Yazar'dan.
Kerem her şeyi hazırlamıştı. Kıyafetleri makinadan çıkartıp kurutma makinasına atmışlardı. Şu an kıyafetleri bir tek ütülemesi kaldı. Kerem etrafı toparlıyordu.
"Altay git kıyafetleri ütülede giyinelim."
"Tamam."
Kerem koltukların önüne sehpa yerleştirirken Altay ütü yapmak için odaya çıktı. Ütünün fişini taktı. İçine suyu koydu.
Kıyafetleri teker teker ütülemeye başladı. Tüm kıyafetler ütülenince ütüyü dolaba geri koydu.
Altay, Arda'nın kıyafetini Arda'ya verdi.
"Kerem gel üstümüzü giyinelim!"
"Of Altay yoruldum ya!"
"Tamam aşkım yorulduysan masaj yaparım hadi gel."
Kerem odaya geldiğinde Kerem'in içeri girmesini bekledi. Kerem, Altay'a bakıyordu sadece.
"Girsene içeri."
"Yoruldum..."
Kerem dudağını büzmüştü. Altay, Kerem'i kucağına aldı ve kapıyı bir şekilde kapattı.
Kerem'i de yatağa oturtturdu. İlk önce Kerem'in kıyafetlerini çıkardı.
"Kaldır kollarını kaldır. Eşek kadar oldun Kerem ya! Hâlâ ben giydiriyorum."
"Ya sadece yoruldum. Bırak ben giyerim tamam, o kadar laf ettin."
"Şaka yaptım ya. Biricik sevgilime giydirmeyeceksem? Ama sen gerçekten çok yoruldun. Yani beş saat neredeyse dolaştık. Ondan sonra gel evi temizle, gel tatlısını tuzlusunu hazırla... Sen gerçekten yoruldun. Günün oyuncusu sensin!"
"Tamam sen giyin üstünü hadi ben şaka yaptım seni denedim."
İkiside üstlerini giyinmişti.
Saçlarını başlarını düzelttiler.
Zil çalınca hemen herkes aşağı indi. Çocuklar hâlâ Muslera'da idi.
Arda en önde, Kerem ve Altay'da onun arkasındaydılar.
Arda kapıyı açtı.
"Hoş geldiniz, hoş geldiniz efendim. Hoş geldin Ferdi."
"Hoş buldum Arda. Bunlar senin için."
Ferdi 5 beyaz gül buketi, bir de çikolata paketi vermişti. Kerem konuştu.
"Buyurun, geçin içeri."
Arda çiçeği ve çikolatayı odasına götürürken herkes içeri geçmişti. Arda, mutfakta oturuyordu.
"Eee anlatın bakalım. Kimsiniz siz?"
"Biz üçümüzde futbolcuyuz. İki tane daha ikiz bebeğimiz var, üç yaşında onlar. Ama size rahatsızlık vermemesi için komşumuza bıraktık. Bu arada Altay Bayındır ben."
"Ben de Kerem Bayındır."
"Ha evlisiniz yani?"
"Evet?"
Dedi Kerem.
"Siz Diane'ye bakmayın. Yeni tanıştığı insanlarla çok iletişime geçmeyi sevmez kendisi. Feyzullah Kadıoğlu bu arada."
"Diane Matla bu arada ben de."
"E beni biliyorsunuz zaten, Ferdi."
"Arda ne iş-"
"Üçümüzde futbolcuyuz dedik ya Diane hanım."
"Ay tamam be."
Diane, Feyzullah'ın kulağına eğilerek sessizce konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Büyümüşsün." AlKer
Fanfic1999 depreminde Altay Bayındır sayesinde enkazdan çıkarılan Muhammed Kerem Aktürkoğlu, 2023 depreminde yardım için geldiği stüdyoda kahramanıyla, çocukluk aşkıyla karşılaşır...