Altay koltukta uzanmıştı. Kerem'de Altay'ın kucağında uzanmış, uyuyordu. Çok ağladığı için harap olmuştu. Altay iç çekerek ne yapacağını düşünüyordu. Futbol hayatı çok erken bitmişti. En önemlisi ölebilirdi.
Bu akşam herkesi kendi evininin bahçesine yemeğe davet etmişti. Herkes birer yemek yapıp getirecekti. Altay, Arda'ya sigara böreği yaptırıyordu.
"Baba ben bunları fırına atıyorum!"
"Tamam oğlum at!"
Zil çalmıştı.
"Ferdi kapıya bak!"
Ferdi koşarak kapıyı açmıştı. Gelen Volkan, Emre ve oğulları Aras'tı. Salona geçtiklerinde Altaylar'ın uzandığı koltuğun karşısına geçtiler.
"Aras'cım hoş geldin."
"Hoş buldum Altay amca!"
"Şşh bağırma. Kerem amcan uyuyor."
"Tamam..."
"Gel sarılayım."
Altay, Aras'a sarılırken konuştu.
"Büyüdü, kocaman adam oldu Aras'ta."
"Ne oldu? Kerem neden uyudu? Normalde bu saatlerde uyuduğunu hatırlamıyorum."
"Yemekte anlatırım Emre abi."
"Tamam."
"Altay ben şu Kayseri yağlamasını mutfağa koyuyorum."
"Tamam Volkan abi."
Volkan yağlamayı bıraktıktan sonra tekrar gelip oturdu.
"Ben Kerem'i yatırayım abi."
Altay, Kerem'i kucağına alıp odaya yatırdı. Üstünü örttü. Yanına çöktü ve saçlarını okşadı.
"Kendini bu kadar mahvetme Kerem'im. Senin iyi olman lazım ki yanımda olasın. Seni çok seviyorum."
Altay, Kerem'in dudağından öptükten sonra aşağı yerine gitti.
"E anlat bakalım ne diyeceksin?"
"Volkan abi, toplu demek istiyorum."
"İyi peki. Bu arada geçmiş olsun tekrardan. Antrenmanda niye bayıldın acaba?"
Altay'ın yine öksürüğü tutmuştu. Bitmiyordu bu öksürükler. Arda hemen su getirdi babasına. Altay suyu içtikten sonra sehpaya koydu.
"Saol oğlum."
"Arda, Ferdi... Sözlendiniz ha?"
"Evet Emre abi... Yüzüklerimizi Volkan abinin kesmesini isterdim ama nasip olmadı. Babam kesti. Bir dahakine, çocuklarımızın yüzüğünü keser Allah izin verirse."
"Damat bi' bak bakayım."
"Emrin olur Altay paşam!"
"Yok bir şey. Otur asker."
Herkes kahkaha atmıştı Ferdi'nin bu hâline.
"Arda'yı her an benden alabilir diye her sözünü dinlemem lazım."
"Evlendikten sonra şehir dışına, ya da ülke dışına çıkmak yok!"
"Baba transfer olursak?"
"Boş ver transfer falan olma. Fenerbahçe bırakılır mı ya?"
"Bırakılmaz tabiide, bana Barcelona'dan ve Real Madrid'den teklif geldi. Fakat henüz o seviyeye geldiğimi düşünmüyorum. O yüzden gelen tüm teklifleri reddetim. Bir kaç sezon daha Fenerbahçe'deyim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fiksi Penggemar1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...