(10 gün sonra, Arda'nın doğum gününe 4 gün kala...)Altay'dan.
Günlerimiz hastanede geçiyordu. Bebek taburcu olduğu için Ryan ve kızı eve geçmişlerdi. Ben ise burada kalıyordum. Ama Ryan ve kızı ise akşamları hariç gününün çoğu vaktini burada geçiriyordu.
Geçen hafta ablam ve Sera, oğlum ile birlikte ziyarete gelmişti. Onlar ile biraz dışarı çıkıp eğlenmiştik.
Oğlumu çok özlemiştim, çünkü bir kaç gündür görmemiştim.
O gün geldiğinde baya bi' dertleştik, hatta yeğeni Aras ile de konuştu telefondan.
Öğle saatleri idi Asena'nın taburcu olduğu oda da tek başıma oturuyordum ve içeri hemşire hanım girdi.
"Altay bey."
"Buyurun hemşire hanım?"
"Sebastian beyin durumu şu son günlerde çok iyi, onu normal odaya alacağız. Yarın da bir sıkıntı çıkmaz ise eğer taburcu olur."
"Ay Allah'ıma bin şükür yarabbim! Allah sizden razı olsun. Gerçekten ona en iyi şekillerde baktınız."
"Ne demek Altay bey? Görevimiz bu sonuçta."
"Bu odaya mı alacaksınız?"
"Evet. O yüzden şimdi çıkabilir misiniz? Odayı temizleyeceğizde..."
"Tamam hemşire hanım kolay gelsin."
"Saolun Altay bey."
Oda dan çıkıp kantine inmiştim. Sebastian ve kendim için bir kaç bir şey almıştım. Şimdi içmek için ise bir Türk kahvesi almıştım.
Kahvem bitmişti.
1 saat sonra Sebastian'ı normal odaya aldıkları hakkında bilgi mesajı gelmişti.
Poşeti bileğime takıp odaya geldim. Kapıyı tıklattım.
"Gel!"
Kapıyı açtım ve içeri girince tekrar kapattım. Poşeti koltuğa koydum.
"Sebastian!"
"Altay!"
Yanına yaklaşıp yavaşça Sebastian'a sarıldım. Gözlerim dolmuştu. Saçını okşayıp ondan ayrıldım ve yanındaki sandalyeye oturdum.
"Çok korktuk biliyor musun?"
"Niye?"
"Sen öleceksin diye tabii ki de Aptal! Ne kadar korkuttun bizi, sen farkında mısın? Kaç gündür gözümüze doğru düzgün uyku bile girmedi."
Dudağını büzmüştü.
"Şaka yaptım canım."
"Peki şey Altay."
"Efendim?"
"Biricik kızım ve Ryan'ım nerede?"
"Onlar evdeler. Çağırayım mı?"
"Çağır tabii ki de aptal. Bir de soruyor ya!"
Telefonu çıkarıp Ryan ile mesaj yerine girdim.
Ryan & Altay
Kardeşim acil bak
Ryan Kent
Ne oldu Sebastian'ıma bir şey mi oldu yoksaHayır be ağzından yel alsın
Ryan Kent
E ne oldu o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfiction1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...