışlıyor, hem de ıslık çalıyordu. Kerem herhangi bir yere oturmuştu. Altay ise eski takım arkadaşları ile selamlaşıp Kerem'in yanına oturdu. Kaleci antrenörleri Volkan'dı ve şu an Altay'ın yanına geliyordu.

"Gel Altay."

"Niye abi?"

"E gel sen de bizimle beraber çalışacaksın öyle oturmak yok."

"Kerem?"

Kerem gülümsedi.

"Ben oturuyorum sen gidebilirsin."

Altay hırkasını çıkartıp Kerem'e verdi.

"Tuncay abinin formasını giymişsin?"

"Evet ya ilk Fenerbahçe'ye geldiğimde vermişti Allah razı olsun."

"Milli takımda kırmızı kart yediğimde Tuncay geçmişti kaleye. Gerçekten iyi adam ya."

"Hadi antrenman?"

"Ha doğru. Liva! Oytun! Berke! Gelin hadi."

Diğerleride gelmişti. Volkan hepsini çalıştırıyordu. Altay çok yorulmuştu çünkü uzun zamandır antrenman yapmıyordu. Volkan abisi zorlamasa aklında bile yoktu belkide.

Uzun süren bir antrenmanın sonunda Altay, Kerem'in yanına geçti. Maç yapacaklardı. Maç başlayınca ikili dikkatle izlemeye başladı.

Top Ferdi'nin ayağındaydı ve Arda ona doğru geliyordu. Arda topu Ferdi'nin ayağından almak için sol tarafa atak yaptığında Ferdi ters yöne gittiğinden dolayı Arda yere yapışmıştı. Altay ve Kerem hemen oraya gitti. Yüzüstü düşmüştü. Hemen sağlık ekibini çağırdılar.

"Ulan Ferdi!"

Diye söylendi Altay. Şu an burada hiç bir şey yapamazdı. Arda'nın avuçlarının içi soyulmuştu ve yüzünde bir kaç yara açılmıştı. Sağlık ekibi Arda'yı muayene etti. İsmail hoca geldi.

"Arda'nın bir sakatlığı yok değil mi? Bize çok lazım Arda."

"Hayır sadece bir kaç yara var bir sakatlığı yok."

"Peki peki. Kalk hadi ayağa Arda."

Arda, Altay'a tutunarak ayağa kalktı. Volkan, Arda'nın yanına geldi.

"Sizin Ferdi ile aranızda bir şey mi var?"

Dedi sessizce.

"Volkan abi biz ayrıldık. Ferdi, Sera ile barışmış yani aldattı beni."

"Gebertirim ben onu!"

"Volkan abi tamam lütfen sakin ol ben ona gereken dersi verdim."

Dedi Altay. Sonra maç devam etti. Antrenman saat akşam 11 gibi bitmişti. Herkes evlere dağılmıştı.

"Büyümüşsün." AlKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin